Šta je novo?

Tramvaji

Evo provozah se konačno Bozankakom, od Ustaničke do Paliluške Pijace (5) i nema šta da se kaže što već nije rečeno... Osećaj kao da idem 2km/h, ceo tramvaj se oseti na hlor (???) kao da sam na bazenu + baš sam izabrao lepo mesto za sedenje.... Htedo da mu dam jednu pozitivnost "da nije preglasan" al vidim iznad neko rekao da je klima glasna i zaista jeste...
 

Prilozi

  • IMG_6512.jpeg
    IMG_6512.jpeg
    106,1 KB · Pregleda: 173
Bas me zanima kad bi u NS uveli tramvaje,koliko bi PVC komad kostao.....
A sto se Bozankake tice,prostora za noge ima i to je zapravo super ako nista.. Meni prostor za noge uvek bio problem u busevima konkretno..
 
3 cafa 1509,1513 i 1528 viđena posle dužeg vremena na ulicama čini se da gangula drži svoje obećanje da će da ih popravi
 
На крају, од степена развијености, организованости и уређености друштва зависи шта имаш од трамваја у опсегу од: Распало сокоћало капацитета мало већег од аутобуса и брзине мало веће од пешачења до нископодног градског воза који јури градом и превози милионе.
 
Lepota od tramvaja! Gangula, podsetnik da duguješ više od 30 poštenih i kvalitetnih tramvaja poželjno trodelnih sa obrtnim postoljima!
Duguje on Beogradu 100 novih tramvaja za koje je tender raspisao u februaru ove godine, a onda ga posle mesec dana poništio i zataškao. Rok za ponude je simbolično bio 1. april, sada ih više ni ne spominje na svojim mesečnim presseravanjima. A duguje i 53 niskopodnih Šindlera koje je još prošle godine bahato odbio dan pre početka isporuke, napumpana klepto-klošarčina.
 
Poslednja izmena:
Duguje on Beogradu 100 novih tramvaja za koje je tender raspisao u februaru ove godine, a onda ga posle mesec dana poništio i zataškao. Rok za ponude je simbolično bio 1. april, sada ih više ni ne spominje na svojim mesečnim presseravanjima. A duguje i 53 niskopodnih Šindlera koje je još prošle godine bahato odbio dan pre početka isporuke, napumpana klepto-klošarčina.
Duguje nam i 300 gasnih autobusa za koje je tender isto otkazan, a novog ni na vidiku, iako je trebao biti raspisan još u avgustu, a odbio je remont Solarisa koji je nuđen od strane Solarisa za bar 100 autobusa koliko se sećam i uz to je prekinuto održavanje i popravljanje vozila u SDT-u, pa se onda majstori snalaze sa njima kako znaju i umeju.
 
Odlični tramvaji, u top 3 na svetu verovatno. Ali treba priznati i da je cena od skoro 5 miliona po komadu prilično ozbiljna. Kopenhagen je uložio ogroman novac da ponovo uspostavi tramvajski saobraćaj, više od 3 milijarde evra.
 
Odlični tramvaji, u top 3 na svetu verovatno. Ali treba priznati i da je cena od skoro 5 miliona po komadu prilično ozbiljna. Kopenhagen je uložio ogroman novac da ponovo uspostavi tramvajski saobraćaj, više od 3 milijarde evra.
Prenos premijer lige smo platili 600 miliona evra

Nemoj da je iko ikada više rekao da nemamo novca za infrastrukturu.

Za te pare bi novi sad ponovo imao tramvaje 😂
 
Toliko novca je rasuto na razne budalaštine, da je to neverovatno, a mi bi po pitanju ulaganja mogli da imamo javni prevoz u top 5-10 gradova u Evropi i to se uopšte ne šalim.
Razumem u potpunosti kako javne nabavke funkcionišu i da se tu traži najpovoljnija ponuda ali NE MOŽE da bude "funkcionalan" kao bozankaya i da se pravimo da smo prošli jeftino..
 
Sada je više vremena trebalo da prođe konfigurisanje softvera na tom 1536 zarad probne vožnje? Skoro mesec i po dana od ubacivanja poslednjeg u saobraćaj. Izrazito male šanse da do kraja godine ukupno 15 njih stave da saobraćaju.
 
Vrh