Šta je novo?

Tramvaji

Znači pored postojećih 3A i 9A dobijano 6A od Vuka i to je to. Eventualno ako im dune da uvedu i 12A od BNV.​
 
Није кликбејт, већ сурова истина. Сви трамваји спавају преко Саве, па ниједна линија неће радити.

Зли језици би рекли да се Весић свети Шапићу ретроактивно.
Ne zna se ko je od te dvojice bolesniji. Ponovo su prevazišli sami sebe, sahranili i trolejbus i tramvaj za 11 godina svoje vlasti, Stranka Degenerika Srbije 🤬🤬🤬
 
Postoji način da se šine na mostu na Adi srede a da se ne izgubi veza sa depoom. U pitanju je metoda korišćena 2007. i 2008. kada je rekonstruisana pruga na Novom Beogradu i Stari Savski most. Već tada je tramvajski depo na Dorćolu bio neoupotrebljiv za održavanje tramvaja. Dok se jedan kolosek sređuje, drugim se u noćnim satima tramvaji povlače u garažu na Novom Beogradu, a u jutarnjim izlaze u saobraćaj. Ovo je tada rađeno u periodu od 22 do 3 za odlazak u gražu, a od 3:30 do 6:30 za izlazak iz nje. Preko dana se kontaktna mreža gasi. Potrebno je napraviti dve privremene skretnice jednu na petlji hiptrom, drugu kod “petlje” Jurija Gagarina. Po Novom Beogradu bi radila 11L od bloka 45 do depoa. Ovo je bio režim tada i može da se primeni u ovoj situaciji.
Naravno, nevorovatno je da smo uopšte stigli ovde u 2025. i da treba razmišljati o ovome kada samo imali dva tramvajska mosta preko Save.
Evo i slike privremne skretnice kod Hajata za promenu smera iz 2007.
jk2au7.jpeg
 
Poslednja izmena:
Postoji način da se šine na mostu na Adi srede a da se ne izgubi veza sa depoom. U pitanju je metoda korišćena 2007. i 2008. kada je rekonstruisana pruga na Novom Beogradu i Stari Savski most. Dok se jedan kolosek sređuje, drugim se u noćnim satima travaji povlače u garažu, a u jutarnjim izlaze u saobraćaj. Ovo je tada rađeno u periodu od 22 do 3 za odlazak u gražu, a od 3:30 do 6:30 za izlazak iz nje. Potrebno je napraviti dve privremene skretnice jedbu na petlji hiptrom, drugu kod “petlje” Jurija Gagarina. Po Novom Beogradu bi radila 11L od bloka 45 do depoa. Ovo je bio režim tada i može da se primeni u ovoj situaciji.
Naravno, nevorovatno da smo uopšte došli u ovu situaciju u 2025.
Evo i slike privremne skretnice kod Hajata za promenu smera iz 2007.
To je viša matematika za ove retarde i morone.
 
Znači pored postojećih 3A i 9A dobijano 6A od Vuka i to je to. Eventualno ako im dune da uvedu i 12A od BNV.​
I to će red vožnje biti baš slabašan jer teško da će Gsp imati dovoljno kapaciteta za tako nešto, što se desilo i sada tokom onog protesta kod Nemanjine, gde je 6A išla sa jako slabim intervalom i ljudi su čekali i po pola sata.
 
Sta mislite da li ce sinhronizovati radove sa sredjivanjem CAF-ova?
 
Sta mislite da li ce sinhronizovati radove sa sredjivanjem CAF-ova?
Gde će naprdni primati da se sete toga? 🐵🐵🐵 Nisu se setili ni ovih pragova kada su jurnuli da rasture Stari Savski Most zbog svog usranog BGH20. Nisu se setili ni da onda bar rekonstruišu tramvajske šine u Milentija Popovića i izdvoje ih od drumskog saobraćaja, pošto tramvaji tom trasom već neće voziti ko zna koliko dugo.

Vesić neće ni zbog ovog svog milionitog po redu javašluka zaglaviti zatvor, kao što nije ni zbog ubistva 16 ljudi u Novom Sadu.
 
Poslednja izmena:
Je li neko zna gde je ovo i u čemu se radi? Naišao sam na reditu ali nemam nikakve propratne informacije.
 
Sta je kataoultiralo katicu mora da je zapela za nesto a i te sine nisu rekonstruisane
 
Upravo prelazim most na Adi u 12L. Stvarno vozi 11 na sat. Provereno GPS-om 😀 Da nije žalosno… Izgleda da je najkritičniji deo od stanice Hipodrom do pilona, tu je išao i sporije. Izgleda da su se tu šine najviše izvitoperile (u pravcu ka NBGD). Realno, ovo može da se koristi kao tehnička trasa ka garaži nikako za prevoz putnika. U tramvaju je i onako promaja - vozač i ja u toku radnog dana, pre podne.
 
Poslednja izmena:
Али коментар да су хтели прагове који си еколошки зато нису узели импрегнисане је врх достојан Гебелса
 
Vrh