+ 2 i 11.Valjda ide sve normalno osim 3 i 9 i 7
Кад ће та промоција нових трамваја ?
Дуле ти или си глуп да извинеш или намерно причаш тако из теби познатих разлога што је још горе. Карађорђева рађена три пута за три године, Савска такође, за твоју информацију дваел не вози већ пар дана. Све је то могло да се одради из једног цуга, те реконструкције које су рађене а не по три пута исто. БПП седам година не могу да одраде. Имаш примера где људи направе нови мост па онда затворе стари и размонтирају га или обнове постојећи како треба за краће време. Наруче трамваје који нису за нашу инфраструктуру, у јулу месецу им вози више Швајцараца без климе него Шпанаца који су направљени да раде са исправном климом на лето без проблема, што код нас није случај. Ништа се не ради плански са смислом како би требало, то су озбиљне ствари. Уз све то упитан је квалитет радова на крају. И онда имаш ликове као ти којима је све то океј, мени је то невероватно.Ne vozi 2 jer su šine u Karadjordjevoj propale i radi se zamena. Cela ulica je raskopana. Ide izmenjena 2L od pristaništa do gospodarske mehane.
12 ide izmenjeno jer rade Banovo Brdo. Prosto mora da se održava mreža. 13 nema nekog smisla da ide, kada je već 12 izmenjen do nbgd.
Tramvaji ne idu preko Ušća jer se radi zamena mosta koji je pre skoro 20 godina predviđen za zamenu. Ovo nikom nisu novosti, samo je izgradnjom novog naselja BG na vodi stvar dodatno požurena.
Ajde to za liniju 3 je tačno, običnu ulicu rade godinama kao da je aerodrom a ne ulica. To stoji. Ali stvarno nema potreba za drama queen komentarima.
Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
Ovo je jedno 6-7 put da ukidaju 12 i 13 ili uvode 12L,preko sada već bivšeg savskog mosta koja kruzi kao šarganska osmica.Ma katastrofa i to svaki put u periodu jun-septembar.Не вози трамвај два из непознатих разлога, 13 не вози уопште, 12 потпуно измењено због радова на Бановом Брду. Не возе трамваји нормалним путем до блока 45, не вози трамвај три већ годинама. Обесмишљавају трамвајски систем потпуно, константно не функционише бар тридесетак одсто мреже годинама. Тролејбуски систем унакажен, прва линија метроа која је требала да буде већ изграђена или готово па изграђена није ни почела да се гради. Форсирају се аутобуси. Јако болесна прича, треба тога бити свестан увек.
Zašto sada kada tramvaj ne saobraća u Milentija Popovića i delu Milutina Milankovića ne srede šine, nego će se setiti kada završe novi tramvajski most.