Šta je novo?

Tramvaji

Išli su jedno vreme redovno na 10 Divazi. Ali su sklonjeni.
 
Јуче у Јекатеринбургу Синара* је презентовала свој нови трамвај, који нека мешавина
Сименса (маска) и Витјаза од СТ (колица) и Бозанкаје


*Синара је заправо настала од Сименса који је после почетка СВО отишао из Русије.
 
Iskočio tramvaj (Katica) iz šina na mostu preko Ade, onaj čuveni spoj šina sa novobeogradske strane.
Putnici iz tramvaja u zastoju, izlaze iz vozila, preskaču betonske barijere tramvajske baštice na mostu, kreću se kolovozom i pretrčavaju kolovoz mosta,..
 
Dobro se zagužvalo
Screenshot_20250701-134347.Moto App Launcher.png
 
Квалитетно одрађене шине не сме трамвај брже од 20 на сат, по ко зна који пут трамвај овде испада из шина, нове шине. Брже се трамвај креће по распад шинама од Цветка до Устаничке.
 
Ovaj kamion koji treba da podigne tramvaj je trebao da ide tramvajskim šinama kao ovi kamiončići do mesta iskakanja i lepo stane iza tramvaja ili pored.
Pošto podizanje poduže traje, sumnjam da može sa kolovoza da to odradi. A i ne bi zagužvao ostatak saobraćaja.
 
20250629_123121.jpg

Farbanje tramvaja spolja četkom umazano staklo pa čak je i unutra kanulo
 
Не вози трамвај два из непознатих разлога, 13 не вози уопште, 12 потпуно измењено због радова на Бановом Брду. Не возе трамваји нормалним путем до блока 45, не вози трамвај три већ годинама. Обесмишљавају трамвајски систем потпуно, константно не функционише бар тридесетак одсто мреже годинама. Тролејбуски систем унакажен, прва линија метроа која је требала да буде већ изграђена или готово па изграђена није ни почела да се гради. Форсирају се аутобуси. Јако болесна прича, треба тога бити свестан увек.
 
Ne vozi 2 jer su šine u Karadjordjevoj propale i radi se zamena. Cela ulica je raskopana. Ide izmenjena 2L od pristaništa do gospodarske mehane.
12 ide izmenjeno jer rade Banovo Brdo. Prosto mora da se održava mreža. 13 nema nekog smisla da ide, kada je već 12 izmenjen do nbgd.
Tramvaji ne idu preko Ušća jer se radi zamena mosta koji je pre skoro 20 godina predviđen za zamenu. Ovo nikom nisu novosti, samo je izgradnjom novog naselja BG na vodi stvar dodatno požurena.
Ajde to za liniju 3 je tačno, običnu ulicu rade godinama kao da je aerodrom a ne ulica. To stoji. Ali stvarno nema potreba za drama queen komentarima.

Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
 
Karađorđevu su pre neku godinu sređivali 500 dana od Brankovog mosta do Pariske, zašto nisu tada sređene šine od Brankovog do tramvajskog mosta, kada već nije bilo saobraćaja. Zadnjih 7-8 godina čini mi se da ni u jednom trenutku nismo imali 100% mreže u funkciji, uvek se nešto ne planski sređivalo. Samo u zadnjih 3-4 godine koliko je puta Savska bila zatvorena za tramvaje? Zašto sada kada tramvaj ne saobraća u Milentija Popovića i delu Milutina Milankovića ne srede šine, nego će se setiti kada završe novi tramvajski most.
 
Ne vozi 2 jer su šine u Karadjordjevoj propale i radi se zamena. Cela ulica je raskopana. Ide izmenjena 2L od pristaništa do gospodarske mehane.
12 ide izmenjeno jer rade Banovo Brdo. Prosto mora da se održava mreža. 13 nema nekog smisla da ide, kada je već 12 izmenjen do nbgd.
Tramvaji ne idu preko Ušća jer se radi zamena mosta koji je pre skoro 20 godina predviđen za zamenu. Ovo nikom nisu novosti, samo je izgradnjom novog naselja BG na vodi stvar dodatno požurena.
Ajde to za liniju 3 je tačno, običnu ulicu rade godinama kao da je aerodrom a ne ulica. To stoji. Ali stvarno nema potreba za drama queen komentarima.

Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
Дуле ти или си глуп да извинеш или намерно причаш тако из теби познатих разлога што је још горе. Карађорђева рађена три пута за три године, Савска такође, за твоју информацију дваел не вози већ пар дана. Све је то могло да се одради из једног цуга, те реконструкције које су рађене а не по три пута исто. БПП седам година не могу да одраде. Имаш примера где људи направе нови мост па онда затворе стари и размонтирају га или обнове постојећи како треба за краће време. Наруче трамваје који нису за нашу инфраструктуру, у јулу месецу им вози више Швајцараца без климе него Шпанаца који су направљени да раде са исправном климом на лето без проблема, што код нас није случај. Ништа се не ради плански са смислом како би требало, то су озбиљне ствари. Уз све то упитан је квалитет радова на крају. И онда имаш ликове као ти којима је све то океј, мени је то невероватно.
 
Не вози трамвај два из непознатих разлога, 13 не вози уопште, 12 потпуно измењено због радова на Бановом Брду. Не возе трамваји нормалним путем до блока 45, не вози трамвај три већ годинама. Обесмишљавају трамвајски систем потпуно, константно не функционише бар тридесетак одсто мреже годинама. Тролејбуски систем унакажен, прва линија метроа која је требала да буде већ изграђена или готово па изграђена није ни почела да се гради. Форсирају се аутобуси. Јако болесна прича, треба тога бити свестан увек.
Ovo je jedno 6-7 put da ukidaju 12 i 13 ili uvode 12L,preko sada već bivšeg savskog mosta koja kruzi kao šarganska osmica.Ma katastrofa i to svaki put u periodu jun-septembar.
 
Zašto sada kada tramvaj ne saobraća u Milentija Popovića i delu Milutina Milankovića ne srede šine, nego će se setiti kada završe novi tramvajski most.

A i ti svašta pitaš!
Pa šine u M. Popovića i M. Milankovića su rekonstruisali pre desetak godina dok je most bio u funkciji, tako da ni tada nije bilo saobraćaja.
Kada puste most, na red će doći rekonstrukcija u Jurija Gagarina, tako da opet neće biti saobraćaja.

Inače, pruga u Jurija Gagarina je rekonstruisana u periodu 1997/98. Godine. Prilikom te rekonstrukcije nije pravljena betonska ploča na koju su polagane šine kao što se sada radi, već su ispod šina polagani prefabrikovani betonski elementi, kutijastog profila, šuplji unutra. Zato se čuje prodoran, rezonantni, visokofrekventni zvuk dok tramvaj prolazi. Podloga se ponaša kao rezonantna kutija.

Pošto pruga u Jurija Gagarina sada, skoro 30 god od poslednje rekonstrukcije, dosta zanosi tramvaje u stranu, za očekivati da će biti zrela za rekonstrukciju taman kada se pusti saobraćaj preko novog tramvajskog mosta.

Bilo je potrebno je mnogo mentalnog naprezanja da se takav ritam rekonstrukcija smisli. Da su slučajno birali deonice i vreme zatvora pruge, saobraćaj bi se bolje organizovao.
 
Vrh