Šta je novo?

Tramvaji

Астру купују и те како, прошле године су купили за Букурешт не знам колико комада.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Sad vidim samo Bukurešt i jedan manji gradić koji je uzeo 8 komada. Ako se tender šteluje za njih, trebalo bi da pomere onih 100 tramvaja na rok od 5 godina, a ne dve
 
Иначе румунска Астра ради и тролејбусе на бази Ирибуса.
 
Secam se jednog forumaša koji je bio mišljenja da vozila trebamo kupiti iskljucivo od prijateljskih država koje ne priznaju Kosovo. Verujem da će sad biti zadovoljan.
Takođe se i kratki rokovi isporuke uklapaju jer je Astra isporucivala po 4 tramvaja mesečno za Bukurešt.
 
IMG_1168.jpeg


 
Ne znam kako, ali astre i nisu tako loše. Nisu krševi, ali jednostavno Siemens tramvaji su bolja opcija.
Da je gradska vlast pametna, 100 Siemens tramvaja bi bio minimum, a ako može neka uzmu škoda tramvaje.
I dalje ne mogu da prežalim što nismo prihvatili donaciju 50 Šindler tramvaja od Švajcarske prošle godine. Ne bi se toliko žalili na stare Katice.
 
Rumuni kažu da je sasvim solidnog kvaliteta, a da je jeftiniji dizajn. Imaju saradnju sa Siemensom i koriste njihova postolja, kao i razne druge delove. Meni njihova komandna tabla izgleda identično kao na Siemensa, tako da je moguće da i nju uzimaju od njih.
Na prvu sam se šokirao kad sam čuo da će pobediti neki anonimni proizvođač iz Rumunije, ali ovo zapravo uopšte nije tako loše i daleko je bolje od Bozankaye.
@Jelancha
Naravno da je ilegalno i nema sumnje da će se neko žaliti poput Škode npr.
 
Ljudi, ovo ne sme da prođe. Posle dila sa Boznakajom koji je prokazan sada ide na dil sa Rumunima. Ovo mora da se spreči. Ne legalizujte ovu pljačku jer su ovo tramvaji koji će biti tu narednih 40-50 godina. Kupovinu kanti od autobusa ćemo i preživeti ali tramvaja teško!
 
Ај што су канте него што је трамвај из два модула ствар превазиђена пре пола века и ако то постане окосница трамвајског система онда је окосница јавног превоза за наредних 50 година аутобус, онда је окосница генерално транспорта у граду друмски саобраћај, онда је статус загађене паланке са екстремно неефикасним, небезбедним и стресним саобраћајем трајно осигуран.
 
Ај што су канте него што је трамвај из два модула ствар превазиђена пре пола века и ако то постане окосница трамвајског система онда је окосница јавног превоза за наредних 50 година аутобус, онда је окосница генерално транспорта у граду друмски саобраћај, онда је статус загађене паланке са екстремно неефикасним, небезбедним и стресним саобраћајем трајно осигуран.
Nisu uopšte kante i kažem da su sasvim solidni. To što će tender biti namešten, to je nešto drugo. A kad već nismo sprečili 10 namestenih tendera, nećemo ni ovaj sad ni za autobuse, ni za tramvaje, iako stoji da su ovo verovatno dva najveća tendera u istoriji.
 
Vinča, tako si i pričao za trolejbuse da neće biti sačuvani pa smo uspeli da sprečimo njihovo uništavanje. Dosadašnji kriminal i samovolja gradske vlasti nije opravdanje da se ne bune građani, struka, radnici GSP-a i opozicija. To nije opravdanje, to je Stokholmski sindrom.
 

Vinča307

Као што и пише у посту који си цитирао мање је важно да ли су канте или не. Највећи проблем су капацитет, односно ефикасност.

Имајући то у виду, дугорочно би било можда и боље да су канте па да их се решимо за 15 уместо за 40 година.
 
Vinča, tako si i pričao za trolejbuse da neće biti sačuvani pa smo uspeli da sprečimo njihovo uništavanje. Dosadašnji kriminal i samovolja gradske vlasti nije opravdanje da se ne bune građani, struka, radnici GSP-a i opozicija. To nije opravdanje, to je Stokholmski sindrom.
Istina da nisam verovao za trolejbuse, ali tu još uvek nije ništa gotovo, iako će najverovatnije linije ostati pod Gsp-om, pitanje je da li će kupiti trolejbuse jer nema nikakvog tendera, niti naznake grada da će ga biti.
Za tramvaje je priča drugačija jer ipak ovom nabavkom nikome nije ugrožen posao, kao što je bio vozačima Gsp-a ako im se uzme Dorćol.
Ja se nadam da će jedino Škoda oboriti tender, ali je to teška priča u ovako korumpiranoj državi, jer nema ko da presudi u njihovu korist i usvoji im potencijalnu žalbu.
 
Набаве ову играчкицу и сваки дан до пензије да ме нервирају својом појавом и подсећањем на ово време уништења, безумља и криминала.

Гангула и они око/иза тебе, да се носите у...
 
Aj ovaj sa poslednje slike vince (sivo-crveni) i nekako, ali ovi tupi, zaobljeni i buljavi su zaista ogavni....
Moze li neko da napise koliko ce linija moci da opsluze 50 dugackih tramvaja ( turci i spanci)?

Mozda racunaju jos nekih 10 godina na 20-30 remontovanih sinhron katica?
 
Ове играчкице имају смисла само са тактом од 3-5 минута.
Apsolutno, ja sam mislio da će uzeti možda 30-50 kraćih tramvaja i to ne baš dvodelne od 20 metara, nego trodelne od 24-26 metara, a da ostalih 50-70 budu od 28-32m.
Ovako je jedino logično rešenje da se u budućnosti upare i da idu dva u sinhronu.
 
Vrh