Šta je novo?

Tošin bunar: proširenje i rekonstrukcija ulice

Da li postoji šansa da neko opet postuje ovde plan proširenja ulice od autoputa do senskog trga, listam sad po temi, popucali su linkovi i attachment-i.
 
Da li postoji šansa da neko opet postuje ovde plan proširenja ulice od autoputa do senskog trga, listam sad po temi, popucali su linkovi i attachment-i.
Поставићу поново, али сад-вечерас не могу никако.
@Гунбо, као што сам ти и обећао ево цртежа за план проширења Тошиног бунара. Сад сачувај све ово у неком од докумената који ћеш направити.
Ево прво цртежи:
1. Проширење Тошиног бунара од петље на ауто-путу код Студентског града до Париске комуне
1.prosirenje t.b. od autoputa do pariske komune.jpg


2. Проширење Тошиног бунара и Париске комуне до Маршала Толбухина (бивша Гоце Делчева)
2.prosirenje t.b. i pariske komune do goce delceva.jpg


3. Проширење Тошиног бунара од Париске комуне до Јернеја Копитара
3.prosirenje t.b. od pariske komune do jerneja kopitara_a.d._.jpg


4. Проширење Тошиног бунара од Јернеја Копитара до Ивићеве и са Ивићевом и Сенским тргом
4.prosirenje t.b. od jerneja kopitara do iviceve-sa ivicevom.jpg


документација_план.JPG


О свему овоме сам писао скоро пре три године тј. 09.априла 2019.године, погледај на https://forum.beobuild.rs/threads/tošin-bunar-proširenje-i-rekonstrukcija-ulice.3185/page-49#post-614682 , али нажалост ових горњих цртежа више нема, с обзиром да је пуштањем у рад новог облика форума, се све избрисало:oops:

Још увек имаш јавни увид Плана Детаљне Регулације Тошиног бунара, од 20. априла 2016.године, на:
Јавни увид
http://www.beograd.rs/cir/gradski-o...-uticaja-predmetnog-plana-na-zivotnu-sredinu/

Нацрт_плана
http://www.beograd.rs/images/file/bc6ac65f0b8d7b6f10644be20d3d84ec_1880206572.pdf

Документација_плана
http://www.beograd.rs/images/file/70ce53bcc8bea94dd9d7ea7db7973079_2176799620.pdf

У нацртима плана можеш све да увећаш до ситних детаља.

Била је једна измена 2019. године, а то ћеш пронаћи исто на овој подтеми, а везу сам већ поставио горе изнад.
 
Ово су требали да започну још негде 2016. Срамота колико неки пројекти касне. Ова саобраћајница је потребнија за град од Вилсоновог булевара.
 
Da su takvi kao ti odlučivali o gradu, još uvek bi smo bili blatnjava kasaba iz doba Turaka. :)
 
Или барокни аустријски град у паузи између два периода турске власти :ROFLMAO:
 
Koliko mislite da je realno da se ovaj plan realizuje? Naročito mislim na produžavanje ulice Pariske komune ka brdu, preko Tošinog bunara, na tu novu Južnu saobraćajnicu, pa u novi tunel, koji bi izbijao u šanac, tj. sadašnje nehigijensko romsko naselje, koje mi Zemunci, izvinite na izrazu, decenijama unazad nazivamo Ciganske rupe. Nije li pravljenje te nove saobraćajnice baš na tom mestu, sa kopanjem tunela u brdu punom laguma, potpuno nesvrsishodno, prekomplikovano i preskupo?

PLAN DETALJNE REGULACIJE ZA DEO PODRUČJA ZAPADNO OD ULICE TOŠIN BUNAR (OD BULEVARA ARSENIJA ČARNOJEVIČA DO ULICE PRILAZ) DO ULICE MARIJE BURSAĆ, GRADSKE OPŠTINE ZEMUN I NOVI BEOGRAD, SL.L. 69/21

Da li se u prošlosti dešavalo da se od ovakvih preambicioznih projekata na kraju odustane i da se to i zvanično objavi, ili da se usvojeni plan detaljne regulacije izmeni?
 
U prošlosti su projekti bili mnogo ambiciozniji - trebalo je npr. da Bulevar Zorana Đinđića izbija na Ž. st. Zemun - a pošto su po pravilu takvi planovi iz prošlosti neslavno propali, ovi novi planovi su tu da se izvuče koliko se može.

Sjajno bi bilo da postoji ta veza, to je alternativa za autoput i najopterećeniji deo T6, rasterećenje za staro jezgro Zemuna... a ako me pitaš da li mislim da će ikad biti napravljeno - mislim da neće.
 
Па да све три улице, појединачно неће ништа вредети само ће се мало померити гужва у једну или другу страну.
 
Secam se pre pocetka leta sam vidjao kolonu duzine bar 2-2.5km u Tosinom bunaru u smeru ka Gornjem gradu. Sada i nije guzva, neobicno mi.
 
Мешчини да је смер ка Земуну у много већем проблему, барем је то моје искуство.
Па јесте, наравно, забија се у уске улице, а на НБ од Париске комуне ширење на све стране и оно што дође из уских улица лако се "разбије".

Могуће решење, до ширења Првомајске и Угриновачке, јесте да се прошири Тошин бунар, да Прилаз/Првомајска постану једносмерне у смеру ка Францсталу (узбрдо), а Угриновачка једносмерна у смеру "низбрдо". Било би доста кружења, то да.
 
Па јесте, наравно, забија се у уске улице, а на НБ од Париске комуне ширење на све стране и оно што дође из уских улица лако се "разбије".

Могуће решење, до ширења Првомајске и Угриновачке, јесте да се прошири Тошин бунар, да Прилаз/Првомајска постану једносмерне у смеру ка Францсталу (узбрдо), а Угриновачка једносмерна у смеру "низбрдо". Било би доста кружења, то да.
Занимљива идеја и могуће да би решило проблем највећег "успоривача" а то је раскрснина Прилаз-Тошин Бунар, али треба водити рачуна могуће да би се на овај начин гужва пребацила на раскрницу Новоградске и Угриновачке, или већ негде друго. Осим тога, не верујем да ће се ићи на то решење јер БГ урбанисти из неког разлога беже од једносмерних улица ко ђаво од крста.
 
Новоградска је једносмерна, зар не? Полагах ту вожњу у прошлом веку.
Саве Ковачевића може да буде једносмерна у другом смеру (уз обострани саобраћај за јавни превоз, има места).

Није да нема опција.
 
БГ урбанисти из неког разлога беже од једносмерних улица ко ђаво од крста.
Očigledno ne živimo u istom gradu. Pogledaj samo na šta liči Vračar, a polako i dobar deo Voždovca prelazi na jednosmerne ulice, pa tu su i ulice u mom okruženju (Partizanov stadion / Prokop)... Zvezdara neko odoleva, al' cenim ne zadugo.
 
Признајем да сам претерао, у деловима града има доста једносмерних улица. Ипак то је значајно мање него у већини светских метропола.
 
Има и на Звездари једносмерних, али то су уличице. А по свету има и да су главне улице једносмерне.
Овде ми од тих на памет пада само Сарајевска.

На НБ би, рецимо, Омладинских бригада и Булевар уметности (кад се пробије насип) могле да буду једносмерне у супротним смеровима, уз двосмеран јавни превоз.
 
@paradox polje
Mnogo toga je znatno manje kod nas, ali mišljenja sam da tako treba i da bude, zato što Beograd nije grad koji funkcioniše kao i drugi gradovi, i ne može se sve primeniti iz tog belog sveta, kako zamišljaju neki gradski oci i jedan deo forumaša. Tu se uvek setim one ideje o ogromnoj pešačkoj zoni na koju neki ovde reaguju orgazmično, pri samoj pomeni.

A da može nešto da se uradi sa pretvaranjem ulica ili delova ulica u jednosmerne, što se tiče Zemuna, vezano za pomenute probleme, verujem da može, samo treba videti šta i kako i u kojoj meri, jer ako se pretera, desiće se kontra efekat.

@Пантограф
Tačno je da ima jednosmernih ulica i na Zvezdari, ali ni približno kao na Vračaru i na Voždovcu. Zato sam i napisao da još uvek odoleva.​
 
Једносмерне улице по Београду су углавном решења за преуске улице старих регулација - Зерек, Врачар, Чубура, Црвени крст, Лекино брдо, Душановац, Булбулдер, Западни Врачар, Малешко брдо, уместо да буду решења за усмеравање токова саобраћаја. Сарајевска је једини изузетак.
 
@paradox polje
Mnogo toga je znatno manje kod nas, ali mišljenja sam da tako treba i da bude, zato što Beograd nije grad koji funkcioniše kao i drugi gradovi, i ne može se sve primeniti iz tog belog sveta, kako zamišljaju neki gradski oci i jedan deo forumaša. Tu se uvek setim one ideje o ogromnoj pešačkoj zoni na koju neki ovde reaguju orgazmično, pri samoj pomeni.

A da može nešto da se uradi sa pretvaranjem ulica ili delova ulica u jednosmerne, što se tiče Zemuna, vezano za pomenute probleme, verujem da može, samo treba videti šta i kako i u kojoj meri, jer ako se pretera, desiće se kontra efekat.

@Пантограф
Tačno je da ima jednosmernih ulica i na Zvezdari, ali ni približno kao na Vračaru i na Voždovcu. Zato sam i napisao da još uvek odoleva.​
Оно што нама треба јесу саобраћајни инжењери који ће се озбиљно бавити појединачним и глобалним саобраћајним загушењима на београдским улицама. Сигуран сам да се на доста места гужва може смањити без већих финансијских уплива, чистим променама сигнализације, увођењем или чак укидањем једносмерних улица и сличним решењима, нешто типа овоме што је @Пантограф предложио. Слажем се да не треба у свему да се угледамо на светске метрополе, јер је сваки град прича за себе, али свакако треба посматрати њихова решења и некад и негде их применити.
Иначе сматрам да има добрих саобраћајних инжењера код нас, јер ме некад позитивно изненаде неким изменама, али мислим да се њихово знање и труд не користе систематски већ спорадично.
Да се вратим на једносмерне улице. Њихово увођење ће увек појединима продужити пут до куће за стотинак метара, али ће често значајно убрзати саобраћај у деловома града. Проблем је што је интерес појединца који има "познанства" код нас значајнији од интереса друштва.
 
Vrh