Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Evo novih sličica od danas.Nadam se da će nam svima (u nedostatku javno istaknutog plana) pokazati u kojem pravcu se kreće ovo proširenje.Odmah na startu sa prve slike ne možemo da izvučemo nikakav zaključak.

Druga slika je pomalo mutna tako da nam ni ona ne govori mnogo.

Dok se na trećoj slici ova kašika od bagera našla na najnepovoljnijoj poziciji koja je bila moguća.Inače slike je napravila AI tako da ukoliko je neko pomislio da sam vozio i slikao i time ugrožavao saobraćaj u krivu je.

I kako to obično biva i ćorava koka ubode...iz četvrtog pokušaja veštačka inteligencija je uspela da uslika suštinu,širinu proširenja sa leve strane u visini hotela B.

I isto to malo dalje.

I na kraju najdalje.

Ne znam za vas ali ja i dalje nemam utisak da će ove tri trake po smeru imati dovoljnu širinu
 
Druze, molim te ako si video neki crtez i strucan si covek, mozes li reci jel se ovo prosiruje za 3 trake ili sta se desava? onako deluje da se mozda mogu i provuci 3 ali 3 busa mozda tesko...3 automobila na 2,5m po traci rekao bih da moze,sta ti kazes? Hvala unapred
Koliko sam ja video imaju svugde tri trake u oba pravca s tim sto je desna traka ako sam dobro video 3.5m usput su mi rekli da sledece sedmice krecu i drugu stranu da rade... Iskreno meni na crtezu izgleda super i sta god sam ljude usput pitao objasnili su mi...
 
Dobar dan.

Ja sam sam saobraćajni inženjer, a ka direktnije tehničkim strukama kao što je vaša sam uvek imao veliko poštovanje. Stvar je u tome da je saobraćaj mnogo ispresecaniji sa društvenim naukama, pa i samom politikom, a mnogih kolega na odgovornim pozicijama se jako stidim zbog gaženja preko struke kako bi povlađivali politici. Vrlo je moguće da ste u pravu za kvalitet radova, ali u Srbiji imamo previše promašenih projekata niskogradnje koji uopšte nisu loši u čisto građevinskom smislu. Recimo, pogledajte Ibarsku magistralu. Nema ni bankine od čvrstog materijala širine minimum traktorske prikolice, ni paralelne ulice za lokalne potrebe održavane i sa čvrstom podlogom. Dozvoljava se ulazak ka lokalima i privatnim kućama, parkinzi direktno bez isključenja i uključenja preko servisne saobraćajnice. Pločasti propusti kroz naselja uopšte nisu iskorišćeni za lokalni saobraćaj. Kroz naselja kilometrima nema ni podvožnjaka/nadvožnjaka/bezstepenične pasarele ili podhodnika sa nagibom ne većim od 6%. Ako nema prelaza u više nivoa, tada se obezbeđuju minimum pešački prelazi i neke vrste usporivača saobraćaja (pešačko ostrvo između traka u različitim smerovima, ili kružni tok sa pešačkim prelazom). Deonice bez mogućnosti preticanja su preduge na mnogim delovima.

Konkretno pro Šapićeva širenja ulica. Većina ulica koje se šire ne dobijaju ništa na kapacitetu, a gube na bezbednosti i troškovima održavanja. Ako je o transportnom efektu, većinom se šire ulice koje se ne zagušuju, a tamo gde dolazi do zagušenja, kritično mesto je broj traka pred raskrsnicom, a ne dodavanje treće trake daleko od raskrsnice. Drugo kritično za kapacitet je odnos prema vidovima transporta koji daleko efikasnije koriste prostor od privatnih automobila, a to su pešačke površine, biciklističke izdvojene trake za javni prevoz. Za zadovoljštinu, ne i unapređenje za milionski grad strateški najneefikasnijeg privatnog automobila, žrtvuju se čak i površine koje su planeri iz vremena kada se bar malo cenila struka čuvali za izdvojen javni prevoz. Osim izdvajanja javnog prevoza, ozbiljna društva projektuju bulevar na taj način da je moguće napraviti signalni plan sa minimalnim zadržavanjem javnog prevoza na semaforima.

Pro rokove i vreme radova, prekidi saobraćaja imaju svoju finansijsku cenu. Ako je saobraćajnica šireg značaja, troškovi prekida određenog vida transporta mogu nanesti štetu višestruko veću od troškova radova. Recimo, dok je tramvaj bio u prekidu u Vojvode Stepe 2014. i 2015. gubici samo biznisa samo u Vojvode Stepe zbog obustave konkretno tramvajskog saobraćaja su bili reda cene oko 40 miliona evra, dva puta više od cene samih radova. U Nemačkoj imamo slučaje zamene mosta za 2-4 dana. U Holandiji se rekonstrukcija glavnih pruga radi vikend zatvaranjima. U Belorusiji su od 20:00 do 5:30 sledećeg dana trolejbusku mrežu preneli na drugu ulicu. Za vreme metro gradnje u Beču su imali preko otvorenog iskopa privremene tramvajske mostove. Zašto rade takve stvari? Ubrzani građevinski radovi mogu imati nekoliko puta veću cenu, koja se i pored toga isplati. Ta Holandija koja za glavni pravac ima skupu, ali za opštu ekonomiju isplativu brzu operativu, sokak u kojem sam živeo je razvlačila. Godinu dana sam istresao pesak iz patika i cipela. Beograd je dovoljno veliki grad da ima bar neku ubrzanu i/ili noćnu operativu. Za vreme Đilasa zatvaranje tramvaja u Bulevaru je bilo 6 meseci (što je takođe previše), radile su bar po dve trake u Bulevaru, a raskrsnica kod Vuka je bila urađena za jedan vikend ubrzanom operativom koju smo tada imali. Kada su se gradile petlje kod Arene, zatvaranje autoputa je bilo samo par puta vikendima.

Odnosno dokaz više da, ako se ranije i vršila nekakva tehnoekonomska analiza, sada se sve radi apsolutno napamet
Pre neki dan sam prosao i kupio pice radnicima i ukratko procaskao... Samo cu vam reci da sam SE RAZOCARAO ako je tacna informacija da je prosek godina radnika preko 50g i kako ko odlazi u penziju niko ne dolazi, dodju po mesec dva vide da se vucu ivicnjaci od 100kg i bezaniji....posle tog razgovora sam malo i ja promenio misljenje....
 
Prošao sam juče peške ovuda i samo sam razmišljao kao i prema planovima jedino smisla izgradnja tramvaja duž Milutina Milankovića i Tošinog Bunara za Zemun. Džabe i 6 traka po smeru jer to neće povećati protočnost saobraćaja i raskrsnica.
 
1000016589.jpg

Skinuli su stanicu
 
Od sutra kreću radovi na proširenju na stani gde je lidl. Postavljaju znakove za radove.....
Тачно тако, од сутра па до 10. маја 2024.године, целом дужином Египатске (Земунске) улице

Измена режима саобраћаја у Египатској (Земунска)
Током радова на обављању комуналне делатности одржавања улица и општинских путева, које изводи ЈКП „Београд пут“, биће измењен режим саобраћаја и заузет део коловоза (крајња десна саобраћајна трака и аутобуско стајалиште) у ул. Египатској (Земунска), од раскрснице улица Гандијева - Војвођанска ка раскрсници улица Тошин бунар - Николе Добровића – Булевар хероја са Кошара, у дужини од 170 метара, на територији општине Нови Београд, у временском периоду од 01.04.2024. до 10.05.2024. године.

https://bgsaobracaj.rs/vest/3790/izmena-rezima-saobracaјa-u-egipatskoј-zemunska

https://szsgis.beograd.gov.rs/porta...5591622.2505,2270554.0601,5592385.4265,102100
заузеће египатске.JPG
 
Biće totalni raspad. I sad je svako jutro ogromna gužva u tom smeru između 7.30h i 8.30h. Sa jednom trakom manje gužve će se preliti i u okolne ulice. Nadam se barem da će podesiti ili isključiti semafor kod lidla i sledeći kod B hotela kako bi se malo povećala propusna moć...
 
@Дане, то стајалиште је укинуто док трају радови. Радови су за сада од раскрснице Војвођанска-Египатска (Земунска)-Гандијева до скретања за бензинску станицу Мол и Лидл.

Privremeno ukinuto stajalište ”Gandijeva” (#1194) (od 01.04.2024)
https://www.busevi.com/privremeno-ukinuto-stajaliste-gandijeva-1194-od-01-04-2024/
 
@Дане, то стајалиште је укинуто док трају радови. Радови су за сада од раскрснице Војвођанска-Египатска (Земунска)-Гандијева до скретања за бензинску станицу Мол и Лидл.

Privremeno ukinuto stajalište ”Gandijeva” (#1194) (od 01.04.2024)
https://www.busevi.com/privremeno-ukinuto-stajaliste-gandijeva-1194-od-01-04-2024/
Ovo nije istina. Ne znam odakle im ova informacija. Stajalište je izmešteno pre raskrsnice sa Gandijevom, a ne potpuno ukinuto
 
Данашње - 05.04.2024. , зона радова у Египатској улици

Pogledajte prilog 194667
Živeći godinama u Nealbanoserbskom delu Evrope, sa obe strane savremene gvozdene zavese, ne mogu a da ne pitam gde je pešačko-biciklistička privremena infrastruktura sa iste strane ulice, obično na betonskim ili čeličnim pločama? I to takva da dečija i invalidska kolica ne zaglavljuju u pesku niti imaju izbočinu, stepenik ili visok ivičnjak?
 
Dobro je da se radi ovaj trotoar, tu je bio raspadnut, ali se slažem da je možda moglo nešto da postoji. Mada sa druge strane ima uredan trotoar, verovatno ima znak pešaci pređite na drugu stranu ulice
 
Živeći godinama u Nealbanoserbskom delu Evrope, sa obe strane savremene gvozdene zavese, ne mogu a da ne pitam gde je pešačko-biciklistička privremena infrastruktura sa iste strane ulice, obično na betonskim ili čeličnim pločama? I to takva da dečija i invalidska kolica ne zaglavljuju u pesku niti imaju izbočinu, stepenik ili visok ivičnjak?
Пешачка бетонска стаза постоји иза трафике тј између трафике и стамбене зграде. Бициклистичке стазе на овој страни тротоара није било, на другој је страни улице/тротоара.
С обзиром да дуго живиш, како и сам кажеш, иза обе савремене гвоздене завесе, ето ниси баш упознат са свим детаљима ове реконструкције, батали политику пријатељу.
 
Проширени радови на делу спајања тротоара Војвођанске и Гандијеве
IMG_20240409_123050_resized_20240409_020320898.jpg
IMG_20240409_122930_resized_20240409_020321526.jpg
IMG_20240409_122942_resized_20240409_020320322.jpg
IMG_20240409_122939_resized_20240409_020322088.jpg
IMG_20240409_132612_resized_20240409_020403030.jpg


Почели су и радови на делу од улаза/излаза за Мол бензинску станицу и Лидл до улаза/излаза за ауто-сервис, ауто перионицу,...
IMG_20240409_132537_resized_20240409_020403661.jpg
IMG_20240409_132605_resized_20240409_020404229.jpg
 
Vrh