Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Pa rekao je da je gotova do Prilaza. To poslednja tacka ulice u Zemunu...

Da li neko moze da mi posalje link urbanistickog plana rekosntrukcije?
Pokusavam da nadjem negde u predodnim postivovima na temi, ali mi ne ide.
 
А доктор Шапић је рекао да веза аутопута Милош Велики и аутопута за Шид и Нови Сад преко Тошиног бунара мора бити 3 траке по смеру.
 
Pa rekao je da je gotova do Prilaza. To poslednja tacka ulice u Zemunu...

Da li neko moze da mi posalje link urbanistickog plana rekosntrukcije?
Pokusavam da nadjem negde u predodnim postivovima na temi, ali mi ne ide.
@ЏоБГ, ево овако.

На овој истој подтеми „Тошин бунар: проширење и реконструкција улице“ на страни 49 одговорио сам још давно, тачније 08.04.2019.године, нашем члану @Беозоо за план проширења Тошиног бунара. Да не бих сада све понављао шта сам написао, прочитај то све на страни 49, а то је овде https://forum.beobuild.rs/threads/to%C5%A1in-bunar-pro%C5%A1irenje-i-rekonstrukcija-ulice.3185/page-49#post-614682

Тада сам био и поставио све цртеже проширења Тошиног бунара од сад бившег ауто-пута до Ивићеве улице и са Ивићевом улицом и Сенским тргом. Све то ће се реконструисати. Нажалост у тој мојој поруци/пост сви ти цртежи нису више видљиви из разлога што је, не знам које године, @Игор је побољшавао форум па су се све слике избрисале.:(

Иначе план детаљне регулације, односно јавни увид, дела улице Тошин бунар је објављен још 20.04.2016. године, а на сајту „Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда“ и то „Јавни увид у Нацрт плана детаљне регулације дела улице Тошин бунар од Ивићеве улице до аутопута, Градске општине Земун и Нови Београд са Извештајем о стратешкој процени утицаја предметног плана на животну средину“ http://www.beograd.rs/cir/gradski-oglasi-konkursi-i-tenderi/1723157-javni-uvid-u-nacrt-plana-detaljne-regulacije-dela-ulice-tosin-bunar-od-iviceve-ulice-do-autoputa-gradske-opstine-zemun-i-novi-beograd-sa-izvestajem-o-strateskoj-proceni-uticaja-predmetnog-plana-na-zivotnu-sredinu/
Овде имаш нацрт_плана http://www.beograd.rs/images/file/bc6ac65f0b8d7b6f10644be20d3d84ec_1880206572.pdf
А овде је документација_плана http://www.beograd.rs/images/file/70ce53bcc8bea94dd9d7ea7db7973079_2176799620.pdf

Значи све ту имаш до детаља, а ево и цртежа, нака се нађу овде, ако некога мрзи да копа по документацији

документација_план.JPG


Проширење Тошиног бунара од петље „Тошин бунар“ на бившем аутопуту или ти Булевар Арсенија Чарнојевића код Студентског града до Париске комуне
1.prosirenje t.b. od autoputa do pariske komune.jpg


Проширење Тошиног бунара и Париске комуне до Маршала Толбухина (бивша Гоце Делчева).
Овде на цртежу немој да те буни уцртана раскрсница Тошин бунар-Париске комуне-Јужна пруга (!), то је опет неки други план наставка Париске комуне према Земуну, планираним саобраћајним тунелом кроз Бежанијску косу. И о томе сам постављао цртеже и план детаљне регулације тог дела Новог Београда и Земуна.
2.prosirenje t.b. i pariske komune do goce delceva.jpg


Проширење Тошиног бунара од Париске комуне до Џона Кенедија и Јернеја Копитара
3.prosirenje t.b. od pariske komune do jerneja kopitara_a.d._.jpg


Проширење Тошиног бунара од Јернеја Копитара до Ивићеве са Ивићевом и Сенским тргом
4.prosirenje t.b. od jerneja kopitara do iviceve-sa ivicevom.jpg


Такође, ево ти и одговор члана @Бежанинац, који много више зна о Тошином бунару, то је одговор на подтеми „Војвођанска-Тошин бунар“, а одговор је од 08.12.2013.године, а везано исто за проширење и расељавање у Тошином бунару. https://forum.beobuild.rs/threads/vojvo%C4%91anska-to%C5%A1in-bunar.595/page-72#post-257535

Надам се да је одговор задовољавајући.
:sesir:
 
Znaci mozemo da ocekujemo koso parkiranje i delimicno prosirivanje kolovoza i u kontrasmeru? Nekako je smer ka gradu ugrozeniji posebno u delu od eko pumpe ka studentskom gradu pa sve do raskrsnice sa Heroja od Kosara...jutarnji casovi...place za jos jednom trakom kao i presvlacenje celog poteza od TB do Gandijeve...to kao da se sada nece raditi...nazalost kolovoz je slican kao Gandijeva koja je sada rekonstruisana...
 
Мислим да ће се комплетна замена асфалта радити тек кад се заврши комплетно проширење, јер нема смисла затварати делић по делић улице.
 
Evo i ja da se aktiviram malo,sličice su od danas.Ovde su bogami proširili za preko 35cm!

Parking li je traka li je,ko zna.

Trotoar će biti širi od traka,i treba (verovatno tu ide i bici staza)

Ovde su proširili za metar a radnici čekaju da stigne doručak,nema žurbe

Obratite pažnju kako su orezali drveće

Zanimljive su mi ove proširene trake za desno skretanje u nebitnu ulicu...

....kao i izlazi iz istih

Sve to sa druge strane

Naravno glupo je da nešto ne zaborave pa da ne moraju naknadno da kopaju

Ja ne znam kako će ovde da uglave tri trake ali ajde neka im bude.Možda kupe i manje autobuse da prolaze lakše ovuda i kroz kružni tok na kraju Vojvođanske

Još jedna za kraj
 
Evo
@randomguy je rekao:
"Sta gotova cela eksprorijacija do Prilaza? Masala, rusi."
Komentar je bio ironican bas zato sto vodonacelnik ne zna da je tosin bunar i dalje od studenjaka. Plan imas gore, samo sto je ovo svetlosnim godinama daleko jer je eksproprijacija tezak srpski problem i sve se trude da je obilaze jer nisu dovoljno brzi kao menjanje asfalta.
 
Meni se sviđa kako su ovde orezali drveće, mislim da ostaje sasvim dovoljno osnovnih grana da se brzo napravi nova krošnja. Ovo nije orezivanje d apreseku stablo na pola, kako se pola NGO ovih dana uzjogunilo, već napreedak u odnosu na dosadašnju praksu.... A orezivanje je naročito bitno kod radova koji značajno mogu da utiču na dotok vode do korenovog sistema, pa taman i ako je manje ima prostora da se drvo prilagodi. U bloku 45. ima više stabala koja su se osušila posle rekonstrukcije šetališta iako je bilo relativno malo uticaja na površinu pod asfaltom, ali pretpostavljam da su neka stabla prethodno razvila koren baš ka toj strani i onda neorezana su se sasušila u naredne dve godine...

što se tiče proširenja profila, očigledno je iz svih radova, da lagano šire sa jedne strane za po pola metra, metar i onda dodaju još metar metar i po sa druge strane i onda će gledati da proguraju tri trake. E sada da li će te trake moći da budu minimalno potrebne širine, valjda vode računa (mada sada ne smem niušta da se zakunem). Svakako je i prebacivanje parkinga u koso parkiranje ovde pozitivan pomak u odnosu na idiotsko rešenje od ranije.
 
I tu treba da budu 3 trake? Mozda kao u Cara Dusana, kad ide gradski, zauzme desnu traku plus pola leve i onda belaj.
 
Kako to tramvaji zauzimaju celu desnu traku i plus pola leve?
 
Vrh