Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Спомиње се проширење Скадарске улице која је прилично кратка, а за Тошин бунар само онај мали део од Студентске до Париске комуне, јер Гангула генерално једино зна да проширује улице на рачун јавних површина, никако на рачун површина за које је потребна експропријација. И наравно опет ме је на крају изнервирао са овом ид**тском идејом о проширењу Париске комуне и Булевара Михајла Пупина.
Tu se pominje i proširenje (rušenje kuća) u TB koje su na ukrštanju sa Skadarskom, i sa strane Skadarske i preko puta. I to je Zemun, oko kilometar i po od Studenjaka... Ali koliko vidim to je u planu za usvajanje 29.02.
 
Nastavljaju se radovi ka tosinom bunaru. Samo ne znam da li imaju u planu da vrate parking i gde ce ljudi da parkiraju kola. Posto su vratili 10 mesta od prvobitnih 35, a sada skidaju jos 30...
 
Pa verovatno će se isti i sada dogoditi. Ne znam baš da li su skinuli 20 mesta ali ima manje mesta.
 
Тренутна ситуација с радовима:
IMG_20240210_234026.jpg
IMG_20240210_234034.jpg
IMG_20240210_234054.jpg
IMG_20240210_234213.jpg
 
Ovaj parking na prvoj slici ispred hotela b ili kako se zove treba da se ukine sto pre pa neka gledaju gde otvaraju motele
 
ISpred hotela će isto samo da prebace u koso parkiranje što je ok i prihvatljivo. Smanji se broj parking mesta, ali ne drastično.
Sa druge strane je više smanjen broj mesta prekopusta LIdla obzirom da su zapravo napravili dodatnu traku za ulivanje saobraćaja iz sporedne ulice pa je to pojelo dosta parking mesta.
 
A sviđa mi se kako su orezali platane na ovom potezu, nisu iskeli sve grane, već vrlo selektivno. Tako da će krošnja već ove godine biti vrlo malo izmenjena, a sa novim granama. Verovatno je doprlo do nekoga u Zelenilu ono na šta kukaju razne NVO prilikom orezivanja svake godine da se ne radi dobro
 
Kod mene, iako su platani iznad trolejbuske kontaktne mreže, nikada ih nisu orezivali kao na drugim mestima (mislim na ono topiarno i drastično orezivanje).​
 
I koja je svrha na kraju svih ovih radova?! Koja je dodata vrednost? Kazu li sta radnici. Sta znaci to suzavanje radelnog pojasa za saobracaj. To je najznacajnija informacija za sve nas. Da znamo zbog cega se patimo mesecima. A ne bih komentarisao na sta lici sada ta saobracajnica. Neravna, ispresecana starim i novim asfaltom. Razdelno ostrvo bez zemlje. Tuga bozja. Gore nego u africi i nego sto je bilo.

I koja je svrha na kraju svih ovih radova?! Koja je dodata vrednost? Kazu li sta radnici. Sta znaci to suzavanje radelnog pojasa za saobracaj. To je najznacajnija informacija za sve nas. Da znamo zbog cega se patimo mesecima. A ne bih komentarisao na sta lici sada ta saobracajnica. Neravna, ispresecana starim i novim asfaltom. Razdelno ostrvo bez zemlje. Tuga bozja. Gore nego u africi i nego sto je bilo.
evo skoro dva meseca i još nemamo nijedan odgovor na ova pitanja
 
Pozdrav svima,

Da li neko zna išta o planu rekonstrukcije T. Bunara do Ivićeve koji je usvojen još 2016.?
Tj. da li iko spominje nešto u vezi eventualne realizacije plane u neko dogledno vreme?
 
To je deonica od raskrsnice sa Pariske komune pa sve do kraja, ka Zemunu.
 
Јел знаш можда докле се стигло са експропријацијом? Који су главни разлози што експропиријација иде тако споро?
 
Kao neko ko živi u blizini rekao bih da je eksproprijacija za većinu kuća koje su predvidjene projektom za rušenje (urušavaju se same) već uradjena... tj. napuštene su već duži vremenski period.
 
Ipak... Ništa se još ne dešava... Čak i u vezi nove zgrade (pored AC Bogunović), koja je navodno trebala da se gradi i za koju je postavljena tabla pre više od dve godine i dalje nema nikakvih pomaka.
 
Баш нешто причам са колегом, пре 15ak година је био чеп код садашње беле реке, једна трака ,распутица, нигде тротоара, катастрофа. Сада смо после толико година и силних реконструкција, проширења и фенси семафора опет дошли до тога да је ту још већи чеп а улица пуна рупа. Ако је то цена неконтролисаног "развоја" ја сам против исте.
 
@molder manji je cep tada bio...a imali smo samo 1+1 u tom delu...ko zna koliko razloga je za to...i tranzit ka autoputu i veci broj vozila po stanu i ko zna sta jos...mora se prosiriti taj deo..ali i to je pitanje do kad ce prodisati pa opet cep...po meni treba jos jedan krak ka JG sa autoputa...ali i to je sve takodje pitanje da li ce imati dugorocnog efekta. Doduse samo u spicevima je cep...posle svega toga najnormalnije se prolazi.
 
Баш нешто причам са колегом, пре 15ak година је био чеп код садашње беле реке, једна трака ,распутица, нигде тротоара, катастрофа. Сада смо после толико година и силних реконструкција, проширења и фенси семафора опет дошли до тога да је ту још већи чеп а улица пуна рупа. Ако је то цена неконтролисаног "развоја" ја сам против исте.
Pa koliko vidimo po radovima to će u tri trake ove godine verovatno uz prebacivanje parkiranja u koso, što će dosta pomoći, ali osnovni razlog čepa je sada raskrsnica sa novim bulevarom Heroja sa Košara.
Najveće rupe su naravno posledica radova i krpljenja, pa je kod NIS pumpe onaj kanal praktično poprečio se celom širinom saobraćajnice... Ništa čudno kada provuku samo neku cevku...
 
Vrh