Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Prosiruju uveliko deo od Gandijeve prema Beloj reci. Ne znam da li ce platani preziveti
Pogledajte prilog 180878
Prošao sam danas ovuda. Kako su postavili nove ivičnjake deluje kao da ulica uopšte neće biti proširena. Skoro su u ravni sa starim na samom ćošku raskrsnice. Ne znam koja je onda poenta radova uopšte.

Možda grešim. Video sam iz kola u prolazu i nisam stigao da slikam pa ako neko prođe uskoro bilo bi zgodno da uslika.
 
Nema nikakve poente. Proširili su traku za pola metra... ukinuli su nam minimum 40 parking mesta ljudi nemaju gde da se parkiraju zbog radova. Stavljaju visoke ivičnjake i moguće da ce skroz ukinuti parking. Komunalna policija ide po naselju i gleda ko je stao na zelenu povrsinu i pisu im kazne za to. Ukinuli ste mesta i ocekujete da ce sve normalno da funkcionise.
U ovom delu bezanije se stvara čep zbog dve nepotrebne trake za skretanje levo prema gandijevoj koje nemaju bas nikakvog smisla i tako je punih 20 godina. Umesto da su promenili traku iz leve u pravo i dodali jos jednu za desno, oni su prosirili put za pola metra. Videćemo sta ce biti ali ne mirise na dobro.... rasove pratim svaki dan sa terase 😃
 
Saobracajnica je bila smanjenog kapaciteta upravo zbog upravnog parkiranja koje ne prilici ovom rangu saobracajnice. Ukidanje parking mesta ce samo da ubrza saobracaj ali generise drugi problem: gde parkirati? a traznja postoji.Neki kompromis je koso parkiranje ali sam sumnjicav da ce to uraditi, prosto im je ispod casti da skoknu do fakulteta, popiju kaficu sa profesorima sa katedre za puteve i pitaju sta je najbolje ciniti u datim okolnostima.
Pomalo se gadim ove predizborne hipergradnje, toliko vredja inteligenciju (onima koji je imaju), jer ce nesto da urade kako vallja , nesto da ostane isto a nesto ce da pokvare i da bude gore nego sto je bilo...
Ne moze se 3,5 godina raditi nista a onda u tri meseca pred izbore zbrzaj sve navrat nanos....
Narod lepo kaze: ne goji se prase pred bozic!😉
 
Nema ovde nikakvog proširivanje, vratili su i parking mesta.
20231127_235741.jpg
 
Nema ovde potrebe za prosirenjem vec samo svakodnevna patrole kod rome. pa kada se iz trake za gandijevu prestrojavaju na kvarno za pravo i stvaraju kolaps (i obrnuto), lepo padne izvlacenje iz kola pa po dzepu i po bubrezima i resen problem. Napuni se budzet ocas posla, i poboljsa cirkulacija saobracaja i telecih glava.
Za parking ne znam ko su ljudi koji parkiraju tu. sve zgrade u okolini su sagradjene dok je ulica bila 1 plus 1 bez parkinga, a ove novogradnje bi trebalo da imaju garaze, platis i parkiras, ako ne juris investitora za gusu. Mislim da je parking servis trebao mesecima pre ovoga da nosi kola koja su bila na trotoaru, nego se dopustila hajducija
 
Nema ovde potrebe za prosirenjem vec samo svakodnevna patrole kod rome. pa kada se iz trake za gandijevu prestrojavaju na kvarno za pravo i stvaraju kolaps (i obrnuto), lepo padne izvlacenje iz kola pa po dzepu i po bubrezima i resen problem. Napuni se budzet ocas posla, i poboljsa cirkulacija saobracaja i telecih glava.
Za parking ne znam ko su ljudi koji parkiraju tu. sve zgrade u okolini su sagradjene dok je ulica bila 1 plus 1 bez parkinga, a ove novogradnje bi trebalo da imaju garaze, platis i parkiras, ako ne juris investitora za gusu. Mislim da je parking servis trebao mesecima pre ovoga da nosi kola koja su bila na trotoaru, nego se dopustila hajducija
Naravno da ima potrebe za stalnom desnom trakom koja je bez problema mogla da se doda - Pogotovo kada uzmemo u obzir sve radove koje su odradili da bi zamenili ivicnjak?!
O Upadacima iz trake za levo da ne pricam, ali to se moze resiti uz pomoc specijalnih cunjeva/ograda kako bi se trake fizicki odvojile.
 
Po izgledu ivicnjaka , ipak ce biti kosog parkiranja...verovatno ce se ukinuti neka parking mesta ali ova koja ce biti ce biti kosa sto je pohvalno!
 
Kad je reč o dokazima,imam i ja konjića za trku.Elem,nisam se izjašnjavao na temu proširenja ulica po NBGD ali odavno sam rekao da je deo TB od autoputa pa sve do Zemunske(ili kako li se sada zove) usko grlo.Malo se situacija popravila sa proširenjem na raskrsnici sa Heroja sa Košara i Nikole Dobrovića(mada da je bilo pameti to je trebalo kad već nije denivelisana raskrsnica da bar bude veliki kružni tok,ali ko mene pita) ali ostatak ulice sa po dve trake u smeru je postao HOROR.Na prvoj slici se vidi kako taj horor izgleda u subotu ujutru kada je saobraćaj slab

Kada su krenuli radove kod Gandijeve ponadao sam se da će bar malo popraviti stvar kao i na malopre pomenutoj raskrsnici sa HSK i ND

Ali avaj,očekivati od gradskih planera,gradonačelnika,čoveka iz Obrenovca koji je ničim izazvan došao na funkciju ili koga već je bilo kao očekivati od slepog da ti pokaže put.

Proširenje od metar je,kako da se slikovito izrazim,kao kad devojci ponudite centimetar viška na onih šest što već imate

Od ovakvog resenja jedinu korist (pa čak i oni minimalnu) imaju proizvođači ovih ivičnjaka

Upropašten je trotoar

A ulica ništa nije dobila

I na kraju samo da dodam,ovde bi proširenje desne trake bilo spasonosno rešenje jer bi ona vodila u Gandijevu bez mogućnosti da se iz nje produži pravo pošto bi bila van linije Vojvođanske ulice i udarala bi pravo u zid "Rome" a za pravo i levo bi ostale po dve slobodne trake.
 
Za 50km/h je 2,75 minimum, to je malo teskobno ali moguce...
 
Mene mao iritira zasto se kriju ti projekti ako se oni rade u javnom interesu: zasto lepo ne okace sajtu grada projekt rekonstrukcije da moze zainteresovana javnost da vidi...pa to se valjda radi u javnom interesu i trose se javne pare....
Ovako.mi.spekulisemo jek su tri ili dve trake, da.li ce biti parkiranje je ili ne, da li ce da.ponove gresku kod ulivne geometrije kruznig toka ili ne...
 
Све ове Гангулијаде су ад хок импровизације на брзину. Отуд нема ни планова, ни пројеката, ни финансирања у плану буџета.
Pa da je išlo na javne rasprave i sl. , digla bi se i kuka i motika za neke od tih stvari. Ovako lepo, samo jednog dana dođe, poseče drvored i reši glavni problem, pa posle proširuje kako mu se hoće ili sužava razdelnaq ostrva predviđena za tramvaje... Ovo na račun proširenja. O drugim stvarima koje je uradio a koje bi izazvale slične reakcije, ili su ih u nekoj meri i izazvale, da i ne govorim.​
 
Hvala bogu da se neko setio da ovo prebaci u koso parkiranje. Isto treba celom dužinom da se uradi, ako ostaju parkinzi
Proširenje je minimalno, nema tu nove trake za desno.
Promena na koso parkiranje jeste pozitivan korak, samo, to je ovde sekundarna stvar.
 
A mozda i sami nemaju pojma sta rade. Prosto ih Sapic poslao da nesto rade.
Ajde ima vecih strucnjaka ovde od mene, pa moze neko da objasni ono prosirenje trake od raskrsnice sa Heroja sa Kosara do Bele reke. Sta je time dobijeno i nasta trenutno lici taj deo ulice koji je da podsetim izgradjen pre jedno 5-6 godina. Pola trake neka krpotina, neravan kolovoz, traka i po za koju ne znas gde da vozis, blize ivicnjaku ili ka onoj drugoj. Razdelni pojas bez zemlje, neki zacementirani ivicnjaci. I to nam je rezultat radova. 3 puta gore nego sto je bilo.
 
Vrh