Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Trenutno je obelezena samo jedna traka za levo...jer ce vrvt danas popodne ili ujutru prebaciti saobracaj na asfaltirano...to je moje skromno misljenje...jer kako videti..obelezene su 3 trake a dve nisu jos uvek...mozda ce tu ici suprotan smer privremeno...videcemo sutra ja mislim sve...
 
1000017634.jpg
 
Суштина је да на таквим правцима буду 3 за право, иначе нема разлога да буду три траке у правац иза раскрснице. Дакле, 2 за лево и једна за право и десно.
 
Jutros saobraćaj ide u oba smera, očigledno privremeno dok se ne zatvori smer prema Zemunu..
Trake su redukovane, ali vidi se neka organizacija, tj da organizuje neko ko uključuje mozak i pazi da minimalno maltertira ljude u nenormalnoj situaciji.... pa ipak su izbori za 6 dana....
 
ja jos jednom moram da pitam (a zivim u blizin i prolazim cesto) zasto 3 trake za levo?
jeste najveca guzva za levo, gandijeva ne moze da pokupi 3 trake jer tamo stvarno ima samo 1.5.
dodatno, ako bi postojale 2-3(sa onom za desno) trake za pravo, mogao bi se i deo tih ljudi koji bi da skrenu u gandijevu prebaciti na sledecu raskrsnicu i tako dodatno resteretiti ovu.
Kratko traje zeleno za skretanje levo, tako da ni te tri trake ne bi napravile problem, jer je pocetak gandijeve sa tri trake. Do sledeceg zelenog bi se ta guzva rasciatila. A sto se preusmeravanja na sledece skretanje levo (nehruova), pa tamo je skola, a i prosirenje za to skretanje je dosta kratko. Daleko je prakticnije da gandijeva pokupi ovaj saobracaj. Guzve za to skretanje to i dokazuju
 
Да ли ће пешаци успевати да пређу оволуку саобраћајницу у једном циклусу зеленог семафора?
Наравно да могу да се пређу обе саобраћајне траке без проблема.
 
ja jos jednom moram da pitam (a zivim u blizin i prolazim cesto) zasto 3 trake za levo?
jeste najveca guzva za levo, gandijeva ne moze da pokupi 3 trake jer tamo stvarno ima samo 1.5.
dodatno, ako bi postojale 2-3(sa onom za desno) trake za pravo, mogao bi se i deo tih ljudi koji bi da skrenu u gandijevu prebaciti na sledecu raskrsnicu i tako dodatno resteretiti ovu.
Gde si video ti tri levo?
 
Meni sve izgleda ok i logicno imam jednu primedbu ali ne moze jare i pare... Sta ako trojicu - cetvoricu biciklista uhvati na ostrvu crveno gde da se smeste. A da pomognem komisijama zuta boja je privremena, habajuci(zavrsni) sloj ce se raditi u vecim duzinama da se ne bi pojavljivao vise sluseva jer se to sve oseca u voznji...
 
После прве лево и остале ће бити за лево, неће сигурно за десно.
 
kako već navede par postova, kada završe poslenji sloj, biće dve za levo, dve pravo i jedna desno... Žuto je privremena markacija, ali vrlo lepo urađena da primetim... Nego je gore što mi deluje da će to biti sigurno više dana (da ne kažem nedelja) ovako...
 
kako već navede par postova, kada završe poslenji sloj, biće dve za levo, dve pravo i jedna desno... Žuto je privremena markacija, ali vrlo lepo urađena da primetim... Nego je gore što mi deluje da će to biti sigurno više dana (da ne kažem nedelja) ovako...
Sutra ljudi asfaltiraju drugu stranu i prekosutra se saobracaj vraca na tom delu u normalu... A radovi na celoj deonici ce trajati sigurno do avgusta... Pricao sam sa inzenjerom oni rade onoliko koliko im odobri sekretarijat za saobracaj....i oni bi voleli da se cela ulica zatvori i da upadnu da rade sve bi islo brze
 
I to sto kazes, kad bolje razmislim sve je moguce, mogu da se igraju do mile volje kako im dune.
Ali to je ono sto smo na pocetku pricali, da je stavljena tabla i projekat ne bi nagadjali
 
Neko je pitao šta se dešava ako vas uhvati crveno na razdelnom ostrvu... Ako razdelno ostrvo nema propisanu bezbednu širinu (2m) onda se lanterna (svetlo) za pešake ne postavlja na ostrvu, tj. prelazak celokupne ulice nije podeljen na dva dela (semafora). U prevodu, ako te i kao pešaka uhvati crveno na prvoj polovini ulice, normalnim hodom možeš preći i drugu polovinu ulice, neće se upaliti zeleno za ove što idu pravo i neće te pregaziti. Naravno, ovi neki što skreću desno iz sporedne ulice verovatno ne kapiraju to, pa će ti sesti na sirenu, ali tome nema pomoći...
 
После прве лево и остале ће бити за лево, неће сигурно за десно.

После могу да буду и 5 за лево и ниједна за право и десно, с обзиром да је ово привремена хоризонтална сигнализација на слоју асфалта преко којег још треба да иде хабајући слој.
 
I to sto kazes, kad bolje razmislim sve je moguce, mogu da se igraju do mile volje kako im dune.
Ali to je ono sto smo na pocetku pricali, da je stavljena tabla i projekat ne bi nagadjali

I to sto kazes, kad bolje razmislim sve je moguce, mogu da se igraju do mile volje kako im dune.
Ali to je ono sto smo na pocetku pricali, da je stavljena tabla i projekat ne bi nagadjali
Nisam stvarno siguran ali mislim da za ovakve radove nije potrebna tabla... Tako ja mislim ima tu neka podela valjda kada su rekonstrukcije, rehabilitacije ne treba. Ali stvarno to nagadjam mislim da sam to negde procitao.... Ali zasigurno je trebao neki javni uvid u opstina da bude da gradjani daju svoje sugestije i primedbe... Mada mogu misliti na sta bi se to sve svelo 😛
 
Neko je pitao šta se dešava ako vas uhvati crveno na razdelnom ostrvu... Ako razdelno ostrvo nema propisanu bezbednu širinu (2m) onda se lanterna (svetlo) za pešake ne postavlja na ostrvu, tj. prelazak celokupne ulice nije podeljen na dva dela (semafora). U prevodu, ako te i kao pešaka uhvati crveno na prvoj polovini ulice, normalnim hodom možeš preći i drugu polovinu ulice, neće se upaliti zeleno za ove što idu pravo i neće te pregaziti. Naravno, ovi neki što skreću desno iz sporedne ulice verovatno ne kapiraju to, pa će ti sesti na sirenu, ali tome nema pomoći...
Hvala na pojasnjenju, sada mi je bas jasno i logicno.... I bas mi bude drago kada se na temi pojavi neko ko ima nekog znanja ...
 
Vrh