Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Zna li neko od članova dokle se odmaklo sa onim planom o rekonstrukciji TB-a do Ivićeve ulice što je bio na javnom uvidu 2016.? Da li će se to ikada realizovati?! :bash:
 
Oтприлике кад и спајање Николе Тесле са Владимира Поповића, продужетак Кумодрашке, спајање Т6 са Војвођанском...
 
Zaboravili ste na proširenje Bulevara od Cvetkove pijace...!
 
И Деспота Стефана на сужењу, и Макензијеве, и Кнеза Милоша, има сигурно једно 30ак инфраструктурних пројеката који су најављени као да ће ускоро. Могли би да направимо тему са најављеним радовима и да ту само пратимо листу уз статус - најављено, ради се, завршено.
 
Увек може да се дода на списак лепих жеља - обилазница са све мостом код Винче, железничка обилазница са истим мостом, УМП са тунелом, СМТ са мостом код Аде Хује, поменути тунел Економски-Ботаничка, проширења разних улица, спајање разних улица, друмске саобраћајнице Прокопа (до аутопута и горе са проширењем Драгана Манцеа и постављањем контактне мреже за тролејбусе) са све надвожњаком Делиградска...
 
Hvala vam na odgovorima ali mislim da ste malo skrenuli sa teme i Tošinog Bunara... U neku od sporednih ulica. :D
 
Sve je to ista tema, decenijama :)
 
Десетине капиталних интервенција на саобраћајној инфраструктури којима би се олакшао БГ саобраћај.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612876#p612876:351ju51r je napisao(la):
Beozoo » 31 Мар 2019 10:31 pm[/url]":351ju51r]Zna li neko od članova dokle se odmaklo sa onim planom o rekonstrukciji TB-a do Ivićeve ulice što je bio na javnom uvidu 2016.? Da li će se to ikada realizovati?! :bash:
@Беозоо, да ти укртко одговорим око проширења Тошиног бунара, онолико колико знам.

Проширење Тошиног бунара од петље на аутопуту код Студентског града према Земуну тј. до Ивићеве улице, а и саме Ивићеве улице је предвиђено одавно, неке од кућа су већ расељене, неке експроприсане и исплаћени власници, неке срушене, а негде нису ни срушене, а експроприсане. Неке куће су још у поступку експропријације.

Највише кућа у Тошином бунару је исељено-срушено док се градио аутопут и постојећа петља код Студентског града па до раскрснице са Париске комуне. Неке од кућа су откупљене и расељене и у делу од Париске комуне до Џона Кенедија. Има случајева и да су куће експроприсане, власници кућа добили паре, а куће нису срушене, а ни станари нису расељени, значи још живе у њима.

Расељава се иначе лева страна Тошиног бунара, непарна страна, наравно гледано од Земуна тј. Евангелистичке цркве, а и одакле почиње Тошин бунар. Биће расељавања и са десне, парне стране, али само делимично.

Биће реконструисана и Ивићева улица и сам Сенски Трг, а такође и део Париске комуне до Маршала Толбухина (бивша Гоце Делчева) улице.
Процес проширења-реконструкције Тошиног бунара ће дуго трајати, првенствено због саме експропријације-милиони еврића су у питању, а сигурно да треба још преко 100 кућа, окућница, земљишта,.... откупити. Значи сам процес је у току, али траје споро, има и уцењивања власника, неће да прихвате званичну цену квадрата итд. Колико је само процес откупљивања кућа у Војвоћанској улици трајао !

Ево ти цртежи како ће бити проширен Тошин бунар са Париске комуне и Ивићевом улицом. То све и много више имаш на овој вези тј. јавном увиду и плану детаљне регулације Тошиног бунара, а то је материјал из 2016.године, наравно још увек важећи.
http://www.beograd.rs/cir/gradski-oglas ... u-sredinu/

О самој експропријацији много више и боље може да ти каже, ако си један од оних који има кући у Тошином бунару и чека експропријацију, наш члан @Белка, који је у ово све упућен јер ради са некретнинама.

План детаљне реконструкције Тошиног бунара
Pogledajte prilog 4

Проширење Тошиног бунара од петље на аутопуту код Студентског града до Париске комуне
Pogledajte prilog 3

Проширење Тошиног бунара и Париске комуне до Маршала Толбухина (бивша Гоце Делчева)
Pogledajte prilog 2

Проширење Тошиног бунара од Париске комуне до Јернеја Копитара
Pogledajte prilog 1

Проширење Тошиног бунара од Јернеја Копитара до Ивићеве и са Ивићевом и Сенским тргом
 
@Gaga, hvala na odgovoru. Ne, nisam vlasnik kuće živim u zgradi u oblasti koja bi bila zahvaćena planom... Mislim da bi nama stanarima realizacija istog generalno podigla kvalitet života, pa se interesujem. Pogotovo ako bi uradili i ulicu Laudanov šanac istovremeno, jer bi nas rešili aero-zagadjenja kojima smo trenutno izloženi.
 
Sada sam pogledao plan, vidi se komunisticka skola u planiranju. Ekspropiacija, uzeti sto vise zemljista a posle tu izgraditi parking.

A ekspropiaciju moraju da plate svi gradjani kroz porez. Zasto toliko sirenje ulice, to sve kosta? Dovoljna je sirenje za jednu traku samo sa jedne strane ulice. Jeftinije resenje koje je lakse za izvesti. Ovako je sve blokirano za narednih 20 godina.
 
Хм, комунистичка школа? Синоним за реконструкцију града - рушењем читавих квартова и градњом широких улица на месту уских - Париз. Под царем Наполеоном Трећим и префектом Сенског департмана, бароном Османом.
Све саме комуњаре...

Са друге стране, социјалистички Београд... Ред високих зграда, па ред уџерица, па модерно насеље. Најмање реконструисани велики град Европе. А у наредној фази - сваку уџерицу проглашавамо драгоценом. Капитализам?
 
kad sam bio na Akropolju u Atini, pogledao sam okolo, i reko "vama fali socijalizam", to nije normalno na sta lici grad, drvored je misaona imenica, a trotoar takodje nije daleko od tog statusa, sve zbog nacina gradnje koji sada preovladjuje kod nas, koji god mafijas ima para moze da gradi kako mu dune = kapitalizam

ta "komunisticka skola" jew izgradila najlepse delove beograda, sa najvise parkova, ova nova kapitalisticka gradi beograd na vodi i ostale odvratne projekte

to sto su komunisti u resavanju etnickih problema bili uzasni, sto su nas kulturno razorili, ne znaci da nisu umeli da planiraju grad
 
Нема то везе са идеологијом, само са становништвом

Колико год се комунистичка градња неком свидела, њихов стил урбанизма је одавно превазиђен, вероватно јер ти треба 3 сата пешке до продавнице
 
Није ништа боље ни по старим насељима, што дивљим што планским. Чак шта више свако планско насеље из социјализма је имало предвиђене поред стамбених и трговачке садржаје, образовне институције, амбуланте, поште, док једно Лекино брдо има набуџене радње или у новоградњи или у преуређеним старим кућама. А трафика нема.
 
Po ovom planu, očigledno postoji neki plan (vizija) da se radi produžetak Pariske komune. Na planu je taj produžetak označen kao Južna saobraćajnica. To je očigledno neki tunel koji izlazi gde? Železnička stanica Zemun? Dom penzionera?

Takođe se vidi i ideja za "Laudonov šanac" koji bi trebalo da ide isto negde ka Domu penzionera.

Lepe su to ideje, ali plašim se da će samo da ostanu priključci ka nigde kao što već imamo nekoliko po NBG, za neke buduće generacije
 
Биће велики помак и ово нацртано кад се уради.
 
ja nisam mislio na udzerice nego na to da se zahvata previse privatne imovine levo i desno da bi se na kraju na tom mestu posadio parking.

Siroko, bas kao u komunisticka vremena. Odstetu tim ljudima necu platiti ja, jer ionako nisam u Srbiji, nego vi porezom na vase plate. Siroko, kad vam je milo.
 
Камо среће да нпр. Димитрија Туцовића може да има нормалан тротоар и паркинг.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620077#p620077:2ij2fucw je napisao(la):
Дошљак » Пет Мај 03, 2019 11:59 am[/url]":2ij2fucw]Није ништа боље ни по старим насељима, што дивљим што планским. Чак шта више свако планско насеље из социјализма је имало предвиђене поред стамбених и трговачке садржаје, образовне институције, амбуланте, поште, док једно Лекино брдо има набуџене радње или у новоградњи или у преуређеним старим кућама. А трафика нема.


И сви ти планови насеља из социјализма су били толико катастрофални и недовољни пропраћени комерцијалним садржајем да су у Београду првом приликом експлодирале комерцијалне уџерице и кућице које задовољавају људске потребе и жеље уместо да се све то налазило "набуџено" у зградама као у једном Солуну, Токиу или Паризу. Уместо да зграде у својим приземљима имају апотеке, пекаре, кафиће, цвећаре у којима ће људи радити и трошити ми имамо једва склепане набуџене кућице цвећаре, трафике и продавнице као наврат нанос направљену и толерисану закрпу лошег урбанизма.

И пре него што се јаве југобумери да верглају 50 година стару причу: да, све те комерцијалне уџерице праве похлепни инвеститори у потрази за профитом управо зато што тај профит остварују надокнађивајући лош урбанизам и олакшавајући народу живот. Управо захваљујући тим злим инвеститорима осамдесетогодишња баба може да дође до апотеке у уџерици по лек за 2 минута уместо да пешачи 20 минута узбрдо по леду јер су комунисти намерно градили насеља са минималним могућим комерцијалним садржајем јер то није по марксизму али марксизам не пружа бољу реалну алтернативу.
 
To apsolutno nije tačno. Odrastao sam u predratnoj zgradi koja je u prizemlju imala da ne poveruješ stan, kao i zgrade levo i desno od nje, sve izgrađene tridesetih. Jedina zgrada u nizu koja je imala poslovni prostor u prizemlju je je iz šezdesetih. Na NBG masa zgrada ima lokale u prizemlju, pogledaj samo 19a, 22, 23, 28 blok, dobrim delom i 21, plus zanatski centar u svakom bloku, tako da ta baba nikad nije morala da pešači po ledu i da rizikuje lom kuka već je ta komercijalna udžerica posledica anarhije koja je zavladala devedestih i mešavine nesposobnosti vlasti da lokale koji su uglavnom u vlasništvu vojske (barem kad je nbg u pitanju) prodaju i pilićarenja „trgovaca“ kojima je naravno jeftinije da postave kiosk na zelenoj površini nego da zakupe/kupe lokal...
 
Vrh