Šta je novo?

Teodora Drajzera

srdjanprpa

Advanced
Učlanjen(a)
19.07.2017.
Poruke
2.172
Pohvaljen
8.209
Negde sam nasao ovaj plan
PVgwK1q.png


Gde, to se nesecam, i dal ce se tako raditi ni to ne znam, al ovde se vidi da se radi nadvoznjak od mosta na adi ka Drajzerovoj.
 
Ako je ovo plan ja se iskreno nadam da ce ovde biti neki nadovnjak iznad pruke iz pravca drajzerove i bulevara ka mostu.
 
Ovo ljubičasto je biciklistička?

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768093#p768093:1gm9hk9f je napisao(la):
Дошљак » 21 Aug 2020 04:15 pm[/url]":1gm9hk9f]Ваљда се укида саобраћајница до Драјзерове.

ako se ovo dogodi: topčider,deo senjaka,dedinje i banjica ostaju bez GSP veze sa BB i NBG.94 nije linija samo za stanovnike Rakovice. Mora da se nađe bolje rešenje.
 
Ne kapiram ovo kukanje oko mogućeg ukidanja ulice kroz park, kao da nikad niste prošli kroz park, pa ne znate za drugi put?! Čak i da se ukine, ostaje ulica od Konaka ka Rakovici.
Ulicu treba ukinuti iz više razloga (ali će verovatno ostati):
1. Seče park i najveći je zagađivač parka izduvnim gasovima i bukom.
2. Njenim ukidanjem bi se napokon spojila dva dela parka, a pri tom bi se i crkva približila glavnom delu parka
3. Ulica je suvišna, postoji drugi put bez previše obilaženja
4. Uvođenje neke petlje samo za ovu ulicu odmah nakon hipodromske petlje je nepotreban rizik, a raskrsnica bi bila ludost.

Ne znam koji je trenutni plan, Vesić je rekao da je strani koji bi podrazumevao sečenje dela parka nevažeći i da će novi predvideti put trasom pruge. Znam da se u njega ne može izdati, ali nadam se da ovog puta nije slagao i da neće uništavati park.
 
Slazem se, park u celosti bio bio pogodak!
 
Ја како сам разумео, укинуће се крак право од моста до Конака, а алтернатива ће бити садашња траса булевара која иде право на булевар Војводе Путника, што значи да ће Х раскрсница постати Т раскрсница. То нажалост и даље није решење. Најбоље би било изместити раскрсницу даље од конака , иза цркве Петра и Павла, али би морао онда део улице да се провуче кроз касарну гарде што је проблематично.
 
Ovaj projekat, odnosno faza izmedju dve table me neodoljivo podseća na mrežu Odisejeve supruge, koja je svake
večeri oparala ono što isplete, kako bi kupovala vreme.

Radovi ni teoretski ne mogu biti završeni u predviđenom roku. Ostaje da vidimo koliki će biti zaostatak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768155#p768155:333ijac1 je napisao(la):
srdjanprpa » 21 Aug 2020 08:23 pm[/url]":333ijac1]Ako je ovo plan ja se iskreno nadam da ce ovde biti neki nadovnjak iznad pruke iz pravca drajzerove i bulevara ka mostu.
Koje pruge rođače?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768315#p768315:3p5ren06 je napisao(la):
tragac » Sub Avg 22, 2020 7:24 pm[/url]":3p5ren06]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768155#p768155:3p5ren06 je napisao(la):
srdjanprpa » 21 Aug 2020 08:23 pm[/url]":3p5ren06]Ako je ovo plan ja se iskreno nadam da ce ovde biti neki nadovnjak iznad pruge iz pravca drajzerove i bulevara ka mostu.
Koje pruge rođače?

Greska, mislio sam na tramvajske sine.
 
Све се то укида Драјзерова ће се завршавати код цркве после иде са посебним уређењем, ићи ће се около преко Аугуста Цесарца која ће бити продужена и проширена
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768451#p768451:2ujedkad je napisao(la):
SRBO » Ned Avg 23, 2020 1:21 pm[/url]":2ujedkad]Остаће само скретање лево из Драјзерове, и то вероватно само за превоз
A kako ce onda ovi sto dolaze iz pravca Banjice da se ukljuce na most?
 
A kako preko Senjaka ako se zatvori krak ka Drajzerovoj?

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Од 4 крака раскрснице код конака да остану три.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768521#p768521:3eht2vtb je napisao(la):
sudija » 23 Aug 2020 16:24[/url]":3eht2vtb]A kako preko Senjaka ako se zatvori krak ka Drajzerovoj?

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока

Овако отприлике. Црвено су сигурни путеви а наранџасто ми није баш најјасније по плану (пошто по њему Драјзерова се завршава код цркве али истовремено и не)

Углавном саобраћајна функционалност им је битна битно је да буду рогоње које ће да чувају неку шумарак а људи нек иду ко по јајима около.

Парк се увек може посадити било где.
 
Crvenom ne može, to su uličice, a nisam ni siguran da je prohodno celim putem, a opet se silazi na krak koji će biti, kako kažete, zatvoren.
Ova druga varijanta ka okretnici tramvaja u Topčideru je moguća.
Da li uopšte postoji neki nacrt gde se vidi da će krak od perionice do Drajzerove biti zatvoren? Nisam siguran da je to realno

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Meni je ovaj plan totalno besmislen. Valjda je poenta zatvaranja poteza od perionice do konaka da se izbegne komplikovana raskrsnica na silazu sa mosta. Takodje u tom slucaju ne vidim razlog zasto ne bi bilo dozvoljeno skretanje levo na kraju Drajzerove.
 
Vrh