Šta je novo?

Teodora Drajzera

E hvala, to sam pitao. Prolazio sam početkom nedelje i nisma video da su probili treću traku na tom potezu

Da li će isto biti promenljiv režim kao u Drajzerovoj?
Trebalo bi. To i jeste (fiks)ideja

Evo jedan izvor:

I Bulevar vojvode Mišića u tri trake kao Drajzerova​

Podsetimo, gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić izjavio je u utorak da Grad nije dobio saglasnost Republičkog zavoda za zaštiitu spomenika kulture da deonicu Bulevara vojvode Mišića od Drajzerove do Mosta na Adi bude proširen na četiri trake.
Šapić je, međutim, najavio da će ta deonica u narednom periodu ipak dobiti treću traku, takođe sa promenljivim smerom kao u Drajzerovoj.

a može se naći na više mesta…hteli su 4 trake ali eto biće 3
 
Zavod za zaštitu spomenika (logično) nije dao četiri trake, kao što (opet logično) ne dozvoljava ni da se širi bulevar u Donjem gradu. :dil:

Šapić ih "poliva g*vnima" zbog toga na svim svojim konferencijama za medije, a sad im je i "doskočio" uguravajući treću traku pod maskom "redovnog održavanja".

Na poslednjoj kzš je rekao da će, uprkos izgradnji Bulevara patrijarha Pavla, ovaj postojeći deo te ulice kod Miloševog konaka takođe pokušati da proširi na tri trake 🤬
 
IMG_7949.jpeg
IMG_7950.jpeg
 
Mora se priznati, ovo će ipak barem malo ublažiti saobraćajni čep u tom delu. Na nastavku BPP jesu napokon počeli radovi, ali realno on neće biti otvoren pre 2027. Rizikujem da me pojedini sada ovde razapnu jer pokušavam da ukažem na pozitivnu stranu, zato i ne ulazim u priču o očuvanju celine parka, metodima kojima gradske vlasti nameću svoju volju, itd., gledam samo pragmatičnu realnost. Kada jednog dalekog dana BPP bude završen i ovo parče se pokaže kao nepotrebno, kao što reče roger34, zasadićemo drvored duž srednje trake :).
 
Mora se priznati, ovo će ipak barem malo ublažiti saobraćajni čep u tom delu. Na nastavku BPP jesu napokon počeli radovi, ali realno on neće biti otvoren pre 2027. Rizikujem da me pojedini sada ovde razapnu jer pokušavam da ukažem na pozitivnu stranu, zato i ne ulazim u priču o očuvanju celine parka, metodima kojima gradske vlasti nameću svoju volju, itd., gledam samo pragmatičnu realnost. Kada jednog dalekog dana BPP bude završen i ovo parče se pokaže kao nepotrebno, kao što reče roger34, zasadićemo drvored duž srednje trake :).
To niko ne poriče. Samo je tužno što je to i dalje dugoročno loše rešenje a na ovaj sada način je moglo biti urađeno odavno (pre širenja Drajzerove pošto je čep uvek bio taj deo Vojvode Mišića).
 
Mora se priznati, ovo će ipak barem malo ublažiti saobraćajni čep u tom delu. Na nastavku BPP jesu napokon počeli radovi, ali realno on neće biti otvoren pre 2027. Rizikujem da me pojedini sada ovde razapnu jer pokušavam da ukažem na pozitivnu stranu, zato i ne ulazim u priču o očuvanju celine parka, metodima kojima gradske vlasti nameću svoju volju, itd., gledam samo pragmatičnu realnost. Kada jednog dalekog dana BPP bude završen i ovo parče se pokaže kao nepotrebno, kao što reče roger34, zasadićemo drvored duž srednje trake :).
Да кола уживају у том дрвореду.

Овај аутобус и сва кола између и испред њега = Један трамвај средњег капацитета.

Људи су овде равно 80 година далеко од саме помисли на одрживи град у служби свих његових становника.
 
Rok 30.9. ,a znajuci njih, sa kasnjenjem, ovo ce trajati...

Заузећа: Радови под саобраћајем

Режим саобраћајаРадови под саобраћајем
Насловредовно одржавање улица
УлицаБулевар војводе Мишића
Од кућног броја
До кућног броја
Почетак радова13/9/2025
Завршетак радова30/9/2025
ИзвођачЈКП "Београд пут"
ОписТоком извођења радова на редовном одржавању улица и општинских путева на територији града Београда, доћи ће до измене режима саобраћаја и заузећа коловоза у Булевару војводе Мишића (десна саобраћајна трака у смеру ка Булевару патријарха Павла), на територији општине Савски венац, у Београду у временском периоду од 13. 9. до 30. 9. 2025. године.
Линк
ДокументIV-11 бр. 344.18-968/2025
Ostalo je još nedelju dana do kraja roka, a do sada je samo raskopan i postavljeni su novi ivičnjaci na onaj deo koji je i ranije bio proširen, tj. od autobuske stanice do raskrsnice, nekih stotinjak metara svega. Najveći deo tog poteza koji treba da se proširuje, prema mostu, nije još ni taknut.
 
Pored tramvaja koji idu NBG - Banovo brdo, tramvajska veza Rakovice i NBG preko mosta na Adi je najlogičnija i najkorisnija kao trajno rešenje. Većina ovih koje sad saobraćaju preko mosta na Adi su iznuđeno rešenje usled uklanjanja starog savskog mosta i ta putanja je prilično loša. Ali avaj, to je tako nisko na listi prioriteta…
 
Meni to više liči da će da bude jedna traka za desno na semaforu. Vraćanje tramvaja 3 i uvođenje linije ka NBG bi više značilo za gužve nego sva ta proširenja
Ta traka pred semafor za desno skretanje postoji već odavno. Nije mi jasno šta tu onda uopšte proširuju, možda samo malo "osvežavaju" ivičnjake?
 
Nije bila za desno. Postojale su tri trake sa parkovske strane semafora. Krajna leva za smer ka mostu, srednja za levo ka Topčiderskoj zvezdi i krajna desna za pravo i desno (ka Teodora Drajzera i ka BPP). Postoji je uslovno desno ali čim neko hoće da ide ka TD blokira sve koji bi eventualno mogli desno
 
Nije bila za desno. Postojale su tri trake sa parkovske strane semafora. Krajna leva za smer ka mostu, srednja za levo ka Topčiderskoj zvezdi i krajna desna za pravo i desno (ka Teodora Drajzera i ka BPP). Postoji je uslovno desno ali čim neko hoće da ide ka TD blokira sve koji bi eventualno mogli desno
To jeste tačno, ali su bile tri trake i tri će ostati. Dakle ništa se ne menja...a što se tiče roka do kraja septembra mislim da se on odnosi samo na ovo parče koje se trenutno radi.
Takođe, dalje ka hipodromu su obeležavali nešto, ali je pitanje kada će to početi da rade. A kada budu počeli bolje da zatvore na 15 dana i da urade kako valja, nego pod saobraćajem. Em nikad neće završiti, em će biti haos, em ni na šta neće ličiti.
Mada, kad malo bolje razmislim, ni da zatvore skroz neće bolje uraditi.
IMG_20250924_172305.jpg
 

Prilozi

  • IMG_20250924_172342.jpg
    IMG_20250924_172342.jpg
    274,8 KB · Pregleda: 77
To jeste tačno, ali su bile tri trake i tri će ostati. Dakle ništa se ne menja...a što se tiče roka do kraja septembra mislim da se on odnosi samo na ovo parče koje se trenutno radi.
Takođe, dalje ka hipodromu su obeležavali nešto, ali je pitanje kada će to početi da rade. A kada budu počeli bolje da zatvore na 15 dana i da urade kako valja, nego pod saobraćajem. Em nikad neće završiti, em će biti haos, em ni na šta neće ličiti.
Mada, kad malo bolje razmislim, ni da zatvore skroz neće bolje uraditi.Pogledajte prilog 252765
Ako su pametni, kopaće novu traku pored postojeće 2 i tek na kraju zatvoriti da sve spoje lepo.
 
Evo ovde član kaže da dodaju treću traku i u delu gde je nije bilo. Nisam prolazio tuda skoro pa ne znam da li su počeli nešto da rade u tom delu ulice.
Nisu ništa, ja sam prošao juče biciklom. Jedino što je urađeno na celom tom delu ka perionici je to što se na par mesta vide nacrtane oznake žutim sprejem, kao što se vidi na slici gore.
 
Evo i ja prosao sinoc. Nista nije pocelo da se radi na potezu od stanice ka mostu. Gledao sam iz kola i meni se cini da bi to bio bas veliki poduhvat, izmestanje bandera, nasipanja, moralo bi se iseci i nesto od drveca koje sad raste uz pesacku stazu... To bi bio projekat 6+ meseci, da ne govorim o dodatnom smanjenju parka.
 
Vrh