E hvala, to sam pitao. Prolazio sam početkom nedelje i nisma video da su probili treću traku na tom potezuPa produžavaju tu koja se završavala sa autobuskom stanicom dole do perionice.
Da li će isto biti promenljiv režim kao u Drajzerovoj?
E hvala, to sam pitao. Prolazio sam početkom nedelje i nisma video da su probili treću traku na tom potezuPa produžavaju tu koja se završavala sa autobuskom stanicom dole do perionice.
Trebalo bi. To i jeste (fiks)idejaE hvala, to sam pitao. Prolazio sam početkom nedelje i nisma video da su probili treću traku na tom potezu
Da li će isto biti promenljiv režim kao u Drajzerovoj?
I Bulevar vojvode Mišića u tri trake kao Drajzerova
Podsetimo, gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić izjavio je u utorak da Grad nije dobio saglasnost Republičkog zavoda za zaštiitu spomenika kulture da deonicu Bulevara vojvode Mišića od Drajzerove do Mosta na Adi bude proširen na četiri trake.
Šapić je, međutim, najavio da će ta deonica u narednom periodu ipak dobiti treću traku, takođe sa promenljivim smerom kao u Drajzerovoj.
Taj momenat mi je promakao…sve luđe od luđegNa poslednjoj kzš je rekao da će, uprkos izgradnji Bulevara patrijarha Pavla, ovaj postojeći deo te ulice kod Miloševog konaka takođe pokušati da proširi na tri trake![]()
To niko ne poriče. Samo je tužno što je to i dalje dugoročno loše rešenje a na ovaj sada način je moglo biti urađeno odavno (pre širenja Drajzerove pošto je čep uvek bio taj deo Vojvode Mišića).Mora se priznati, ovo će ipak barem malo ublažiti saobraćajni čep u tom delu. Na nastavku BPP jesu napokon počeli radovi, ali realno on neće biti otvoren pre 2027. Rizikujem da me pojedini sada ovde razapnu jer pokušavam da ukažem na pozitivnu stranu, zato i ne ulazim u priču o očuvanju celine parka, metodima kojima gradske vlasti nameću svoju volju, itd., gledam samo pragmatičnu realnost. Kada jednog dalekog dana BPP bude završen i ovo parče se pokaže kao nepotrebno, kao što reče roger34, zasadićemo drvored duž srednje trake.
Да кола уживају у том дрвореду.Mora se priznati, ovo će ipak barem malo ublažiti saobraćajni čep u tom delu. Na nastavku BPP jesu napokon počeli radovi, ali realno on neće biti otvoren pre 2027. Rizikujem da me pojedini sada ovde razapnu jer pokušavam da ukažem na pozitivnu stranu, zato i ne ulazim u priču o očuvanju celine parka, metodima kojima gradske vlasti nameću svoju volju, itd., gledam samo pragmatičnu realnost. Kada jednog dalekog dana BPP bude završen i ovo parče se pokaže kao nepotrebno, kao što reče roger34, zasadićemo drvored duž srednje trake.
Ostalo je još nedelju dana do kraja roka, a do sada je samo raskopan i postavljeni su novi ivičnjaci na onaj deo koji je i ranije bio proširen, tj. od autobuske stanice do raskrsnice, nekih stotinjak metara svega. Najveći deo tog poteza koji treba da se proširuje, prema mostu, nije još ni taknut.Rok 30.9. ,a znajuci njih, sa kasnjenjem, ovo ce trajati...
Заузећа: Радови под саобраћајем
Режим саобраћаја Радови под саобраћајем Наслов редовно одржавање улица Улица Булевар војводе Мишића Од кућног броја До кућног броја Почетак радова 13/9/2025 Завршетак радова 30/9/2025 Извођач ЈКП "Београд пут" Опис Током извођења радова на редовном одржавању улица и општинских путева на територији града Београда, доћи ће до измене режима саобраћаја и заузећа коловоза у Булевару војводе Мишића (десна саобраћајна трака у смеру ка Булевару патријарха Павла), на територији општине Савски венац, у Београду у временском периоду од 13. 9. до 30. 9. 2025. године. Линк Документ IV-11 бр. 344.18-968/2025
Ta traka pred semafor za desno skretanje postoji već odavno. Nije mi jasno šta tu onda uopšte proširuju, možda samo malo "osvežavaju" ivičnjake?Meni to više liči da će da bude jedna traka za desno na semaforu. Vraćanje tramvaja 3 i uvođenje linije ka NBG bi više značilo za gužve nego sva ta proširenja
To jeste tačno, ali su bile tri trake i tri će ostati. Dakle ništa se ne menja...a što se tiče roka do kraja septembra mislim da se on odnosi samo na ovo parče koje se trenutno radi.Nije bila za desno. Postojale su tri trake sa parkovske strane semafora. Krajna leva za smer ka mostu, srednja za levo ka Topčiderskoj zvezdi i krajna desna za pravo i desno (ka Teodora Drajzera i ka BPP). Postoji je uslovno desno ali čim neko hoće da ide ka TD blokira sve koji bi eventualno mogli desno
Ako su pametni, kopaće novu traku pored postojeće 2 i tek na kraju zatvoriti da sve spoje lepo.To jeste tačno, ali su bile tri trake i tri će ostati. Dakle ništa se ne menja...a što se tiče roka do kraja septembra mislim da se on odnosi samo na ovo parče koje se trenutno radi.
Takođe, dalje ka hipodromu su obeležavali nešto, ali je pitanje kada će to početi da rade. A kada budu počeli bolje da zatvore na 15 dana i da urade kako valja, nego pod saobraćajem. Em nikad neće završiti, em će biti haos, em ni na šta neće ličiti.
Mada, kad malo bolje razmislim, ni da zatvore skroz neće bolje uraditi.Pogledajte prilog 252765
Pa produžavaju tu koja se završavala sa autobuskom stanicom dole do perionice.
Nisu ništa, ja sam prošao juče biciklom. Jedino što je urađeno na celom tom delu ka perionici je to što se na par mesta vide nacrtane oznake žutim sprejem, kao što se vidi na slici gore.Evo ovde član kaže da dodaju treću traku i u delu gde je nije bilo. Nisam prolazio tuda skoro pa ne znam da li su počeli nešto da rade u tom delu ulice.