Šta je novo?

Teodora Drajzera

Još jedna kapitalno obnovljena ulica u Beogradu bez staze za Bicikle.
Gde staviti bici stazu?
U brdovitom delu Beograda niti ima prostora niti ima biciklista koji bi pedlali uz brdo.
Granice biciklizma u Beogradu su NBG, obe strane reke i određeni ravni koridori iz centra (Centar-Vračar, Centar-Zvezdara, Centar-Palilula)
 
6 semafora ljudi, jel realno na ovaj prcvoljak od ulice??
На жалост сада, са овом трећом траком, су неопходни, осим ако не желимо да забранимо лево скретање из свих помоћних улица.
Потпуно непотребан подухват, требало је ове паре потрошити на Бул. Патријарха Павла.
 
И на срећу спречиће манијакално обрушавање низ улицу разних моторизованих лудака и повећаће безбедност.
 
Super je ovo.
Pogotovo mi se sviđa to što nisu sklonili 3-4 metra brda na raskrsnici kod Miloševog konaka da može da se na semaforu skrene za desno.
Zašto bi se ubrzao saobraćaj.
Mada, mora nešto da čeka i sledeću rekonstrukciju.

Bio je jutros jedan gospodin u gostovanju na Radio Beogradu. Kaže "inženjerski je nepohodno da imate 2 letnje i 1 zimsku sezonu" za ovakav poduhvat.
Ej, ceo jedan kilometar, pa nije to malo.
 
На жалост сада, са овом трећом траком, су неопходни, осим ако не желимо да забранимо лево скретање из свих помоћних улица.
Потпуно непотребан подухват, требало је ове паре потрошити на Бул. Патријарха Павла.

Razumem potrebu ali sad je pitanje da li je zapravo ovim protok povecan, smanjen, ili ce biti isto kao i kad su bile dve trake. Ne znam sta da ocekujem, ali ovih 6 semafora mi govori da nece biti nekog vidnog poboljsanja. Bonus pitanje: sta ce se dobiti kad se dve trake uliju u jednu kod Milosevog konaka? Videcemo vec u drugoj polovini septembra i u oktobru. Od BPP i Rakovice je i grad digao ruke, tu nema nade u dogledno vreme.

И на срећу спречиће манијакално обрушавање низ улицу разних моторизованих лудака и повећаће безбедност.
Ko je lud, ne pomazu mu semafori. Pri tom, ima ih na 6 mesta :D. Uzbrdo tesko da ces u trecu ubaciti osim kad uhvatis zeleni talas, ako ga bude.
 
Да, треба нам Трафалгар сквер. Можда изместити и Милошев конак (тесно је) а о проширењу Војводе Мишића не треба ни дискутовати. Шта ће нам толики парк?
У ретардираној Србији ауто је краљ.
 
Да, треба нам Трафалгар сквер. Можда изместити и Милошев конак (тесно је) а о проширењу Војводе Мишића не треба ни дискутовати. Шта ће нам толики парк?
У ретардираној Србији ауто је краљ.
Ne znam sta nam treba, ali sumnjam da ce se ovim nesto znacajno resiti, da ne pricamo o stvarima koje niko nije pomenuo. Ovaj projekat mi deluje kao BPP gde su uradili sredinu koja ne vredi nista bez prvog i treceg dela koji nisu ni na vidiku da pocnu.
 
Mene samo zanima kakav će krkljanac nastati ujutru kada puste dve trake prema mostu na Adi pa dole kod konaka krenu svi da se ubacuju u jednu traku a ovi iz suprotnog smera da skreću levo u bulevar vojvode Putnika.
 
u 20€ da će za najdalje mesec dana ovde doći do neke teške saobraćajke.
To sam upravo i ja pomislio. Stanice su levo i desno, bez niša, pitam se koliko vremena će trebati nekom "veseljaku" da upotrebi srednju traku za obilazak autobusa, pa makar to značilo i vožnju u kontra smeru u datom trenutku...
 
Које су ово бачене паре и протраћен асфалт. Могли су да ураде БПП део који фали под изговором текућег одржавања Топчидерске улице, а овде код конака скроз да укину саобраћај.
 
Мали подсетник, у марту 2018.године је објављена конкурсна документација за јавну набавку услуга за израду техничке документације за извођење радова за изградњу бициклистичке стазе у Теодора Драјзера.
Скица бициклистичке стазе
0052.jpg


У пдф-у имате опис пројекта
 

Prilozi

  • 02.KD_40-17.pdf
    1,7 MB · Pregleda: 16
То су и основни разлози што се није г/радила та бициклистичка стаза. Требала је да буде ширине 1,5 м са сваке стране улице.
 
Vrh