Šta je novo?

Teodora Drajzera

Zar nije plan bio da se širi na 3 trake?

Pod predpostavkom da će jednog dana završiti BPP i spojiti ga sa mostom na Adi, mislim da je 2+2 u Drajzerovoj zaista suvišno.
 
Sad sam proverio, u pravu si @solecar .
Nema problema od Topciderskog parka pa sve do gore osim poslednjih 400 metara, tu su objekti preblizu ulici, mozda bi proslo ali bi bilo knap.
 
2+2 samo u blizini Miloševog konaka, zbog raskrsnice, i na drugom kraju, jer ima 2 trake za levo u dotičnu ulicu.
 
Ne branim pajsere, ali pade mi na pamet da im možda Ministarstvo odbrane nije dozvolilo širenje na suprotnoj strani jer je tu vojni objekat Karaš. Tu su navodno između ostalog skrivali i onog jednog čiku sa poternice. 😁 I likvidirali onu dvojicu nesrećnih momaka koji su ga ugledali.

Vidiš da čak ni trotoar nisu hteli da provuku na toj strani.

Top sikret baa.
A nedaleko odatle Američki Fort Noks koji deli ogradu sa kasarnom Topčider i čak i kamerama gleda u nju... Al dooobro... 😁🙄
 
Poslednja izmena:
Ja mislim da ih je samo mrzelo da pomeraju taj stub sa kamerama (koje, ako su informacije tačne, i dalje apsolutno ničemu ne služe).
 
Evo slike trenutnog stanja. Vodovod završen, postavili ivičnjake i asfaltirali.
Sada opet raskopali, izvadili ivičnjake, postavili nove i proširuju ulicu..
20250304_173119_copy_1530x2040.jpg20250304_173148_copy_1530x2040.jpg20250304_173235_copy_1530x2040.jpg20250304_172944_copy_1500x2000.jpg20250304_172952_copy_1500x2000.jpg20250304_172913_copy_1500x2000.jpg20250304_172926_copy_1500x2000.jpg20250304_172941_copy_1500x2000.jpg20250304_173050_copy_1530x2040.jpg
 
Eh sudbino kleta, negde po tri puta raskopavaju a negde godinama samo trska raste.
Zasto vise volimo Teodora nego Patrijarha Pavla?
 
Uzeo sam da vratim emisiju Beogradska hronika i izvestavali su o Drajzerovoj. Rekli su da ce radovi trajati do pocetka jula i da su te informacije dobili od Puteva Beograd, u sebi se mislim vaziii druze, no ajde nema veze to nije ni prvi ni poslednji put da ce omanuti.

Ono sto je spomenuto tokom izvestavanja, a sto nisam primetio da je do sad neko napisao, a nigde ni procitao kad su pricali o radovima o Drajzerovoj, jeste to da ce ta srednja traka biti promenjivog smera i da ce fukncionisati kao u Kneza Milosa, da u zavisnosti od doba dana i frekvencije saobracaja biti ili smer ka gore ili smer ka dole. Tako da, eto to je neka nova informacija na koju sam naisao.
 
Meni bi više značila BPP nego proširenje Drajzerove.
Postoji velika šansa da se problem samo poveća. Na primer posle podne nikad nije bio problem Drajzerova nego čekanje na semaforu gde je jedna traka i za pravo i desno, a ne vidim da će se to menjati.
Ne znam zbog čega ali sadašnje stanje dosta dobro funkcioniše. Mnogo se brže porlazi na semafor i pre i posle podne.
Jutros sam stigao za 15 minuta Banjica - NBG, u povratku 20. Retko kad preko 25.
 
Драјзерова је свакако споредни правац који треба дестимулисати због парка. БПП треба да одвуче и саобраћај ка Раковици и саобраћај ка Бањици преко Пере Велимировића.
 
Драјзерова је свакако споредни правац који треба дестимулисати због парка. БПП треба да одвуче и саобраћај ка Раковици и саобраћај ка Бањици преко Пере Велимировића.
To je apsolutno jasno ali obzirom na trenutnu situaciju jedino čemu imamo da se nadamo, što bi potencijalno rasteretilo gužve u tom delu, su proširenje Drajzerove i završetak mostića preko Topčiderke (kroz park).

Da ponovom, na žalost, na veeeeliku žalost. Pošto BPP nije ni na vidiku trenutno a ova 2 se možda i završe u nekom momentu.

Inače, slažem se sa @Milac da postoji i šansa da se proširenjem Drajzerove problem samo poveća. Saznaćemo u nekom momentu…
 
Па кад град није поставио јасне приоритете. Београд пут заједно са Зеленилом, БВК, ГСП и Јавним расветом је могао још пре 2 године да заврши преостали део булевара, изузев шина.
 
Драјзерова је свакако споредни правац који треба дестимулисати због парка. БПП треба да одвуче и саобраћај ка Раковици и саобраћај ка Бањици преко Пере Велимировића.​
Problem je što se sa silaska mosta kod Topčiderskog parka sa nekoliko traka čitav saobraćaj pretače u jednu. I tako sve do raskrsnice Teodora Drajezera sa Bulevarom vojvode Putnika.​
 
Зато приоритет треба да буде нови део БПП дуж постојеће трамвајске пруге, да се главнина саобраћаја измести из средишта парка на обод. А Драјзерова може да се претвори у слепу улицу комотно након тога, као и булевар Војводе Путника од Топчидерске ка цркви, и да се укине Војводе Мишића од Топчидерске до конака, и парче данашње трасе БПП од Драјзерове до ресторана Конак.
 
Ceo taj deo oko Topciderskog parka, ne znaci nista bez zavrsenog BPP-a, ali da Drajzerova ne znaci bas nista, ne bih se toliko slozio. Predlog da ti do Banjice ides preko BPP-a, pa Pere Velimirovica i tek onda do Banjice nije najidealnija putanja, jer Pere Velimirovica nije prebrza ulica kao sto je npr Kumodarska i slicno. Non stop su parkinzi sa strana, velika kolicina vozila vec dolazi i ide preko Lisicijeg potoka, ima lezecih, onako i prometno je pesacima, jer u blizini ima i mala pijaca i slicno. Mislim da u Drajzerovoj nikad nije bilo guzve, da nije potrebno prosirivanje na 3 trake ukupno, gore kod Dragise Misovica ima uvek uslovno za desno, a dole ka mostu uglavnom svi idu pravo i ne mogu da se setim da je u njoj bila nekad kolona vozila. Bolja je ruta i za 49 i 94, ne treba slati jos autobuse i saobracaj na Sajam i Mostarsku petlju vec to izbeci. Isto tako, ako neko ide ka bolnici Dragisa Misovic sa NBG, mnogo bolja ruta kroz Most na Adi, pa deo BPP ili odma pravo uz Drajzerovu, nego da se iskljucje na Sajam, pa kod Mostara i redom, ionako je vec tamo uvek guzva kod svih onih ukljucenja. Naravno da zavisi od krajnje destinacije, ali da moze da bude kao deo presecanja, da ja do NBGa da bih iskoristio Most na Adi, ta ulica nekako upravo to pruza. Pogotovo u tom delu je i gimnazija, koja nekako glupo da ostane bez prevoza ili da deca moraju da se vracaju okolo kroz guzvu i slicno. Mislim da treba da ostane spojena ili barem kao T raskrsnica dole do Milosevog konaka, ali da idalje nece u njoj biti guzve, ali da ovaj deo BPP od mosta do vec uradjenog dela je nevidjen prioritet.
 
Стара вест коју повремено понављају из досаде. Ако буде готово до јесени… Водовод су радили ефикасно, а стари, добри Београд Пут гњави по обичају, сваки други дан ураде по нешто њих десетак…Следећег дана нигде никог.
 
Vrh