Šta je novo?

Teodora Drajzera

Џабе шире кад се опет све слива у по 1 траку и чека се глупави семафор. Боље кружни ток да су направили, значи кад крене колона још пре касарне или са моста до семафора заборавим где сам кренуо...
 
Левак настане у наставку од Милошевог Конака до самог Моста на Ади. Ширење саме улице Теодора Драјзера неће утицати на гужве нити мало.
 
Zavisi kako rasporede 3 trake. Sa levkom u smeru ka mostu na Adi ne mogu ništa ali suprotni smer se može ubrzati i rasteretiti.

Ako stave od raskrsnice da su 2 trake za uzbrdo (jedna iz pravca mosta na Adi a druga za desno skretanje iz BPP, sa uslovnim desnim na semaforu), možda i bude bolje…

Ili još bolje kad bi od mosta na Adi stavili da je sadašnja traka za levo, da bude za levo i pravo a drugo da ostane desno i pravo, biće zapravo 2 trake za pravo uzbrdo. Opet pod uslovom da u Teodora Drajzera 2 trake budu za uzbrdo u tom delu.
 
Poslednja izmena:
461230222_10233706291861725_8089613811713740828_n.jpg

 
 
Rekonstrukcija svih mogucih ulica u Beogradu u isto vreme i razvlacenje radova sto duze.... Kad ce leteci automobili da se ne mucimo ?
Nama su potrebni ljudi koji će da lete (figuratrivno) po ulicama i da se bune zbog radova u njihovom kraju koji su se odužili, koji stoje u mestu, ili koji treba da počnu a u okolini već ima radova koji im prave problem ili zbog gradnje za koju smatraju da im ugrožava okolinu i njihovu bezbednost... , a ne ljudi koji će svoje frustracije da iznose po društvenim mrežama i da smatraju da su tako završili posao. One kojima je sve ovo što se dešava po gradu normalno i koji smatraju da tako treba, a glasaju za te koji "unapređuju" grad, ne računam. Njih ne možeš ni na koji način da ubediš da promene mišljenje.​
 
Evo ovde dela za raspored traka:

“Када се улица прошири на три траке, саобраћајна сигнализација, односно семафори, биће регулисана као и у Улици кнеза Милоша.”

Samo nisam siguran i dalje šta im to znači. Hoće biti dupla isprekiadana i signalizacija iznad puta koja traka se kada koristi za koji smer? Tj. srednja traka će biti promenljivog smera?
 
Upravo sam probao da prodjem ulicom, barijere razmaknute, desna traka skroz slobodna i samo je uz crkvu malo raskopano uz ivičnjak.

Neki pametnjakovic je parkirao bager popreko tako da ne može da se prodje ulicom ka gore iako time ne sprečava apsolutno nikoga da pridje raskopanoj rupi.

Takodje ga je parkirao 2m pre obilazne ulice čime bi omogućili kretanje vozila i pored radova.

3 svetleća cunja i eventualno semafor za radove bi omogućili absolutno normalno kretanje noću.

Osobi koja upravlja bagerom ili nadređenom koji mu je naredio sa ga tako parkira mogu da kažem par starih srpskih reči..
 
Ono što sam ja napisao je da je zatvorena bez razloga samo da bi bila zatvorena.

Bez problema je mogao da se organizuje saobraćaj kada radovi nisu u toku.

I naravno da želim da prodjem kada sam išao u zgradu koja je iza bagera.
Postoji tabla koja kaže da je saobraćaj zabranjen osim za stanare. Samo su se oni potrudili (namerno) da ni stanari ne mogu prici lepo.

Moraću da gledam ovaj haos narednih x meseci. Sva sreća pa mi ovo nije primarna adresa 😅
 
Nisam očekivao da će u ovolikoj meri da se prelije gužva na Mostar. Sad se svakog jutra od Ruda do Višegradske putuje oko 15-20 minuta
 
Stiglo se do bočne kapije vojske.

Napredak bolji od očekivanog ali nikako da privedu kraju "već urađeno. Nisam siguran kako su odredili faze radova ali nadam se da će biti uskoro posle kapije.
20241007_193238_copy_768x1024.jpg
20241007_193152_copy_768x1024.jpg
20241007_193450_copy_768x1024.jpg
20241007_193357_copy_768x1024.jpg
 
Odrade puste vodu vide da je ok i kreće zasipanje pa stabilizacija podloge
 
Vrh