Šta je novo?

Teodora Drajzera

Mislim da ce pre da se premesti pijaca nego sto ce priključenje na most na adi biti završeno i tramvaji u funkciji.

Kakve li ce guzve biti tek tada
 
Него како је по плановима предвиђено спајање бициклистичке стазе која постоји само до испод петље Радничка и планиране стазе уз Топчидерку ако узмемо у обзир петљавину коју ћемо имати у зони Дашчаре где ће булевар прелазити преко Топчидерке?
 
Mislim da ce pre da se premesti pijaca nego sto ce priključenje na most na adi biti završeno i tramvaji u funkciji.

Kakve li ce guzve biti tek tada
Pa da, sam objekat pijace je obećan da bude gotov za mesec-dva, realno sa svim lokalima i uređenjem može bti najkasnije do proleća izmešten kompletan buvljak. Dok deo Bulevara do Mosta na Adi po sadašnjoj dinamicii neće biti gotov još barem 2-3 godine, a ako se u međuvremnu krene i sa radom i na sledećoj fazi od IMT-a ka BIG Rakovica, računaj na bar još 5 godina bez "trojke". A ako smo ekstremni baksuzi, pa krenu ekološki protesti zbog najnovije trase Bulevara kroz Topčiderski park, računaj na jedno 10 godina, ako uopšte bude ikad.

Него како је по плановима предвиђено спајање бициклистичке стазе која постоји само до испод петље Радничка и планиране стазе уз Топчидерку ако узмемо у обзир петљавину коју ћемо имати у зони Дашчаре где ће булевар прелазити преко Топчидерке?
Kojim planovima? Koje staze? Ne zna se sada ni sam Bulevar kuda će proći, kamoli staza.
 
Онда ништа, чекамо да објаве најновију верзију планова.
 
I ja vozim bajs bulevarom, tj trotoarima i bulevarom, ali za dve nedelje mrak će padati u pola pet. A vožnja kroz Topčider po mraku, gde ulične rasvete nema, ili je u kvaru je, skoro pa samoubistvo.
 
ne znam čemu frka i panika, ja vozim trotoarom kojim ionako nema pešaka, ko pešači od krivine do bivše pumpe? ostaje samo par stotina metara vožnje kolovozom. Posle pređem eks prugom pa idem ulicom iza eks šestog koloseka stanice Topčider do Daščare. Veći problem mi je što su popločali od Daščare do perionice pešačke staze onim lomljenim anti-bici kamenom. Ali posluži i tramvajska baštica sve dok je tramvaj neaktivan.

U odlasku idem starim putem kroz podnožje Košutnjaka pored spomenika knezu Mihailu doHajdučke česme. Time se makar u pravcu ka gradu može potpuno izbeći šatro bulevar.
 
Изгледа да дотера тротоар до улаза у стару цркву.
 
Вероватно као и код раскрснице и Конака. На рачун сужења плочника угураће три траке целом дужином до горе. Код куће на почетку ( заштићена?) ионако скоро да плочника и нема, а са друге стране сем уског зеленог појаса великом дужином до горе га и нема . Вероватно ће и ту страну да сецну. Биће занимљиво.
IMG_3722.jpeg
 
Poslednja izmena:
Па онда нема ништа од ширења Драјзерове, лупа напамет Гангула као по обичају.
 
Bice uze trake nesto kao kralja milana ugurace minimum širinu isto kao sad rade od bogoslovije do visnjicke
 
Вероватно као и код раскрснице и Конака. На рачун сужења плочника угураће три траке целом дужином до горе. Код куће на почетку ( заштићена?) ионако скоро да плочника и нема, а са друге стране сем уског зеленог појаса великом дужином до горе га и нема . Вероватно ће и ту страну да сецну. Биће занимљиво.
Pogledajte prilog 176670
Ta kuća na početku je mali konak, odnosno Mihailov konak i star je 150 godina. Sramota je što ga zavod za uništavanje spomenika apsolutno ignoriše.
Zato je i bitno celu tu raskrsnicu pomeriti tunelom ispod brda da bi se napokon spojila istorijska celina konak-mali konak-crkva, kao i svi delovi parka.
 
Vrh