Šta je novo?

Teodora Drajzera

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768551#p768551:16cbu3m9 je napisao(la):
SRBO » 23 Aug 2020 06:29 pm[/url]":16cbu3m9]
...
Углавном саобраћајна функционалност им је битна битно је да буду рогоње које ће да чувају неку шумарак а људи нек иду ко по јајима около.

Парк се увек може посадити било где.

Dugo nisam pročitao veću glupost, kad moram tako da kažem, na ovom forumu (uprkos svim botovima ovih i onih). Topčiderskom park je zaštićena celina i izuzetno je važan sa više aspekata, ne samo u smislu biljnog fonda, nego i kulturno, istorijski i geološki.
Tako da čak i ako zanemarimo izjavu "Park se uvek može posaditi bilo gde" koja je netačna (nagovori vlast da odvoji od građevinskog zemljišta na obodu grada par hektara, pa zasadi borove stare 50 godina), OVAKAV park ne može da bude nigde drugde. Molim sve one koji to ne razumeju da se prvo informišu, pre sumanutih izjava.

Što se tiče plana i ovih što podržavaju ulicu kroz Park, pretpostavljam da živite na Dedinju jer je to jedino naselje kome ova promena ne odgovara. Ljudi sa Banjice će moći brzo da stignu na most preko Pere Velimirovića i Bulevara Patrijarha Pavla, ljudi sa Voždovca mogu da biraju istu opciju ili da idu na Gazelu, a ljudi sa Senjaka mogu preko sajma ili Gazele. Dakle, ostaje samo Dedinje, a ako tamo živite, izvinite, nije mi vas žao što ćete potrošiti tri minuta više zarad opšteg dobra. Nije kao da morate preko Ovče na Novi Beograd.
 
Znači ne zatvara se ceo potez od perionice do Drajzerove, već samo polovina tog poteza.
I dalje mislim da je tom parku potreban parking, tako da mi je najprirodnije da on bude baš na tom potezu što se ukida.

Takođe se po planu ukida i ova uličica kroz park (nju bih preorao i ptetvorio u zelenilo)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768629#p768629:1akexyx6 je napisao(la):
johnny_s » 24 Aug 2020 02:04[/url]":1akexyx6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768551#p768551:1akexyx6 je napisao(la):
SRBO » 23 Aug 2020 06:29 pm[/url]":1akexyx6]
...
Углавном саобраћајна функционалност им је битна битно је да буду рогоње које ће да чувају неку шумарак а људи нек иду ко по јајима около.

Парк се увек може посадити било где.

Dugo nisam pročitao veću glupost, kad moram tako da kažem, na ovom forumu (uprkos svim botovima ovih i onih). Topčiderskom park je zaštićena celina i izuzetno je važan sa više aspekata, ne samo u smislu biljnog fonda, nego i kulturno, istorijski i geološki.
Tako da čak i ako zanemarimo izjavu "Park se uvek može posaditi bilo gde" koja je netačna (nagovori vlast da odvoji od građevinskog zemljišta na obodu grada par hektara, pa zasadi borove stare 50 godina), OVAKAV park ne može da bude nigde drugde. Molim sve one koji to ne razumeju da se prvo informišu, pre sumanutih izjava.

Što se tiče plana i ovih što podržavaju ulicu kroz Park, pretpostavljam da živite na Dedinju jer je to jedino naselje kome ova promena ne odgovara. Ljudi sa Banjice će moći brzo da stignu na most preko Pere Velimirovića i Bulevara Patrijarha Pavla, ljudi sa Voždovca mogu da biraju istu opciju ili da idu na Gazelu, a ljudi sa Senjaka mogu preko sajma ili Gazele. Dakle, ostaje samo Dedinje, a ako tamo živite, izvinite, nije mi vas žao što ćete potrošiti tri minuta više zarad opšteg dobra. Nije kao da morate preko Ovče na Novi Beograd.
Ја сам само човек који цени ефикасност и простост изнад свега. Мени је све ово као када сужавају улицу звог чатрље. Боље им да поукидају ове околне ситне бескорисне улице а Дразерову продуже директно право до булевара. Парк буде подељен на 2 дела, али нема глупих раскрсница све се брзо растерећује.

А као што можеш видети, нисам с Дедиња. Не иду они нигде, то је само прелазно насеље у саобраћајном смислу
 
Đilas napravio da budu izdignute petlje iznad železničke pruge. Vesić ukinuo prugu. Đilas preusmerio liniju 94 preko Drajzerove i saobraćajnice koja preseca Topčiderski park. Vesić planira da ukine tu saobraćajnicu, izgradi potpuno novu saobraćajnicu preko postojećeg puta sa krivinčugama, uz dodavanje novih, plus što Drajzerova postaje slepa ulica ili nešto treće, a linije 38A, 49 i 94 ko zna kuda će da saobraćaju. A sve to u cilju povratka celovitosti parka. A sve u okviru projekta proširenja Bulevara patrijarha Pavla i povezivanja sa Mostom na Adi trasom železničke pruge i zbog izgradnje podzemnog metroa kroz BNV trasom železničke pruge.
 
@solecar Pa ti bi trebalo da znaš kuda bi 94 mogla da ide :D Ali da, naravno da je sve to bez ikakvog plana i suludo, a što se tiče javnog prevoza, on će moći da koristi sadašnje levo skretanje kod Konaka gde više neće biti raskrsnice, pa ni semafora, pa da se onda uključi na petlji kod bivše pumpe, opet bez semafora, što će u špicu vremenski trajati isto ili kraće nego sadašnje prolaženje dva semafora. Tako da, ne brini se, javni prevoz nastavlja da funkcioniše redovno (da ne kažem normalno, jer ne funkcioniše normalno već decenijama).

@SRBO I Nemci su cenili efikasnost i prostost iznad svega u II svetskom ratu... Očigledno je da se tako ne mogu posmatrati stvari.

@astrodule ne znam za to parče, mislim da bi bilo ružno, ali mogli bi Gardijsku malo da prošire i naprave parking, ionako je u šumi, a jedina uloga joj je vizuelna (nema više kralja da ide njom sa stanice). Takođe, ima poveće parče zemlje koje zelenilo ne koristi, od skretanja za Topčidersku noć do postrojenja za vodu, paralelno sa ulicom. Mogli bi i tu jedan parking, to uvek stoji prazno.
 
Ima sigurno dosta mesta za parking. Nisam baš često tuda šetao, ali vidi se "iz aviona" da se može parking napraviti negde. A i Vojska ima dosta zemlje koju ne koristi.

Taj park je prelep i zaista je šteta što je oduvek bio loše povezan prevozom i što nema mnogo parking mesta. Pre nego što me napadnu za parking - roditelji sa malom decom ne mogu da dolaze gradskim prevozom kakav je trenutno u Beogradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768777#p768777:2fzztdih je napisao(la):
johnny_s » 24 Avg 2020 18:06[/url]":2fzztdih]@solecar Pa ti bi trebalo da znaš kuda bi 94 mogla da ide :D Ali da, naravno da je sve to bez ikakvog plana i suludo, a što se tiče javnog prevoza, on će moći da koristi sadašnje levo skretanje kod Konaka gde više neće biti raskrsnice, pa ni semafora, pa da se onda uključi na petlji kod bivše pumpe, opet bez semafora, što će u špicu vremenski trajati isto ili kraće nego sadašnje prolaženje dva semafora. Tako da, ne brini se, javni prevoz nastavlja da funkcioniše redovno (da ne kažem normalno, jer ne funkcioniše normalno već decenijama).
To što je nešto izvodljivo ne znači da će tako i da urade. Više puta pokazano, te sam shodno tome i napisao ono što sam napisao, jer ovde se radi samo da bi bilo drukčije nego što je to bilo za vreme Đilasa. Ne samo vezano za gradski prevoz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768627#p768627:2dw2d3mj je napisao(la):
solecar » Pon Avg 24, 2020 2:18 am[/url]":2dw2d3mj]

plan u punoj veličini možete skinuti ovde: https://mega.nz/file/8cwnkR5L#7ZoLHLqQlZ7H5SJZ-M6VbqwdsgQYkvRjjhfZ7LUoTfc

U ovom slucaju ne bi bilo lose osposobiti Gardijsku, kako bi se lakse i brze uspostavila veza Drajzerova-most.

Takodje, i Topcidersku, koja je jako uska, bi trebalo prosiriti na ustrb objekata Zelenila.

Capture3.png
 
Ne može da škodi proširenje Topčiderske, ali realno ko sa Zvezde ide na NBG preko Mosta na Adi? Neka to ostane prečica za nas koji znamo :)
 
Ovo je možda i najbolji primer kako loša koordinacija između institucija dovede do apsurdnih rešenja...na stranu što su Železnice Srbije posebna priča i lakše bi bilo da ne postoje nego da životare ovakve...
Ja nisam čuo da se bilo ko sa Dedinja protivi ukidanju ulice kroz park, baš naprotiv, može da se kruži malo i da bude ok, ne treba ići u ekstrem i baš sve ulice ukinuti, ipak tu ima objekata razne namene, vojske itd. ali one kroz park obavezno...
 
Elcamino, pogledaj post Astroduleta. Tu imaš link. Problem mi je da postavljam kao fotografije, jer za fotografiju u punoj veličini ned mogu da nađem sajt koji podržava kačenje tolikog formata, pošto su uglavno između 40MB - 50MB, nakon konverzije PDF fajla.
 
Зар није оригинални план на који се враћамо предвиђао да булевар иде трасом Топчидерске улице која иде између железничке и трамвајске пруге, где би био жртвован мањи део парка?
 
Odavno je trebalo da preko puta Konaka prošire kolovoz na uštrb onog brdašceta ka kasarni i da tu lepo oslobode jednu traku za vozila koja idu ka Topčiderskoj zvezdi. Ovako vozila ka gradu stoje zbog onih koji čekaju da slrenu levo ka mostu.
To je moglo za par dana da se uradi. Samo da je bilo dobre bolje...
 
Tу раскрсноцу код конака треба изместити.
 
Ja se više ne uzbuđujem oko toga da li će biti staza ili ne. Vidim da smo im mi biciklisti poslednja rupa na svirali. Kada bih čekao stazu, pitaj boga kada bih vozio bicikl. Tako da sednem, vozim i ne zentam u opšte od automobila.
To svi radimo, ali poenta je da cele porodice mogu biciklima kroz grad. Ili deca u školu. Jbg.
 
Ići će se tramvajem broj 3 direkt iz centra mozda uvedu liniju broj 4 sa nbg
 
Vrh