Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Svi moramo da podrzimo taksiste!

1. NIsu podizali cenu godinama
2. Izlozeni su nelojalnoj konkurenciji Car Go koja ne postuje propise i neosigurana vozi putnike.

Svi koji ovde napadaju taksiste i zavide im, neka razmisle sta znaci biti po 12 sati dnevno u automobilu.
 
Možete da ugradite kamere za video nadzor ali mora biti jasno istaknuto da vozilo ima video nadzor i propisano kako se skladište snimci itd ...
 
Da li smeju da se objavljuju snimci gde se prikazuje ponasanje odredjenih putnika?

Pitam za drugara.
 
To je vec problematican dio mozda sa zamagljenim licem ...
 
Mislim da ce Car Go preuzeti sav taksi prevoz u gradu.
MIslim da ce biti postavljeni uslovi koje individualni taksisti nece moci da zadovolje.
Velike su to pare, a ne idu porodici....

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1795854

Sledi velika reorganizacija taksi prevoza?
Studija Planiranje i projektovanje sistema taksi prevoza putnika u Beogradu za period od 2020-2024 Saobraćajog fakulteta treba da obezbedi kvalitetnije usluge.
To je danas izjavio šef stručnog tima za izradu studije i profesor tog fakulteta dr Slaven Tica.
Studija je predstavljena na Saobraćajnom fakultetu....
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1795854

Studija Planiranje i projektovanje sistema taksi prevoza putnika u Beogradu za period od 2020-2024 Saobraćajog fakulteta treba da obezbedi kvalitetnije usluge.To je danas izjavio šef stručnog tima za izradu studije i profesor tog fakulteta dr Slaven Tica.

Studija je predstavljena na Saobraćajnom fakultetu predstavnicima Ministarstva saobraćaja, Grada Beograda i većeg broja taksi udruženja.


"Ona treba da napravi korisnicima taksi usluga jedan pouzdan i stabilan sistem javnog prevoza, da Gradu Beogradu napravi jedan uređen sistem po svim savremenim tehničko-tehnološkim dostignućima, a taksi operatorima da budu potpuno održivi, odnosno proizvodno i ekonomski efikasniji", izjavio je Tica.

Objasnio je kako je ključna novina koju ovaj dokument donosi nova organizacija i upravljanje taksi sistemom koji se značajnim delom sa taksi udruženja prenosi na Grad Beograd i njegov Sekretarijat za javni prevoz.

"Projektovan je savremeni sistem organizacije i upravljanja celinom taksi sitema, zasnovan na savremenim tehnologijama, gde ćemo znati u svakom trenutku koliko ima vozila na ulici, sve u cilju da sistem sa svojim kapacitetom prilagodimo transportnim zahtevima korisnika, jer danas je prilično neprihvatljiva srednja ocena indeksa zadovoljstva korisnika i moramo raditi na tome da je podignemo", rekao je Tica.
On je objasnio da to znači kako će prema projektu 90 odsto korisnika na prvi poziv dobiti taksi uslugu po transparentnim, unapred poznatim uslovima.
Taksi prevoznici su na ovaj dokumet stavili više primedbi, a ključna je ta da nisu bili uključeni u njegovu izradu iako ih se direktno tiče.


"Ono što je nas iziritiralo i dovelo u situaciju da razmišljamo o protestima to je da smo u onom delu kada su im bili potrebni neki podaci tada su nas pozivali da im damo bazu podataka, ali dalje nismo učestvovali", izjavio je predsednik Saveza autotaksi udruženja Srbije Aleksandar Bjelić.


On je imao primedbu i na to što država nije ukinula nelegalni prevoz koji mnogo utiče na poslovanje taskista.
"Drugo, pojavila se korona koja je 2020. spustila posao za 65 odsto. Mogli su da produže izradu studije za još dva meseca kako bi se dobila prava slika i da se vidi onda na osnovu tih podataka šta znači nemati posla, i gde smestiti 6.300 taksista na 154 taksi stajališta. Zamislite još da se smesti 7.000 taksista koliko se planira, pa to je apsurd živi", ocenio je Bjelić.


Dodao je kako je realizacija ciljeva studije trebalo da se prolongira na 2027. godinu kako bi se dalo vremena tržištu da se oporavi od posledica krize.
On je negirao podatak iz studije o tome da korisnici taksi usluga na 30 odsto poziva ne dobiju vožnju.
"Nije tačno da je reč o 30 odsto nerealizovanih vožnji, jer kad niste dobili taski vozilo izađete na ulicu i zaustavite ga na ulici, ili zaustavite onog slobodnjaka koji nije u sistemu, i on vas je prevezao, pa se taj broj neprevezenih smanjuje sa 30 na 15 odsto", ocenio je Bjelić.
Naglasio je kako do nerealizovanih vožnji dolazi i zvog loše organizacije saobraćaja u Beogradu.


"Morate da napravite žute saobraćajne trake, da protok taksi vozila bude veći, samim tim biće i više transportnih zahteva ispoštovano. I niz toga drugog treba da uradite da biste rekli, ''E sada da vidimo zaista da li ima 30 odsto vožnji koje nisu predate''", poručio je Bjelić.
On je negodovao i zbog toga što su taksisti u studiji Saobraćajnog falkulteta nazvani partnerima, a nisu uključeni u njenu izradu.
 
i gde smestiti 6.300 taksista na 154 taksi stajališta.
Kako ovaj covek lupa, inace je poznato da taxisti rade 24h pa treba 6300 parking mesta za taxiste.

Taxi stanica na trosarini ujutru puna treba bar jos 7,8 mesta, posle 17h, jedva nadjes dva do tri taxi auta.

"Nije tačno da je reč o 30 odsto nerealizovanih vožnji, jer kad niste dobili taski vozilo izađete na ulicu i zaustavite ga na ulici, ili zaustavite onog slobodnjaka koji nije u sistemu, i on vas je prevezao, pa se taj broj neprevezenih smanjuje sa 30 na 15 odsto"

Inace korisnici taxi usluga obozavaju da izadju na ulicu kad je kisa i da zaustavljaju taxi.
 
"Oko 500 taksi automobila prošlo je u koloni Beogradom da pozdravi odluku vlade o smanjenju taksi na kupovinu vozila i još nekoliko odluka kojima je olakšan položaj auto uvoznika i taksista.

Taksisti su se inače žalili na veliki broj "divljih" taksista i na prevelik broj dozvola koje je uprava grada odobrila. Problem je bila velika ekonomska kriza i veliko raslojavanje koje se ogledalo u tome da su se oni koji su najviše koristili taksi usluge, obogatili toliko da su pokupovali svoje automobile a oni siromašni su osiromašili još više pa nisu mogli da se voze, posle čega je usledila odluka vlade i taksistima je znatno poboljšan položaj."

taxisti.jpg


taxisti knez.jpg


taxisti text.jpg
 
Završena studija Planiranje i projektovanje sistema taksi prevoza putnika u Beogradu

Sekretarijat za javni prevoz je u saradnji sa Saobraćajnim fakuletom Univerziteta u Beogradu u proteklom periodu završio izradu Studije „Planiranje i projektovanje sistema taksi prevoza putnika u Beogradu za period od 2020. do 2024.godine“.

227_taxi%20bg.jpg


Navedenom studijom su sveobuhvatnom analizom date smernice za dalji razvoj taksi prevoza putnika u Beogradu.

Kompletnu studiju, kao i rezime iste možete pogledati ovde, kao i u odeljku namenjenom taksi prevozu na sajtu Sekretarijata za javni prevoz.


Studija – Knjiga 1 Metodologija projekta

Studija – Knjiga 2 Аnaliza postojećeg stanja

Studija – Knjiga 3 Taksi stajališta

Studija – Knjiga 4 Reinženjering taksi stajališta

Rezime TAXI BG

Summary TAXI BG

izvor: bgprevoz.rs
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=810932#p810932:vpezra4s je napisao(la):
Igor » Sre Jan 06, 2021 10:41 pm[/url]":vpezra4s]Na forum ne.
Zašto brises poruke licenciranih taksista?
 
Da li neko zna za abonman programe, velike popuste koje daju rent a car agencije. Daje se auto na mesec i više dana sa velikim popustima. Kao cene su se približile taksistima na primet Fiat Panda ili Renault Twingo, za 10 evra dnevno, samo ugovor ne može da se raskine pre vremena.
 
Iako sa popustom opcija te varijante i dalje ostaje preskupa.
Upatis im unapred npr. 690e za fiat da se vozic 30 dana. I to moras da iskoristis u narednih 6 mes. ili propada.
Abonman-rent.png


Uzimajuci obzir druge strane, ja i dalje tvrdim da je odrzavanje automobila jedna jako zahtevna stvar.
 
12 evra dnevno je veoma povoljno. To je cena taksija od banovog brda do centra grada. Mislim da se radi o veoma konkurentnoj opciji. Jedino sa tim što mora unapred malo veća suma.
 
Ma pusti te marketinske fore, za samo 0.958333333 eura ili tj. 115 dinara na sat imate "samo vas" auto spreman za voznju.

Pa kad uletis u neku utonulu rupu na beogradskom asfaltu......
Mozda niste znali ali kod rentiranja auta, iako je auto kasko osiguran, troskove oko krpljenja guma, odvaljivanje auspuha i svu nacinjenu stetu na donjem postroju vozila PLACATE naknadno sami.

PS.
Ne kazem da ovo nije dobra ponuda za neke moguce firme kojima treba auto koji od posla nece da se gasi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=814913#p814913:ww1sh9fr je napisao(la):
srdjanprpa » Sre Jan 20, 2021 8:25 am[/url]":ww1sh9fr]Prepostavljam zato sto niste prilozili licencu :D
Nisam se tebi obratio, ako je potrebno mogu da ti pokažem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815020#p815020:37106xpt je napisao(la):
nensav » Sre Jan 20, 2021 1:36 pm[/url]":37106xpt]12 evra dnevno je veoma povoljno. To je cena taksija od banovog brda do centra grada. Mislim da se radi o veoma konkurentnoj opciji. Jedino sa tim što mora unapred malo veća suma.
Evo ja cu te voziti za 10e svaki put kad imaš potrebu od brda do grada.
 
Moze i na pogodbu, samo da je stranka zadovoljna.
@igor
zašto brises poruke, koje govore činjenično stanje i nevredjaju nikoga?
 
Koje činjenično stanje, misliš na pogađanje bez taksimetra ili?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=815129#p815129:1zpc2x41 je napisao(la):
Igor » Sre Jan 20, 2021 6:36 pm[/url]":1zpc2x41]Koje činjenično stanje, misliš na pogađanje bez taksimetra ili?
Činjenično stanje da dozvoljavas da se objavljuju snimci taksista,ali ne i nepristojnih stranaka.
 
Vrh