Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Da li neko zna razlog?
Zasto se cena , dok se vozim taksijem, na taksimetru i preko Yandex aplikacije uvek razlikuje. Nekad je cena veca na aplikaciji a nekad na taksimetru?
Zar ta dva obracunska parametra nisu uskladjena? Ovde ne mislim na razliku za aplikacijski dodatak za comfort vozilo i placanje za brzi dolazak vozila.
 
Jedino relevantno za naplatu je taksimetar,sve ostalo je manipulacija.
Aplikacija drugačije meri i nije relevantna,taksimetar pokazuje trenutnu situaciju.
 
Da li postoji legalan mehanizam kojim neko kome je potreban redovan prevoz na nekoj relaciji (recimo dve voženje u toku dana, obe po 20ak km) može to da organizuje, a da nije regularan taksi, po punoj ceni? Mislim da ne?

Čini mi se da takve aranžmane taksisti gledaju kao da na nešto što bi trebalo da bude i skuplje, što donekle razumem
(njemu samo dodatna obaveza da negde bude u neko vreme, mušteriji olakšica da ne mora da razmišlja hoće li dobiti vozilo ili ne)
 
Šta je sa blablacar ?
Mene startovala saobracajna inspekcija. Posto vozim multiplu valjda mislili da sam linijski .
Onda napravili zapisnik i pustili me . Kao sada će mi stigne novčana kazna .
Ne razumem zašto kada ima jedno 500 vozila petkom iz Bg ka zapadnoj Srbiji itd .
 
Zato što je to siva zona prevoza u našim zakonima. Da bi obavljao delatnost prevoza putnika moraš biti prijavljen, plaćati dažbine državi, moraš imati licencu za prevoz putnika, moraš osigurati putnike, imaš tehničko ispravno vozilo.

Jedno je kada nekog pokupiš za dž ili uz sitnu naknadu, a drugo kada uzimaš svotu novca sličnu autobuskoj karti, jer si onda nelojalna konkurencija ostalim prevoznicima koji plaćaju gore navedene dažbine dok vozač Bla Bla car-a ništa.
Primera radi, prosečna cena vožnje Niš - Beograd preko Bla Bla je 1, 600 dinara, prosečna cena autobuske karte je 1, 900 dinara. Kada uzmemmo gore navedene dažbine koje izdvajaju prevoznici ispada da vozač Bla Bla više zaradi po putniku više nego oni, a taj novac je ništa više od sive ekonomije, jer država od Bla Bla za tu vožnju neće dobiti ni dinara.
S obzirom da se ne uplaćuju nikakvi doprinosi državi, onda se ne znaju tokovi novca, što otvara prostora za razne nelegalne radnje (pranje novca itd...)

Mnogi koji koriste Bla Bla se bune, ali ako pogledamo realno, koliko se uzima po vožnji neki su napravili čitav biznis od toga.
Poenta Carpool-a je da uz neku smešnu naknadu pokupiš još nekoga, a ne da gotovo zarađuješ od tog posla.
 
Ma kapiram al moj auto dizel i od mesta iz kojeg sam do bg i nazada spuca oko 8k goriva i 1100 putarine
Ima lom ljudi koji koriste BlaBla da pokriju troškove kao i ja taj dan . Povezao brata i stavio na bla bla da popunim i pokrijem troškove .
Branicu se svakako posto nisam taj koji oni misle. Jedno dve god kada god idem na tekmu u bg (pratim KkPartizan )popunim auto preko bla bla
Sednemo nas 3 i još neko sa bla bla podelimo gorivo .
Tako sam išao u Bg dva puta mesečno .
Sada isto krenuo poslovno i kontrola .
Objasnio sam da nisam taj linijski za koji misle pa su me pustili uz popunjavanje zapisnika . Ja pošao u bg da ugovaram neku kuću za montažu hah šou .
 
Vidim da vožnja od aerodroma do Surčina košta od 2.700 ili 3.500 do 4.300 din. :ROFLMAO: Do Zemuna od 2.700 do 3.500, a do NBg 2.700. Ovo su pravi pirati crtali. 🤩
 

Sa jedne strane neodgovorno i neljudsko postupanje taksiste, sa druge strane jedan od razloga zašto pas ne bi trebalo da šeta po ulici sam, taj pas tako slobodan može i neko dete napasti

Neverovatno da i dalje u prigradskim naseljima psi što lutalice, što domaći koje gazde puštaju šetaju ulicama i vrlo često su agresivni, ništa se ne preduzima oko kazni za vlasnike.

O Taksistima ne treba trošiti reči.
 
Vrh