Zato što je to siva zona prevoza u našim zakonima. Da bi obavljao delatnost prevoza putnika moraš biti prijavljen, plaćati dažbine državi, moraš imati licencu za prevoz putnika, moraš osigurati putnike, imaš tehničko ispravno vozilo.
Jedno je kada nekog pokupiš za dž ili uz sitnu naknadu, a drugo kada uzimaš svotu novca sličnu autobuskoj karti, jer si onda nelojalna konkurencija ostalim prevoznicima koji plaćaju gore navedene dažbine dok vozač Bla Bla car-a ništa.
Primera radi, prosečna cena vožnje Niš - Beograd preko Bla Bla je 1, 600 dinara, prosečna cena autobuske karte je 1, 900 dinara. Kada uzmemmo gore navedene dažbine koje izdvajaju prevoznici ispada da vozač Bla Bla više zaradi po putniku više nego oni, a taj novac je ništa više od sive ekonomije, jer država od Bla Bla za tu vožnju neće dobiti ni dinara.
S obzirom da se ne uplaćuju nikakvi doprinosi državi, onda se ne znaju tokovi novca, što otvara prostora za razne nelegalne radnje (pranje novca itd...)
Mnogi koji koriste Bla Bla se bune, ali ako pogledamo realno, koliko se uzima po vožnji neki su napravili čitav biznis od toga.
Poenta Carpool-a je da uz neku smešnu naknadu pokupiš još nekoga, a ne da gotovo zarađuješ od tog posla.