Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Auu kolega,kao da si vlasnik naksisa ...
Jesi bio dok se zvao maksis
 
@batice
Znas da te cenim kao staru gardu(daleko više od klovna bjelica), samo kažem činjenično stanje da je u zadnjih recimo 6mes došlo 250 ljudi iz poslovnog i luksa..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=914376#p914376:3uxnbgdl je napisao(la):
Duleja » Uto Jan 04, 2022 10:02 pm[/url]":3uxnbgdl]Dobro iskustvo s Naxis udruženjem ovih dana. Od aerodroma do Prvomajske je relacija koju trošim godinama, uvek ista trasa, do sada sam plaćao između 1050 i 1150 din. a ovog puta 950. Proverim kasnije razdaljinu, daje tačno 12km, pa pomnoženo sa oglašenom tarifom, u paru tačno! 170 + 12 x 65 = 950

Par dana kasnije, sa Karaburme do Zemuna, ista priča. U oba slučaja automobili uglancani, bez parfema i smradova, radio ugašen, vozači ćute i voze bez divljanja. Tako to treba da bude! :)

Edit: napojnica se podrazumeva.
Ova računica pokazuje da se nigde nije čekalo u koloni i na semaforima, da je gustina saobraćaja bila slaba ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=914729#p914729:3tlpf8mh je napisao(la):
Mare81 » Čet Jan 06, 2022 4:21 am[/url]":3tlpf8mh]@batice
Znas da te cenim kao staru gardu(daleko više od klovna bjelica), ...
Kada vidim ovakve konstruktivne kritike, odmah se setim one narodne "bu**** more do kolena"
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=914992#p914992:nx8m9ta1 je napisao(la):
Cinca » Pet Jan 07, 2022 11:41 am[/url]":nx8m9ta1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=914729#p914729:nx8m9ta1 je napisao(la):
Mare81 » Čet Jan 06, 2022 4:21 am[/url]":nx8m9ta1]@batice
Znas da te cenim kao staru gardu(daleko više od klovna bjelica), ...
Kada vidim ovakve konstruktivne kritike, odmah se setim one narodne "b***** more do kolena"
Aco ti si?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=915225#p915225:2ad2fuwt je napisao(la):
srdjanprpa » Sub Jan 08, 2022 11:44 am[/url]":2ad2fuwt]https://nova.rs/vesti/biznis/sve-o-novim-subvencijama-za-taksiste-kako-do-8-000-evra-od-drzave/

Jel ima neke cake u ovome ili je ovo tacno?
Ako je tacno ja ne vidim racunicu da ovo neko ne iskoristi.
Nema cake ovo je treća godina kako je subvencija odobrena(novac je iz fonda EU, a ne poreskih obaveznika). Imalo je smisla do skoro, ali su cene novih vozila otišle za 20% tako da je to diskutabilno ako se uzme u obzir da auto 3 godine mora da bude kasko i svaki servis u ovlašćenom.. Inace mali servis za auto koji planiram je 32.000din i tako 4 puta godišnje,a gospoda bi da se voze za 280din :D
 
Nisu samo cene novih vozila otisli, otisle su cene i polovnih vozila (sve zbog nedostatka cipova).
Ovo ko ne iskoristi taj je lud.

Ako prodas svoj auto sa 4,5k uzmes ovih 8k i dodas 3,4k (koje mozes na kredit) uzmes nov auto za 16,17k.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=915285#p915285:2pl94yjt je napisao(la):
Bulbulderac17 » Sub Jan 08, 2022 4:22 pm[/url]":2pl94yjt]Bilo je koliko se secam ranije 10.000?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ne uvek je bilo 8.000e.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=915278#p915278:3he71ix5 je napisao(la):
srdjanprpa » Sub Jan 08, 2022 3:46 pm[/url]":3he71ix5]Nisu samo cene novih vozila otisli, otisle su cene i polovnih vozila (sve zbog nedostatka cipova).
Ovo ko ne iskoristi taj je lud.

Ako prodas svoj auto sa 4,5k uzmes ovih 8k i dodas 3,4k (koje mozes na kredit) uzmes nov auto za 16,17k.
To je tvoje mišljenje i kakav je to nov auto od 16,17k razmisli to je realno kanta koja neće sastaviti ni 200.000km na ovim ulicama..
Auto koji gledam je 27k manje subvencija je 19k..
Da lepo si rekao sve je poskupelo sem taksija..
 
Skoda Scala 16-19k
Skoda Fabia Combi 14-17k
Skoda Oktavia 18-21,22... (i skuplje u zavisnosti od opreme)

Ako se ne verujem svi ovi auti imaju standarde za taxi vozilo, pritom nisu auti koji ne mogu da izdrze 200k km, da ne mogu nebi ih sve velike firme kupovale za zaposlene.
 
Koji je najbolji auto za taksi u Bgd uslovima?
Neki taksisti kazu da je Logan, neki da je to stara Multipla, neki da je Skoda.
 
@srdjanprpa
Velike firme uzimaju za komercijalu na lizing voze ih 3god do cirka 150.000km posle prodaju..da ne pričamo o odrzavanju.. Auta koja si naveo su niza klasa, jedino oktavia može da bude neki kompromis i ona je sada u dizel varijanti skoro 23.000e... Nema ovde neke matematike, pogotovo za ljude koji su navikli na višu klasu auta..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=915319#p915319:15ehadyb je napisao(la):
MC_ » Sub Jan 08, 2022 6:30 pm[/url]":15ehadyb]Koji je najbolji auto za taksi u Bgd uslovima?
Neki taksisti kazu da je Logan, neki da je to stara Multipla, neki da je Skoda.
Bez premca mercedes pa onda idu auta..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=915321#p915321:3kqqc10d je napisao(la):
Mare81 » Sub Jan 08, 2022 6:32 pm[/url]":3kqqc10d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=915319#p915319:3kqqc10d je napisao(la):
MC_ » Sub Jan 08, 2022 6:30 pm[/url]":3kqqc10d]Koji je najbolji auto za taksi u Bgd uslovima?
Neki taksisti kazu da je Logan, neki da je to stara Multipla, neki da je Skoda.
Bez premca mercedes pa onda idu auta..

Pitao sam to neke taksite i oni kazu da je odrzavanje preskupo za Mercedes, da su oni modeli koje sampomenuo bolji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=915324#p915324:2yy7q5j4 je napisao(la):
MC_ » Sub Jan 08, 2022 6:35 pm[/url]":2yy7q5j4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=915321#p915321:2yy7q5j4 je napisao(la):
Mare81 » Sub Jan 08, 2022 6:32 pm[/url]":2yy7q5j4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=915319#p915319:2yy7q5j4 je napisao(la):
MC_ » Sub Jan 08, 2022 6:30 pm[/url]":2yy7q5j4]Koji je najbolji auto za taksi u Bgd uslovima?
Neki taksisti kazu da je Logan, neki da je to stara Multipla, neki da je Skoda.
Bez premca mercedes pa onda idu auta..

Pitao sam to neke taksite i oni kazu da je odrzavanje preskupo za Mercedes, da su oni modeli koje sampomenuo bolji.
Neko kaze i da su patike sa buvljaka udobne.. Svako ima svoje kriterijume..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=914991#p914991:2zm7o9om je napisao(la):
Cinca » 07 Jan 2022, 11:36[/url]":2zm7o9om]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=914376#p914376:2zm7o9om je napisao(la):
Duleja » Uto Jan 04, 2022 10:02 pm[/url]":2zm7o9om]Dobro iskustvo s Naxis udruženjem ovih dana. Od aerodroma do Prvomajske je relacija koju trošim godinama, uvek ista trasa, do sada sam plaćao između 1050 i 1150 din. a ovog puta 950. Proverim kasnije razdaljinu, daje tačno 12km, pa pomnoženo sa oglašenom tarifom, u paru tačno! 170 + 12 x 65 = 950

Par dana kasnije, sa Karaburme do Zemuna, ista priča. U oba slučaja automobili uglancani, bez parfema i smradova, radio ugašen, vozači ćute i voze bez divljanja. Tako to treba da bude! :)

Edit: napojnica se podrazumeva.
Ova računica pokazuje da se nigde nije čekalo u koloni i na semaforima, da je gustina saobraćaja bila slaba ?

Pokazuje to, ali i nešto više. Napomenuo sam da trasu koristim godinama, računajući poslednjih 10 godina, to daje najmanje 50 vožnji, u tarifi koju sam dao. Na trasi postoje 3 semafora, na kojima skoro nikada nije bilo zastoja zbog koga bih na jednom stajao 2 puta. Isto tako, skoro nikada nisam kačio sva tri, a onaj koji jesam bi trajao 10-20 sekundi. Minut stajanja taksija vredi 12,5 dinara, pa ako bih na primer izgubio čitava 2 minuta na stajanju (što zaista ne pamtim), to bi me koštalo 25 dinara.

Ova poslednja vožnja je bila u ponedeljak oko 18 sati, saobraćaj na auto-putu živ ali svi voze oko 100, taksista naravno gazi malo jače levom trakom, kao i obično. Dakle, moj veliki i reprezentativni statistički uzorak mi daje "razlog za opravdanu sumnju", da postoji značajan broj taksimetara sa "pojačalom", koji mogu da maznu circa 10% s tako uvećanim računom.

Naravno da nisam otkrio toplu vodu, to nam je već poznato. Samo mi se učinilo zgodnim da podelim sa svima zapažanje, baš zbog dobrog uzorka za merenje.

Evo je i trasa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=915351#p915351:1e405ww3 je napisao(la):
Duleja » Sub Jan 08, 2022 8:05 pm[/url]":1e405ww3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=914991#p914991:1e405ww3 je napisao(la):
Cinca » 07 Jan 2022, 11:36[/url]":1e405ww3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=914376#p914376:1e405ww3 je napisao(la):
Duleja » Uto Jan 04, 2022 10:02 pm[/url]":1e405ww3]Dobro iskustvo s Naxis udruženjem ovih dana. Od aerodroma do Prvomajske je relacija koju trošim godinama, uvek ista trasa, do sada sam plaćao između 1050 i 1150 din. a ovog puta 950. Proverim kasnije razdaljinu, daje tačno 12km, pa pomnoženo sa oglašenom tarifom, u paru tačno! 170 + 12 x 65 = 950

Par dana kasnije, sa Karaburme do Zemuna, ista priča. U oba slučaja automobili uglancani, bez parfema i smradova, radio ugašen, vozači ćute i voze bez divljanja. Tako to treba da bude! :)

Edit: napojnica se podrazumeva.
Ova računica pokazuje da se nigde nije čekalo u koloni i na semaforima, da je gustina saobraćaja bila slaba ?

Pokazuje to, ali i nešto više. Napomenuo sam da trasu koristim godinama, računajući poslednjih 10 godina, to daje najmanje 50 vožnji, u tarifi koju sam dao. Na trasi postoje 3 semafora, na kojima skoro nikada nije bilo zastoja zbog koga bih na jednom stajao 2 puta. Isto tako, skoro nikada nisam kačio sva tri, a onaj koji jesam bi trajao 10-20 sekundi. Minut stajanja taksija vredi 12,5 dinara, pa ako bih na primer izgubio čitava 2 minuta na stajanju (što zaista ne pamtim), to bi me koštalo 25 dinara.

Ova poslednja vožnja je bila u ponedeljak oko 18 sati, saobraćaj na auto-putu živ ali svi voze oko 100, taksista naravno gazi malo jače levom trakom, kao i obično. Dakle, moj veliki i reprezentativni statistički uzorak mi daje "razlog za opravdanu sumnju", da postoji značajan broj taksimetara sa "pojačalom", koji mogu da maznu circa 10% s tako uvećanim računom.

Naravno da nisam otkrio toplu vodu, to nam je već poznato. Samo mi se učinilo zgodnim da podelim sa svima zapažanje, baš zbog dobrog uzorka za merenje.

Evo je i trasa.
Ako je kod samo jednog otkucalo 950, a kod ostalih više znači da je problem u njemu.. Vrv je razlika nastala u promeni gume to jest veličini na kojoj je bazdaren taksimetar.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=915320#p915320:1vjbre0s je napisao(la):
Mare81 » Sub Jan 08, 2022 6:31 pm[/url]":1vjbre0s]@srdjanprpa
Velike firme uzimaju za komercijalu na lizing voze ih 3god do cirka 150.000km posle prodaju..da ne pričamo o odrzavanju.. Auta koja si naveo su niza klasa, jedino oktavia može da bude neki kompromis i ona je sada u dizel varijanti skoro 23.000e... Nema ovde neke matematike, pogotovo za ljude koji su navikli na višu klasu auta..

Jesu ovo auti nize klase, al su bolji od 60% taksi vozila koja sada krstare po beogradu.

Zasto izbegavas benzice 1.0?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=915375#p915375:2y5bvyfz je napisao(la):
srdjanprpa » Sub Jan 08, 2022 9:22 pm[/url]":2y5bvyfz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=915320#p915320:2y5bvyfz je napisao(la):
Mare81 » Sub Jan 08, 2022 6:31 pm[/url]":2y5bvyfz]@srdjanprpa
Velike firme uzimaju za komercijalu na lizing voze ih 3god do cirka 150.000km posle prodaju..da ne pričamo o odrzavanju.. Auta koja si naveo su niza klasa, jedino oktavia može da bude neki kompromis i ona je sada u dizel varijanti skoro 23.000e... Nema ovde neke matematike, pogotovo za ljude koji su navikli na višu klasu auta..

Jesu ovo auti nize klase, al su bolji od 60% taksi vozila koja sada krstare po beogradu.

Zasto izbegavas benzice 1.0?
Zato ti i kažem navikao sam na višu srednju klasu..
Taj benzinac u kombinaciji sa ili bez plina nema šanse da predje više od 200.000km jednostavno dizel je za radnu mašinu..
 
Car:go nastavlja da se srozava, a hvale se nekom fol prvom super aplikacijom, koja sada ima gomilu nepotrebnih funkcija. Ono što je najvažnije uveli su doplatu za prioritetnu vožnju koja se kreće od 289 (eco) do 495 (biz) dinara. Što znači da će sada biti još teže dobiti vozilo jer vozači neće prihvatati vožnju bez doplate ili će se baš duže čekati, a ovi moljci iz tehničke podrške će se pravati da je prevelika potražnja. Već duže vreme vozači sa ECO slabije prihvataju MINI vožnje.
Taksi se sa druge strane dosta popravio u zadnje vreme.
 
Nema cake ovo je treća godina kako je subvencija odobrena(novac je iz fonda EU, a ne poreskih obaveznika). Imalo je smisla do skoro, ali su cene novih vozila otišle za 20% tako da je to diskutabilno ako se uzme u obzir da auto 3 godine mora da bude kasko i svaki servis u ovlašćenom.. Inace mali servis za auto koji planiram je 32.000din i tako 4 puta godišnje,a gospoda bi da se voze za 280din :D
Nekoliko puta si pomenuo da taksi subvencija idu iz EU fondova ali bukvalno nigde na netu ne možeš da nađeš takvu informaciju. Svuda piše da subvencije idu iz budžeta Ministarstva saobraćaja a sad sam prelistao brzinski i Uredbu o subvencionisanju, tako da bih rekao da ipak jeste novac poreskih obveznika.

Ako imaš neki ozbiljan izvor da su to EU sredstva, daj da vidimo, ali prilično sam siguran da nisu.
 
Nekoliko puta si pomenuo da taksi subvencija idu iz EU fondova ali bukvalno nigde na netu ne možeš da nađeš takvu informaciju. Svuda piše da subvencije idu iz budžeta Ministarstva saobraćaja a sad sam prelistao brzinski i Uredbu o subvencionisanju, tako da bih rekao da ipak jeste novac poreskih obveznika.

Ako imaš neki ozbiljan izvor da su to EU sredstva, daj da vidimo, ali prilično sam siguran da nisu.
Ako ti kazem da su iz EU fondova veruj mi da jesu..
Da li negde pročitao za sve ispade i incidente Danila Vucica u ovom gradu? Ja ti mogu potvrditi za najmanje četiri koja su se "stvarno" dogodila..
 
Car:go nastavlja da se srozava, a hvale se nekom fol prvom super aplikacijom, koja sada ima gomilu nepotrebnih funkcija. Ono što je najvažnije uveli su doplatu za prioritetnu vožnju koja se kreće od 289 (eco) do 495 (biz) dinara. Što znači da će sada biti još teže dobiti vozilo jer vozači neće prihvatati vožnju bez doplate ili će se baš duže čekati, a ovi moljci iz tehničke podrške će se pravati da je prevelika potražnja. Već duže vreme vozači sa ECO slabije prihvataju MINI vožnje.
Taksi se sa druge strane dosta popravio u zadnje vreme.
Ovo je tema regularnog taksija..
 
Vrh