Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Taksista ni za lek - gosti Slobodan Banović, Aleksandar Bjelić I Boško Vukojević

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=V95_5uZ8uvY[/youtube]
(tema je od 8:20...)

Kako oni kazu, najveci problem su gradske guzve i veliko vreme dolaska na adresu, dugo cekanje stranaka da izadju do vozila, kao i problem sa dosta stranaka koje pozovu taksi a onda se predomisle i ne odjave poziv a vozilo na adresi ih ceka.....
 
Da to je bar 40% problema ostalo je cena i to što je taxi bukvalno svima dostupan...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886992#p886992:205wl8k6 je napisao(la):
Pule » Sre Okt 06, 2021 5:28 pm[/url]":205wl8k6]Taksista ni za lek - gosti Slobodan Banović, Aleksandar Bjelić I Boško Vukojević

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=V95_5uZ8uvY[/youtube]
(tema je od 8:20...)

Kako oni kazu, najveci problem su gradske guzve i veliko vreme dolaska na adresu, dugo cekanje stranaka da izadju do vozila, kao i problem sa dosta stranaka koje pozovu taksi a onda se predomisle i ne odjave poziv a vozilo na adresi ih ceka.....

19:15 - Dobrodošli u kapitalizam... :lol:
 
@Mare81 - ostalo je cena i to što je taxi bukvalno svima dostupan...

Bolja opcija za taksiste je da sistem taksija bude u poziciji i svojstvu javnog prevoza i vecini korisnika dostupan, nego da bude luksuzan servis koji ce samo pojedinci koristiti i oni koji bas moraju jer negde kasne ili zure.

:rant: dodatni problem predstavlja sto su sada mnogi usli u duboke kredite i obnovu za nova kola, koja traze za priusteni luksuz i vecu naplatu usluge.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887030#p887030:22bich2s je napisao(la):
Pule » Sre Okt 06, 2021 7:02 pm[/url]":22bich2s]@Mare81 - ostalo je cena i to što je taxi bukvalno svima dostupan...

Bolja opcija za taksiste je da sistem taksija bude u poziciji i svojstvu javnog prevoza i vecini korisnika dostupan, nego da bude luksuzan servis koji ce samo pojedinci koristiti i oni koji bas moraju jer negde kasne ili zure.

:rant: dodatni problem predstavlja sto su sada mnogi usli u duboke kredite i obnovu za nova kola, koja traze za priusteni luksuz i vecu naplatu usluge.
Realno ništa nam nije falilo ni kad smo bili namenski predodredjeni za određen krug ljudi.. Razumem da smo u gradu koji nema regulisan prevoz pa se svi voze za 300din ipak je Beograd metropola i treba da ima neki standard.
 
Лепо да се уведу тарифне класе, па лукс по позиву, а за рају да може и са улице.
 
Svi bi ovde da se bave i zovu elitom.
Tipičan afrički sindrom.

Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887034#p887034:3ewnalw1 je napisao(la):
Mare81 » Sre Okt 06, 2021 8:09 pm[/url]":3ewnalw1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887030#p887030:3ewnalw1 je napisao(la):
Pule » Sre Okt 06, 2021 7:02 pm[/url]":3ewnalw1]@Mare81 - ostalo je cena i to što je taxi bukvalno svima dostupan...

Bolja opcija za taksiste je da sistem taksija bude u poziciji i svojstvu javnog prevoza i vecini korisnika dostupan, nego da bude luksuzan servis koji ce samo pojedinci koristiti i oni koji bas moraju jer negde kasne ili zure.

:rant: dodatni problem predstavlja sto su sada mnogi usli u duboke kredite i obnovu za nova kola, koja traze za priusteni luksuz i vecu naplatu usluge.
Realno ništa nam nije falilo ni kad smo bili namenski predodredjeni za određen krug ljudi.. Razumem da smo u gradu koji nema regulisan prevoz pa se svi voze za 300din ipak je Beograd metropola i treba da ima neki standard,a ne da vozimo majke do vrtića za 230din.
Ukoliko taksisti ne žele da budu deo javnog prevoza u tom slučaju bi trebalo da im se ukine korišćenje žute trake koju koriste vozila u sistemu JGP-a. Neka voze gospodu za duplo veću cenu uz dve tri vožnje dnevno jer ko će da se cima više od toga a raja će se voziti gsp-om a taksijem jednom godišnje baš ako se mora jbg ipak je to za elitu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887037#p887037:1t5u8bdy je napisao(la):
Дошљак » Sre Okt 06, 2021 7:18 pm[/url]":1t5u8bdy]Лепо да се уведу тарифне класе, па лукс по позиву, а за рају да може и са улице.
Odličan predlog.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887067#p887067:h7okzz8y je napisao(la):
Igor » Sre Okt 06, 2021 9:20 pm[/url]":h7okzz8y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887034#p887034:h7okzz8y je napisao(la):
Mare81 » Sre Okt 06, 2021 8:09 pm[/url]":h7okzz8y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887030#p887030:h7okzz8y je napisao(la):
Pule » Sre Okt 06, 2021 7:02 pm[/url]":h7okzz8y]@Mare81 - ostalo je cena i to što je taxi bukvalno svima dostupan...

Bolja opcija za taksiste je da sistem taksija bude u poziciji i svojstvu javnog prevoza i vecini korisnika dostupan, nego da bude luksuzan servis koji ce samo pojedinci koristiti i oni koji bas moraju jer negde kasne ili zure.

:rant: dodatni problem predstavlja sto su sada mnogi usli u duboke kredite i obnovu za nova kola, koja traze za priusteni luksuz i vecu naplatu usluge.
Realno ništa nam nije falilo ni kad smo bili namenski predodredjeni za određen krug ljudi.. Razumem da smo u gradu koji nema regulisan prevoz pa se svi voze za 300din ipak je Beograd metropola i treba da ima neki standard,a ne da vozimo majke do vrtića za 230din.
Ukoliko taksisti ne žele da budu deo javnog prevoza u tom slučaju bi trebalo da im se ukine korišćenje žute trake koju koriste vozila u sistemu JGP-a. Neka voze gospodu za duplo veće cene uz dve tri vožnje dnevno jer ko će da se cima više od toga a raja će se voziti gsp-om a taksijem jednom godišnje baš ako se mora jbg ipak je to za elitu.
Ovo je još bolji predlog!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887034#p887034:3mcklfl0 je napisao(la):
Mare81 » Sre Okt 06, 2021 8:09 pm[/url]":3mcklfl0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887030#p887030:3mcklfl0 je napisao(la):
Pule » Sre Okt 06, 2021 7:02 pm[/url]":3mcklfl0]@Mare81 - ostalo je cena i to što je taxi bukvalno svima dostupan...

Bolja opcija za taksiste je da sistem taksija bude u poziciji i svojstvu javnog prevoza i vecini korisnika dostupan, nego da bude luksuzan servis koji ce samo pojedinci koristiti i oni koji bas moraju jer negde kasne ili zure.

:rant: dodatni problem predstavlja sto su sada mnogi usli u duboke kredite i obnovu za nova kola, koja traze za priusteni luksuz i vecu naplatu usluge.
Realno ništa nam nije falilo ni kad smo bili namenski predodredjeni za određen krug ljudi.. Razumem da smo u gradu koji nema regulisan prevoz pa se svi voze za 300din ipak je Beograd metropola i treba da ima neki standard.


Pa sta sam ja sad kriv sto mi se kuca nalazi blizu posla i sto su mi klubovi/kafici blizu?
Vas koristim zato sto mi je cim da trazim parking, a i jeftinije mi na kraju ispadne nego sa svojim

Aj racunaj ovako, moje voznje su do 500 din maks, mozda 1-2 budu jace mesecno
Vozim se 2-3 puta dnevno i to kad pomnozimo sa 30 dana
nek bude 1000 din dnevno puta 30 dana to mu dodje 30.000 din. Malo li je ?

Ne razumem sta mu to.dodje elita? Pa vise ce da ti napravi para neko ko ide od centra do Altine nego bilo koji ko ima love( mada mozda ima i na Altino neko ko ima mnogo love)

Mislim da je najbokji predlog ko ovi iz cargo sto im je u biz 960 din minimalna cena pa ti idi bajo moj gde hoces.
 
Da li je realno....gdrive evro dizel 171,40
4.000 din = 23,33 l

ps
3x lerke danas za 10h rada a 12 ostvarenih voznji i 5880din
2x na app lerka
1x na tel. poziv lerka
40min. izgubljenog vremena na lerke..
30min izgubljenog vremena,cekanje stranaka na adresi..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887106#p887106:8lohzucr je napisao(la):
Vidur » Čet Okt 07, 2021 12:58 am[/url]":8lohzucr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887034#p887034:8lohzucr je napisao(la):
Mare81 » Sre Okt 06, 2021 8:09 pm[/url]":8lohzucr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887030#p887030:8lohzucr je napisao(la):
Pule » Sre Okt 06, 2021 7:02 pm[/url]":8lohzucr]@Mare81 - ostalo je cena i to što je taxi bukvalno svima dostupan...

Bolja opcija za taksiste je da sistem taksija bude u poziciji i svojstvu javnog prevoza i vecini korisnika dostupan, nego da bude luksuzan servis koji ce samo pojedinci koristiti i oni koji bas moraju jer negde kasne ili zure.

:rant: dodatni problem predstavlja sto su sada mnogi usli u duboke kredite i obnovu za nova kola, koja traze za priusteni luksuz i vecu naplatu usluge.
Realno ništa nam nije falilo ni kad smo bili namenski predodredjeni za određen krug ljudi.. Razumem da smo u gradu koji nema regulisan prevoz pa se svi voze za 300din ipak je Beograd metropola i treba da ima neki standard.


Pa sta sam ja sad kriv sto mi se kuca nalazi blizu posla i sto su mi klubovi/kafici blizu?
Vas koristim zato sto mi je cim da trazim parking, a i jeftinije mi na kraju ispadne nego sa svojim

Aj racunaj ovako, moje voznje su do 500 din maks, mozda 1-2 budu jace mesecno
Vozim se 2-3 puta dnevno i to kad pomnozimo sa 30 dana
nek bude 1000 din dnevno puta 30 dana to mu dodje 30.000 din. Malo li je ?

Ne razumem sta mu to.dodje elita? Pa vise ce da ti napravi para neko ko ide od centra do Altine nego bilo koji ko ima love( mada mozda ima i na Altino neko ko ima mnogo love)

Mislim da je najbokji predlog ko ovi iz cargo sto im je u biz 960 din minimalna cena pa ti idi bajo moj gde hoces.
Ti si elita..
 
Uvodjenjem novih tehnologija druge stvari se menjaju.

Nekada, davno ranije, stari taksisti su vodili svoje evidencije tako sto su svaku pojedinacnu voznju upisivali u svoj tefter ili rokovnik. Po datumu, ceni voznje, pridodatom baksisu, sipanom gorivu, utrosku jos za dnevne potrebe....i tako. Onda se gledalo koliko je svaka pojedinacna voznja iznosila u parama.

Danas, upotrebom aplikacija i nove tehnologije to izgleda drugacije i izrazeno je kroz statistiku.
Gleda se osnov izrazen kroz vrednost - koliko novca/na sat. (bruto)

Da bi se sa bruto doslo i ostvario veci neto (dobit), moraju se smanjivati i redukovati troskovi. A redukcija troskova najmanje zavisi od volje onoga ko vozi tj. taksista.
E tu nastaje usko grlo i ona najveca razlika u neshvacanju cene i nivoa usluge koja se korisniku ustupa.

:sesir: novi automobili i cena usluge da se prevezes od tacke A do odredista B za sto manje, ne ide spojivo i nikako zajedno. :pob: pobednik je onaj ko izmisli i napravi takvu aplikaciju za taksi koja moze da udovolji svim strankama koje hoce i imaju potrebu da se taksijem voze.
Svaki gradjanin, pa mnogi i odavde, mogu pokusati da to urade.
Jedini uslov je da sistem bude u zakonskim okvirima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887305#p887305:ej8n1f5l je napisao(la):
Pule » Čet Okt 07, 2021 2:11 pm[/url]":ej8n1f5l]Uvodjenjem novih tehnologija druge stvari se menjaju.

Nekada, davno ranije, stari taksisti su vodili svoje evidencije tako sto su svaku pojedinacnu voznju upisivali u svoj tefter ili rokovnik. Po datumu, ceni voznje, pridodatom baksisu, sipanom gorivu, utrosku jos za dnevne potrebe....i tako. Onda se gledalo koliko je svaka pojedinacna voznja iznosila u parama.

Danas, upotrebom aplikacija i nove tehnologije to izgleda drugacije i izrazeno je kroz statistiku.
Gleda se osnov izrazen kroz vrednost - koliko novca/na sat. (bruto)

Da bi se sa bruto doslo i ostvario veci neto (dobit), moraju se smanjivati i redukovati troskovi. A redukcija troskova najmanje zavisi od volje onoga ko vozi tj. taksista.
E tu nastaje usko grlo i ona najveca razlika u neshvacanju cene i nivoa usluge koja se korisniku ustupa.

:sesir: novi automobili i cena usluge da se prevezes od tacke A do odredista B za sto manje, ne ide spojivo i nikako zajedno. :pob: pobednik je onaj ko izmisli i napravi takvu aplikaciju za taksi koja moze da udovolji svim strankama koje hoce i imaju potrebu da se taksijem voze.
Svaki gradjanin, pa mnogi i odavde, mogu pokusati da to urade.
Jedini uslov je da sistem bude u zakonskim okvirima.
Lepo sam ja rekao da si ti "potencijal" i jedan od retkih ovde koji gleda stvari iz oba ugla, svaka čast!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887305#p887305:7skgf4rl je napisao(la):
Pule » Čet Okt 07, 2021 3:11 pm[/url]":7skgf4rl]Uvodjenjem novih tehnologija druge stvari se menjaju.

Nekada, davno ranije, stari taksisti su vodili svoje evidencije tako sto su svaku pojedinacnu voznju upisivali u svoj tefter ili rokovnik. Po datumu, ceni voznje, pridodatom baksisu, sipanom gorivu, utrosku jos za dnevne potrebe....i tako. Onda se gledalo koliko je svaka pojedinacna voznja iznosila u parama.

Danas, upotrebom aplikacija i nove tehnologije to izgleda drugacije i izrazeno je kroz statistiku.
Gleda se osnov izrazen kroz vrednost - koliko novca/na sat. (bruto)

Da bi se sa bruto doslo i ostvario veci neto (dobit), moraju se smanjivati i redukovati troskovi. A redukcija troskova najmanje zavisi od volje onoga ko vozi tj. taksista.
E tu nastaje usko grlo i ona najveca razlika u neshvacanju cene i nivoa usluge koja se korisniku ustupa.

:sesir: novi automobili i cena usluge da se prevezes od tacke A do odredista B za sto manje, ne ide spojivo i nikako zajedno. :pob: pobednik je onaj ko izmisli i napravi takvu aplikaciju za taksi koja moze da udovolji svim strankama koje hoce i imaju potrebu da se taksijem voze.
Svaki gradjanin, pa mnogi i odavde, mogu pokusati da to urade.
Jedini uslov je da sistem bude u zakonskim okvirima.

To uopste nije tesko napraviti.
Imas par uslova koje treba da ispratis.
Kad castomer zahteva voznju, saljes notifikacije taxistima koji su slobodni i koji se trenutno nalaze u krugu od 2,3 km.
Ako nema vozila, povecava se radijus na 5,6km plus salje se notifikacija i taxistima koji trenutno imaju stranku ali krajna tacka voznje sa tom strankom je u krugu od 5,6km.
Ako ni tu nema slobodnih taxista radijus se prosiri na 10km.

Takodje treba ubaciti i deo sa zonama grada, pa na primer ako si u centru tu je pocetni radijus zavanja taxiste 1km, pa sledeci na 2,3km i...


I sve ovo vec postoji, aplikacija se zove Uber. Srpska verzija Uber-a ili ti CarGo bi trebalo da radi slicno.
Pre par godina sam bio na nekoj konferenciji gde su iz Uber-a objasnjavali app i kako radi, imaju dobru logiku i dobru statistiku tako da se pokrivaju delovi grada gde ocekuju u odredjeno vreme u danu da ce biti veca navala vozila.

Po meni za taxiste je ovde najbitnija statistika, da tacno znaju u koje doba dana treba da budu u kom delu grada da bi time smanjili cekanje na nekim stanicama gde nema voznje a mnogo su daleko od stanica gde je u to doba dana veca potraznja. Naravno bitno je i koliko se vozila tu nalazi, ne mozes da posaljes 300 vozila na tu lokaciju a da se ne pokrivaju i druge lokacije u gradu. Sve to moze veoma lako da se izvuce sa pracenjem statistike od nekih mesec dva dana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887415#p887415:2e8qg401 je napisao(la):
srdjanprpa » Čet Okt 07, 2021 8:11 pm[/url]":2e8qg401]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887305#p887305:2e8qg401 je napisao(la):
Pule » Čet Okt 07, 2021 3:11 pm[/url]":2e8qg401]Uvodjenjem novih tehnologija druge stvari se menjaju.

Nekada, davno ranije, stari taksisti su vodili svoje evidencije tako sto su svaku pojedinacnu voznju upisivali u svoj tefter ili rokovnik. Po datumu, ceni voznje, pridodatom baksisu, sipanom gorivu, utrosku jos za dnevne potrebe....i tako. Onda se gledalo koliko je svaka pojedinacna voznja iznosila u parama.

Danas, upotrebom aplikacija i nove tehnologije to izgleda drugacije i izrazeno je kroz statistiku.
Gleda se osnov izrazen kroz vrednost - koliko novca/na sat. (bruto)

Da bi se sa bruto doslo i ostvario veci neto (dobit), moraju se smanjivati i redukovati troskovi. A redukcija troskova najmanje zavisi od volje onoga ko vozi tj. taksista.
E tu nastaje usko grlo i ona najveca razlika u neshvacanju cene i nivoa usluge koja se korisniku ustupa.

:sesir: novi automobili i cena usluge da se prevezes od tacke A do odredista B za sto manje, ne ide spojivo i nikako zajedno. :pob: pobednik je onaj ko izmisli i napravi takvu aplikaciju za taksi koja moze da udovolji svim strankama koje hoce i imaju potrebu da se taksijem voze.
Svaki gradjanin, pa mnogi i odavde, mogu pokusati da to urade.
Jedini uslov je da sistem bude u zakonskim okvirima.

To uopste nije tesko napraviti.
Imas par uslova koje treba da ispratis.
Kad castomer zahteva voznju, saljes notifikacije taxistima koji su slobodni i koji se trenutno nalaze u krugu od 2,3 km.
Ako nema vozila, povecava se radijus na 5,6km plus salje se notifikacija i taxistima koji trenutno imaju stranku ali krajna tacka voznje sa tom strankom je u krugu od 5,6km.
Ako ni tu nema slobodnih taxista radijus se prosiri na 10km.

Takodje treba ubaciti i deo sa zonama grada, pa na primer ako si u centru tu je pocetni radijus zavanja taxiste 1km, pa sledeci na 2,3km i...


I sve ovo vec postoji, aplikacija se zove Uber. Srpska verzija Uber-a ili ti CarGo bi trebalo da radi slicno.
Pre par godina sam bio na nekoj konferenciji gde su iz Uber-a objasnjavali app i kako radi, imaju dobru logiku i dobru statistiku tako da se pokrivaju delovi grada gde ocekuju u odredjeno vreme u danu da ce biti veca navala vozila.

Po meni za taxiste je ovde najbitnija statistika, da tacno znaju u koje doba dana treba da budu u kom delu grada da bi time smanjili cekanje na nekim stanicama gde nema voznje a mnogo su daleko od stanica gde je u to doba dana veca potraznja. Naravno bitno je i koliko se vozila tu nalazi, ne mozes da posaljes 300 vozila na tu lokaciju a da se ne pokrivaju i druge lokacije u gradu. Sve to moze veoma lako da se izvuce sa pracenjem statistike od nekih mesec dva dana.
Lepo si se raspisao, osnovna stvar ti pada u vodu..
Kolega stoji 20min na taxi stanici, ja ostavljam stranke i 20m od mene izlazi nova adresa i meni daje zato što sam bliži, a on nek ostane još 20min na taxi stanici...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887459#p887459:eeqvawfr je napisao(la):
Mare81 » Pet Okt 08, 2021 12:15 am[/url]":eeqvawfr]
Lepo si se raspisao, osnovna stvar ti pada u vodu..
Kolega stoji 20min na taxi stanici, ja ostavljam stranke i 20m od mene izlazi nova adresa i meni daje zato što sam bliži, a on nek ostane još 20min na taxi stanici...

Meni je fascinantno da sta god neko napise vi cete naci neku zamerku i necete prihvatiti to, mnogo vam bre tesko da prihvatite neke sugestije.

Ja sve sta sam napisao mi je proslo kroz glavu u roku od par minuta.
Ovakve aplikacije se projektuju malo duze od par minuta i obicno sa nekim klijentima (u ovom slucaju klijenti bi bili taxi vozaci).

A sad da ti odgovorim na tvoju primedbu, moze da se ubaci i broj voznji u toku dana, tako da notifikacija sa potencijalnom voznjom stize prvo onim taxistima koji su imali taj dan manji broj voznji, pa ako oni ne prihvate onda se povecava na srednji broj voznji pa na one koji su razvalili taj dan.

I onda ti kazes pa mozda sam ja imao jednu voznju a naplatio je 5,6k dinara a neko imao 5 voznji koje je naplatio ih po 400 dinara, ispasce da je on bolje prosao od mene i meni ce stici pre notifikacija za novu voznju nego njemu a ja u vecoj zaradi.

A onda ti ja odgovorim, da na toj aplikaciji ce se znati ko je koliko zaradio za taj dan znaci izracuna se voznja sa klijentom i bez, vreme cekanja stranke, vreme provedeno na taxi stanici, ruta i onda se odredi kome se salje prvo notifikacija za novu voznju...

Opet kazem, to je tako jednostavno odraditi, samo je bitno imati statistiku i pracenja svih voznji sa i bez stranke i vreme rada svakog taxiste.


A sad ja tebi da postavim pitanje:
Sta se desava ako je taxi stanica udaljena 500metara od klijenta a ti si na 20m od klijenta i jave vam iz centrale da klijent ceka na adresi nekoj, kako se dobija stranka? Zar nije onaj koji je blizi preuzima klijenta? Hoces li reci neka onom kolegi sa stanice koji je 500 metara udaljen i ceka 20 minuta necu ja preuzeti (i da dodam na to ti ne znas da je neko na toj stanici i koliko ceka).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887503#p887503:2lh26jui je napisao(la):
srdjanprpa » pre 3 minuta[/url]":2lh26jui]
Sta se desava ako je taxi stanica udaljena 500metara od klijenta a ti si na 20m od klijenta i jave vam iz centrale da klijent ceka na adresi nekoj, kako se dobija stranka? Zar nije onaj koji je blizi preuzima klijenta? Hoces li reci neka onom kolegi sa stanice koji je 500 metara udaljen i ceka 20 minuta necu ja preuzeti (i da dodam na to ti ne znas da je neko na toj stanici i koliko ceka).

Taj bliži preuzima klijenta i vozi ga do daljeg kolege (na presedanje), naravno naplaćuje lux cenu jer samo pojedini smenju da koriste taksi i onda ovaj dalji kolega vozi na krajnju destinaciju, gde se u finalnom zbiru naravno uračunava i usluga presedanja i angažovanja dvoje kolega po kursu ruandskog franka na taj dan.

Mislim, prosta solucija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887503#p887503:1qxibyca je napisao(la):
srdjanprpa » Pet Okt 08, 2021 10:22 am[/url]":1qxibyca]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887459#p887459:1qxibyca je napisao(la):
Mare81 » Pet Okt 08, 2021 12:15 am[/url]":1qxibyca]
Lepo si se raspisao, osnovna stvar ti pada u vodu..
Kolega stoji 20min na taxi stanici, ja ostavljam stranke i 20m od mene izlazi nova adresa i meni daje zato što sam bliži, a on nek ostane još 20min na taxi stanici...

Meni je fascinantno da sta god neko napise vi cete naci neku zamerku i necete prihvatiti to, mnogo vam bre tesko da prihvatite neke sugestije.

Ja sve sta sam napisao mi je proslo kroz glavu u roku od par minuta.
Ovakve aplikacije se projektuju malo duze od par minuta i obicno sa nekim klijentima (u ovom slucaju klijenti bi bili taxi vozaci).

A sad da ti odgovorim na tvoju primedbu, moze da se ubaci i broj voznji u toku dana, tako da notifikacija sa potencijalnom voznjom stize prvo onim taxistima koji su imali taj dan manji broj voznji, pa ako oni ne prihvate onda se povecava na srednji broj voznji pa na one koji su razvalili taj dan.

I onda ti kazes pa mozda sam ja imao jednu voznju a naplatio je 5,6k dinara a neko imao 5 voznji koje je naplatio ih po 400 dinara, ispasce da je on bolje prosao od mene i meni ce stici pre notifikacija za novu voznju nego njemu a ja u vecoj zaradi.

A onda ti ja odgovorim, da na toj aplikaciji ce se znati ko je koliko zaradio za taj dan znaci izracuna se voznja sa klijentom i bez, vreme cekanja stranke, vreme provedeno na taxi stanici, ruta i onda se odredi kome se salje prvo notifikacija za novu voznju...

Opet kazem, to je tako jednostavno odraditi, samo je bitno imati statistiku i pracenja svih voznji sa i bez stranke i vreme rada svakog taxiste.


A sad ja tebi da postavim pitanje:
Sta se desava ako je taxi stanica udaljena 500metara od klijenta a ti si na 20m od klijenta i jave vam iz centrale da klijent ceka na adresi nekoj, kako se dobija stranka? Zar nije onaj koji je blizi preuzima klijenta? Hoces li reci neka onom kolegi sa stanice koji je 500 metara udaljen i ceka 20 minuta necu ja preuzeti (i da dodam na to ti ne znas da je neko na toj stanici i koliko ceka).
Zato i postoje taxi stanice koje pokrivaju određeni deo grada i logično je da vožnja ide tom ko čeka, a ne bližem.
 
Vidi klijentu je logicno da mu vozilo stigne sto pre.
A kako znas da li ima neko vozilo iz tog udruzenja na stanici, sta ako si ti na 50 metara a stanica na 500 al na toj stanici nema ni jedno vozilo, ko onda preuzima voznju?
 
Posto vidim da se ovde slabo govori o ovoj sramnoj nestasici taksi prevoza (i cargo, ali posto su mnogi osetljivi na tu temu, zadrzimo se na taksiju), da sumiram ovako. Poslednjih godinu dana je prakticno nemoguce u vecini slucajeva dobiti vozilo. Nek se ne usudjuje niko da pravda to "pa mozda je bila kisa, poseta drzavnika, ukakila se koza posred gazele itd", jednostavno i u najboljim atmosferskim i ostalim uslovima, dobiti vozilo je ravno lutriji. Zivim u relativnoj blizini taksi stanice, i u vecini slucajeva prosek cekanja na vozilo je ~20+ min (ukljucujem i omrazeni cargo) sto je vise nego sramno postalo. Pricao sam sa dosta taksista, i pamtim dobro recenicu jednog koji se hvali da odbija voznje sa placanjem karticama, pogotovo one koje placaju preko aplikacije jer lezu pare tek posle odredjenog broja dana, i da njegove malo starije kolege odbijaju tablet nego cekaju "na kvaku". Sada ja postavljam pitanje kako i kada ce se stati ovome na put, jer je sramno vise sta se desava. Ponavljam da sam ceo svoj zivot ovde, vozim se taksijem bas duzi niz godina, i ovako nikada nije bilo, i niko ne moze da me ubedi u suprotno. Ranije su taksisti prolazili cesto pored stanica trazeci da im neko udje, sada je odjednom teska nestasica. Evo, voleo bih neko dobro objasnjenje da da, umesto onog "vozi se narod za 300 din". Bilo je toga i ranije, i te kako.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887606#p887606:x0clnamz je napisao(la):
srdjanprpa » Pet Okt 08, 2021 4:56 pm[/url]":x0clnamz]Vidi klijentu je logicno da mu vozilo stigne sto pre.
A kako znas da li ima neko vozilo iz tog udruzenja na stanici, sta ako si ti na 50 metara a stanica na 500 al na toj stanici nema ni jedno vozilo, ko onda preuzima voznju?
Vožnja se nudi prvom na taxi stanici zato što ti kad prilazi taxi stanici na tabletu ti piše koji si po redu. Tek ako na taxi stanici nema vozila sa koje se adresa čita nudi se najbližem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887616#p887616:3qxhueg5 je napisao(la):
Guest7788 » Pet Okt 08, 2021 6:04 pm[/url]":3qxhueg5]Posto vidim da se ovde slabo govori o ovoj sramnoj nestasici taksi prevoza (i cargo, ali posto su mnogi osetljivi na tu temu, zadrzimo se na taksiju), da sumiram ovako. Poslednjih godinu dana je prakticno nemoguce u vecini slucajeva dobiti vozilo. Nek se ne usudjuje niko da pravda to "pa mozda je bila kisa, poseta drzavnika, ukakila se koza posred gazele itd", jednostavno i u najboljim atmosferskim i ostalim uslovima, dobiti vozilo je ravno lutriji. Zivim u relativnoj blizini taksi stanice, i u vecini slucajeva prosek cekanja na vozilo je ~20+ min (ukljucujem i omrazeni cargo) sto je vise nego sramno postalo. Pricao sam sa dosta taksista, i pamtim dobro recenicu jednog koji se hvali da odbija voznje sa placanjem karticama, pogotovo one koje placaju preko aplikacije jer lezu pare tek posle odredjenog broja dana, i da njegove malo starije kolege odbijaju tablet nego cekaju "na kvaku". Sada ja postavljam pitanje kako i kada ce se stati ovome na put, jer je sramno vise sta se desava. Ponavljam da sam ceo svoj zivot ovde, vozim se taksijem bas duzi niz godina, i ovako nikada nije bilo, i niko ne moze da me ubedi u suprotno. Ranije su taksisti prolazili cesto pored stanica trazeci da im neko udje, sada je odjednom teska nestasica. Evo, voleo bih neko dobro objasnjenje da da, umesto onog "vozi se narod za 300 din". Bilo je toga i ranije, i te kako.
To da odbija vožnje na karticu može da prodje samo u nekom manjem udruženju ili yandexu, ja ti garantujem da u pinku i naxisu ako si na taxi stanici i odbijes vožnju automatski si isključen 3 ili 6h sati iz sistema. Nije tačno da je pre bilo toliko vožnji od 300din sada se to omasovilo zato što je taxi naspram ostalih cena jeftin čak i od gradskog noćnog prevoza.
 
Vrh