Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=860584#p860584:119zrqbu je napisao(la):
Marcus Lupus » Sub Jun 26, 2021 9:43 am[/url]":119zrqbu]Neverovatno kako je mnogim taksistima, kao i mnogim putnicima, jedino bitno da pošto poto nametnu svoju volju. Ovaj misli da je gazda jer će platiti, ovaj da je gazda jer je njegov auto.

Želja da se druga strana pogleda kao čovek - ne postoji tu ni na jednoj strani.

A da ne govorimo o nekom uzimanju u obzir objektivnih okolnosti, kao što bi bio uticaj ove žege na smanjenje koncentracije u slučaju da auto nije klimatizovan.

Ili činjenice da imamo podjednako pravo da biramo ko će da nas vozi, i taksisti da biraju koga će da voze, i da nema potrebe da bilo ko bude nadrndan i besan ako se saradnja ne uspostavi.



Послато са SM-G975F помоћу Тапатока

Prvi put procitah krektan post ovde
..... :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=859186#p859186:11xvab4u je napisao(la):
crveni karton » Пон Јун 21, 2021 7:07 am[/url]":11xvab4u]g*** iz cargoa 4 puta digla cenu za odrzavanje aplikacije, tako da je sad taksi jeftiniji i od mini klase. Moramo svi na ulicu i zivotima braniti cryptolift :pob: :vops:
Да, ужас, ја се непријатно изненадио кад сам видео 100 динара већу цену вожње. Од данас имају бившег корисника. Безобразлук. Кад су већ почели да коштају слично ко такси, онда ћу бар да користим такси који може да иде и жутом траком мада је и даље мана (већини) таксија што не може картицом да се плаћа…
 
Dva najjača taksi udruženja u svakom vozilu imaju mogućnost plaćanja karticom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=860956#p860956:2ytf8tg3 je napisao(la):
Кила » Pon Jun 28, 2021 9:27 pm[/url]":2ytf8tg3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=859186#p859186:2ytf8tg3 je napisao(la):
crveni karton » Пон Јун 21, 2021 7:07 am[/url]":2ytf8tg3]g*** iz cargoa 4 puta digla cenu za odrzavanje aplikacije, tako da je sad taksi jeftiniji i od mini klase. Moramo svi na ulicu i zivotima braniti cryptolift :pob: :vops:
Да, ужас, ја се непријатно изненадио кад сам видео 100 динара већу цену вожње. Од данас имају бившег корисника. Безобразлук. Кад су већ почели да коштају слично ко такси, онда ћу бар да користим такси који може да иде и жутом траком мада је и даље мана (већини) таксија што не може картицом да се плаћа…

taman sam se vratio na taksi i najveci problem je sto ne pale klimu.. ne razumem tog vozaca da zb9g malo vece zarade ce radije da se vozi na 40 stepeni bez klime.. kolika je uopste razlika u potrsnji, pretpostavljam ne velika

iskreno sad ne znam sta nam je ciniti
 
Kod novijih auta oko pola l na 100km,e sad tu treba dodati i uvećanu potrošnju u stajanju sve u svemu ne bi trebalo da je više od 500,600din dnevno.
Ni meni nisu jasni, ja klimu palim zbog sebe a ne zbog stranke hoću meni da bude prijatno.
 
Neko hoce klimu a neko nece.
Manji su problem ovi sto hoce.
Dok vozis bez klime oznojis se i ledja ti budu mokra. Sledece paljenje klime i tako tri puta garant sutra ukocen ostajes kod kuce.

O tome niko ne razmislja.
 
Bas tako, zato ja ne gasim klimu, doduše ja radim noću pa je uključena maksimalno dva sata..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=861188#p861188:99whktmu je napisao(la):
Pule » Uto Jun 29, 2021 7:17 pm[/url]":99whktmu]Neko hoce klimu a neko nece.
Manji su problem ovi sto hoce.
Dok vozis bez klime oznojis se i ledja ti budu mokra. Sledece paljenje klime i tako tri puta garant sutra ukocen ostajes kod kuce.

O tome niko ne razmislja.

Pa imas brzosusece majice, koriste ovi sto planinare, trce, ima zaista lepih koje izgledaju kao klasicne, a i nisu skupe.
Volim da trcim zimi i jos uvek se nisam prehladio zbog mokre odece

Pa dobro, logicno je da svi ne vole, al stvarno je meni uzasno da platim i da se vozim u autu u kome je toplije nego napolju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=861192#p861192:3loe07r6 je napisao(la):
Mare81 » Uto Jun 29, 2021 6:37 pm[/url]":3loe07r6] doduše ja radim noću
ne valja ti to, san izmedju 22-06 je najbitniji, ne moze se nadoknaditi u drugim terminima
 
Lakše mi je da radim noću, preko dana bi verovatno bio na bromazepanima i vozio babe do doma zdravlja..
Noću je lepše i lakše..
 
Za nijansu veća, ali nije to presudno meni je bitno da je manje stresno i manje se lomi auto..
Znas kako je dobar osećaj kad si gotovo uvek prvi na semaforu, nema budale ispred tebe da cacka telefon, a ti 4,5 uredu i nestigneš da prodjes, a opet se upali crveno..
 
Poslednjih par dana sam se dosta vozio taksijem(i cargo-om) i potrosio jedno 100tinjak eura pa evo neka zapazanja:

Cargo je definitivno postao skuplji od taksija, izuzev mini opcije koja je tu negdje, ne znam da li i dalje nema nocne tarife pa je u tom slucaju isto jeftiniji. Jedina prednost po meni je sto imaju novija i bolja vozila. Ali zato, pola vozaca koji su me vozili su bili izgubljeni, slabo poznavali grad, nesnalazljivi, cekao ih dugo itd.
E sad, nije da u taksiju nije bilo novijih kola, jedno doduse, E klasa novija i po prici mislio bi neko da taj covjek radi sve sem taksira al dobro :)
Ostali taksiji su uglavnom bili neka jeftinija/starija vozila u losijem stanju, par njih nije palilo klime vec drzalo otvorene prozore ali eto, moze preko aplikacije da se plati pa skoro isto dodje kao ranije s cargo, dosta njih ima i terminal u autu i dosta brze dodju i generalno bolje poznaju grad.
Jedna nelagodnost sto mi se desila je da sam koristio naxis taxi, sa placanjem preko aplikacije, i iz nekog razloga nije proslo placanje, pa sam platio u kesu, da bi mi kasnije skinuli 200 dinara sa kartice. U kontaktu sam s ljudima koji odrzavaju aplikaciju, njima nije jasno kako i zasto jer im se u sistemu voznja vodi kao otkazana pa evo cekam da vidim ishod, poslao sam i svojoj banci da traze objasnjenje sta je zapravo naplaceno i zasto.


Edit: a slicno ovome zadnjem, kod cargoa mi se par puta ranije desilo da zaborave ugasiti voznju pa naplate podosta, pa onda cekam par dana da podrska vidi i vrati novac. Mislim da mi je jeftinije bilo da sam rentacar uzeo za 4 dana al dobro :D
 
Izvor: Blic.rs

Lažni taksisti "VRBUJU" PUTNIKE pa im papreno naplate vožnju, a kada pitate ko je kriv i šta je rešnje, od nadležnih čujete ovo: "Hvala na interesovanju"
Ilegalni taksisti, tačnije fizička lica koja se lažno predstavljaju kao taksi prevoznici, višedeceniski su problem na mnogim lokacijama u Beogradu, a na aerodromu ponajviše. U to da oni nesmetano ulaze na aerodrom i nude ilegalne usluge prevoza uverila se i ekipa "Blica", na očigled svih prisutnih, pa tako i osoblja aerodroma.

Sa pitanjima o ovom slučaju, ali i o taksistima koji rade mimo taksi udruženja, a neretko bez uključivanja taksimetra, obratili smo se nadležnim institucijama, a sudeći prema odgovoirma koje smo dobili, svi samo gledju kako će ovaj problem da prebace na drugoga.

Vozila se oduzimaju, a oni su i dalje tu
Prema saopštenju Komunalne milicije, "patrole svakodnevno postupaju na teritoriji Beograda, vrše kontrolu prevoznika i preduzimaju mere iz okvira svoje nadležnosti prema svim licima koja ne obavljaju delatnost u skladu sa propisima".

"Ukoliko u vršenju kontrole komunalni milicionar utvrdi da taksi prevoz obavlja pravno lice, preduzetnik ili fizičko lice koje nema odobrenje, dužan je i ovlašćen da privremeno oduzme vozilo, sačini zapisnik o utvrđenom činjeničnom stanju, izda potvrdu o oduzetom vozilu i bez odlaganja zapisnik i potvrdu dostavi gradskoj upravi, odnosno upravi nadležnoj za inspekcijske poslove u oblasti saobraćaja", navodi se u saopštenju Komunalna policije dostavljene Blicu.

Prema njihovim rečima, tokom 2019. godine, oduzeto je oko 140 vozila kojima su fizička lica ilegalno pružala usluge prevoza putnika, a u poslednja tri meseca oduzeto je oko 10 vozila.

Nezvanično, ekipi "Blica" je napomenuto i da je za aerodrom zaduženo privatno obezbeđenje, te bi njihovo delovanje trebalo da spreči prisustvo lažnih taksista na njihovoj teritoriji.

Bezbednost u rukama aerodroma
Ovaj višedecenijski problem donekle je bio rešen dok je funkcionisao šalter gde su putnici mogli da uzmu vaučer za vožnju taksijem po fiksnoj tarifi i kada je komunalna policija dežurala ispred dolaznih terminala.

Od uvođenja vanrednog stanja, taj šalter i vaučeri su ukinuti, a taksistima je zakonom propisano da vožnje naplaćuju prema taksimetru po važećem cenovniku predviđenom Rešenjem o ekonomski najnižoj ceni po kojoj se auto-taksi prevoz putnika mora obavljati na teritoriji grada Beograda.

Međutim, to važi za legalne taksiste, dok ovi van sistema nikakva pravila ne poštuju.

Iz Sekretarijata za javni prevoz saopšteno nam je da su na njihovu inicijativu održavani sastanci sa rukovodstvom aerodroma "kako bi se omogućio neometan rad na poslovima izdavanja potvrda o fiksnoj ceni prevoza".

Oni su naglasili da je rukovodstvo aerodroma, odnosno kompanija "Vinci airports" koncesijom preuzela vođenje aerodroma na period od 25 godina, počev od decembra 2018. godine.

Kako kažu, tema sastanaka je bilo "obezbeđenje sigurnog radnog okruženja za službenike koji su angažovani na poslovima izdavanja potvrda o fiksnoj ceni prevoza".

Tom prilikom rukovodstvo aerodroma „Nikola Tesla“ u Beogradu je predstavnicima Sekretarijata za javni prevoz, kako kažu, obećalo da će kroz javnu nabavku obezbediti objekat, odnosno, kiosk za lica koja rade na izdavanju potvrda o fiksnim cenama taksi prevoza, odnosno vaučera.

Pored navedenog, tvrde da je tema bila i angažovanje aerodromskih radnika koji bi obavljali te poslove.

"Zahvaljujemo na interesovanju"
No iz priloženog vidimo da do postizanja dovovora nije došlo. I dok nadležne javne službe indirektno ukazuju da je za ilegalne radnje na aerodromu "Nikola Tesla" odgovorna kompanija Vinci u čijem je zakupu, kao i obezbeđenje angažovano od strane te kompanije, njihov odgovor je bio vrlo kratak.

"Zavaljujemo na interesovanju. Intenzivno radimo na rešavanju ovog pitanja sa nadležnim državnim institucijama", glasio je odgovor na pitanje da li se obezbeđenje bavi ovim problemom i na koji način, uz zahtev o iznošenju stava kompanije i rešenja koje nude.

O radu pojedninih registrovanih taksista, koji iako je zakonom određeno, ne uključuju taksimetar, nadležni nemaju odgovore.

Dok mnogi žmure pred problemom koji kalja obraz ove struke i čitavog grada, taksisiti koji pošteno obavljaju svoju delatnost izbegavaju stajanje na aerodromu, jer kako kažu, ne stižu na red i uvek im je sigurnije da na ovu lokaciju dođu po pozivu.

Kako ih prepoznati
Kako smo već pisali, nelegalni prevoznici, prakitčno fizička lica bez ikakve taksi oznake, bukvalno vrbuju putnike na aerodromu. Ne prezajući ni od koga, traže 50 evra (5.900 dinara) za vožnju do centra, koja je prema fiksnim tarifama koje su postojale do početka pandemije iznosila 1.800 dinara.

Njihova vozila su uvek dalje parkirana, jer ulazu mogu prići samo registrovani taksisti, ali uvek ih je tu nekoliko da "pripomognu" oko nošenja kofera. Tako zapravo kreće "vrbovanje" neupućenih putnika, najčešće stranaca.

One koje u širokom luku treba da zaobilazite da ne biste papreno platili svoju vožnju, dakle, čekaju putnike na dolaznim terminalima unutar zgrade i odmah ispred nje, dok su im vozila parkirana dalje, na parkinzima. Često imaju taksi oznake na krovu, ali na tablicama nemaju registraciju koja se završava sa TX, što je oznaka za registrovano taksi vozilo.

Neretko se dešava da voze i bez ikakve taksi oznake na krovu.

A ono što je zapravo njihovo glavno obeležje jeste - navalentnost, odnosno to što oni prilaze putnicima i nude im da im ponesu kofer i povezu.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/lazni ... -i/0238ltq
 
Za pocetak se mogu deliti flajeri sa informacijama i upozorenjima o taksi prevozu svakome ko sleti, ne kosta mnogo.

Resenje je svakako u promeni pravila/zakona, te davanju ovlascenja obezbedjenju ili kome god da se zabrani pristup aerodromu kako licima tako i vozilima, drasticnom povecanju kazni i oduzimanju vozila. Ako neko bude dobio kaznu od par hiljada evra svaki put kad ga zateknu na aerodromu da nudi prevoz, sve i da hoce nece imati cime da vozi posle 2-3 kazne.
 
Sramota koliko je saobracajna inspekcija i komunalna milicija slepa na sve vrste nelegalnog prevoza.
A imaju uporiste u Zakonu da sve rese za tri dana...
 
Dovoljno je da svaki dan prodje jedan-dva komunalca u civilu iz dolazaka i da okupi sve koji mu ponude taksi usluge, napise kazne, oduzme kola.
5 dana za redom i 6ti dan nece biti nikoga za kaznjavanje.
 
Само, тај проблем на аеродрому је још од Титовог доба. Изгледа све те државе слабије од шаке уличног шљама.
 
Na aerodromu vise nema komunalaca. Vinci je trazio da se sklone sa aerodroma. Tacan razlog se ne zna, doduse ima nekih glasina...

Sent from my moto e(7) using Tapatalk
 
Moje pitanje za taxiste, zasto ne blokirate aerodrom da se vrate komunalci na aerodrom i da se ta bag** ukloni odatle?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863933#p863933:2h6ox1w6 je napisao(la):
srdjanprpa » Mon Jul 12, 2021 6:38 pm[/url]":2h6ox1w6]Moje pitanje za taxiste, zasto ne blokirate aerodrom da se vrate komunalci na aerodrom i da se ta ba*** ukloni odatle?
I da se vrate komunalci na aerodrom opet ne bi bilo pomaka ka boljitku. Dokaz tome je raniji period njihovog delovanja na tom mestu.

Da hoce to bi resili vrlo brzo.
Treba postaviti pitanje ko nece to da resi?

Do tada....
Kako nam je!?
 
Dovesti više linija, i više vrsta javnog prevoza do Aerodroma, i deo divljih taksista će uginuti. Kada ljudi, i domaći i stranci, uvide da se između Aerodroma i grada može još nečim osim taksijem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863933#p863933:1bbbkymj je napisao(la):
srdjanprpa » Pon Jul 12, 2021 6:38 pm[/url]":1bbbkymj]Moje pitanje za taxiste, zasto ne blokirate aerodrom da se vrate komunalci na aerodrom i da se ta ba*** ukloni odatle?
Zato što im jedina funkcija do sada bila da cimaju regularne taksiste, a od kabadahija su dobijali svako jutro 100e da se prave slepi.
Dalje?
 
Vrh