Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Most me iskreno i najmanje plaši, ono već su počeli da rade šipove i konstrukciju sa obe strane i tu se vidi napredak, ona dva stuba što uklanjaju konačno završavaju.
Imaju još jače od 12 meseci za završetak, nije nemoguće.
... zato što su katastrofa po projektovanim performansama, bez petlji čak i na NBG gde je sve to mnogo jednostavnije i jeftinije. Kružni tokovi pokazuju katastrofalne slabosti od 25000 vozila dnevno. Gazela 160.000 vozila, Brankov most 100.000 vozila dnevno, od mosta između, ako se ulaže mnogo u njega, očekuje se bar 100.000 kao Brankov.
Grad apsolutno ništa nije uradio u 2025. Niti ima ikakvih naznaka za prvi kvartal 2026, a svašta onomad beše planiraše na konferencijama sa KT i ostalim vragolijama.
O tunelu više ne vredi ni govoriti da će skoro, a bez tunela taj most će biti kao Most na Adi onomad bez Buleva Heroja sa Košara.
Baš zahvaljujući tome zato što je Most na Adi odmah pušten sa petljama, već u prvoj fazi je povukao za kružni tok prevelikih 35.000 vozila dnevno. To je bila prva faza, i sa svakom sledećom fazom je most postajao korisniji. Za Sektin most ne postoji ideja kako da u sledećim fazama postane realno korisniji, zato što za taj tunel ne postoji ni jedan jedini par traka u neprekidnom toku.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.