To je vec pitanje za kineze jer se tamo pravi i treba da stigne brodom/barzom u delovima i ako se dovro sexam u tri isporuke, svakoj treba 3 meseca da stigneDa li je moguce raditi na novom mostu, dok traje demontaza starog, u smislu dovozenja delova konstrukcije, sklapanja delova i slicno? Da se koliko-toliko paralelizuje izgradnja i da sto pre dobijemo funkcionalan most?
Novi most je čelični?To je vec pitanje za kineze jer se tamo pravi i treba da stigne brodom/barzom u delovima i ako se dovro sexam u tri isporuke, svakoj treba 3 meseca da stigne
Armirani beton i celik, valjda kao svaki most gde prolazi saobracajNovi most je čelični?
Pa jel armirani beton ili čelična konstrukcija?Armirani beton i celik, valjda kao svaki most gde prolazi saobracaj
Zahvaljujem. Pomislio sam da je ceo most prenapregnut.Noseca konstrukcija mosta je celicna, a stubovi su naravno armirani beton.
“Novi most je čelični luk sa zategom raspona L=166,0 m. Ukupna dužina mosta je L=420,0 m. Ukupna širina mosta je B=38,1 m (na mestima vidikovaca za pešake B=42,1 m).
Saobraćajni profil na mostu predviđa dve kolovozne trake širine po 6,0m , dvokolosečni tramvajski koridor u sredini profila, minimalne širine 8.00m i obostrane trotoare od po 3.30m koji uključuju jednosmerne biciklističke staze.”
Tako je. Nije problem sama širina mosta, već kuda dalje posle njega.Pa da je širine most na adi nebi se mogo provuci izmedju bnv zgrada
Pa da je širine most na adi nebi se mogo provuci izmedju bnv zgrada
![]()
Stari savski most ide u Batajnicu, u pogon Mostrogradnja ING
Iz Direkcije za građevinsko zemljište Beograda su saopštili da se delovi Starog savskog mosta skladište u pogonu "Mostogradnje ING.forbes.n1info.rs
Па у тунел, ваљда знаш!Tako je. Nije problem sama širina mosta, već kuda dalje posle njega.
Zato postoje mostovi na sprat, npr. San Francisko, Sijetl i Portland.Pa da je širine most na adi nebi se mogo provuci izmedju bnv zgrada