Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 203 35,1%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 75 13,0%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 37 6,4%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 176 30,4%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 59 10,2%
  • Ne znam

    Glasovi: 28 4,8%

  • Ukupno glasača
    578
Danas je milion stvari u gradu. Između ostalog i skup / protest kod Dušanovačke pošte, šetnja krugom dvojke, tribine studenata i još nešto što sam sigurno zaboravio.​
 
Da li je moguce raditi na novom mostu, dok traje demontaza starog, u smislu dovozenja delova konstrukcije, sklapanja delova i slicno? Da se koliko-toliko paralelizuje izgradnja i da sto pre dobijemo funkcionalan most?
 
Da li je moguce raditi na novom mostu, dok traje demontaza starog, u smislu dovozenja delova konstrukcije, sklapanja delova i slicno? Da se koliko-toliko paralelizuje izgradnja i da sto pre dobijemo funkcionalan most?
To je vec pitanje za kineze jer se tamo pravi i treba da stigne brodom/barzom u delovima i ako se dovro sexam u tri isporuke, svakoj treba 3 meseca da stigne
 
Noseca konstrukcija mosta je celicna, a stubovi su naravno armirani beton.

“Novi most je čelični luk sa zategom raspona L=166,0 m. Ukupna dužina mosta je L=420,0 m. Ukupna širina mosta je B=38,1 m (na mestima vidikovaca za pešake B=42,1 m).
Saobraćajni profil na mostu predviđa dve kolovozne trake širine po 6,0m , dvokolosečni tramvajski koridor u sredini profila, minimalne širine 8.00m i obostrane trotoare od po 3.30m koji uključuju jednosmerne biciklističke staze.”
 
Noseca konstrukcija mosta je celicna, a stubovi su naravno armirani beton.

“Novi most je čelični luk sa zategom raspona L=166,0 m. Ukupna dužina mosta je L=420,0 m. Ukupna širina mosta je B=38,1 m (na mestima vidikovaca za pešake B=42,1 m).
Saobraćajni profil na mostu predviđa dve kolovozne trake širine po 6,0m , dvokolosečni tramvajski koridor u sredini profila, minimalne širine 8.00m i obostrane trotoare od po 3.30m koji uključuju jednosmerne biciklističke staze.”
Zahvaljujem. Pomislio sam da je ceo most prenapregnut.
 
20250526_100657.jpg

20250526_124839.jpg
 
Да макар трамвајску баштуцу користе и аутобуси.
 
Pa da je širine most na adi nebi se mogo provuci izmedju bnv zgrada

Hajde što su do mosta podigli višespratnicu sa desne strane (gledajući iz pravca Novog Beograda), ali što su sa leve strane podigli nisku četvorospratnu zgradu ("Magnolia", bez "j", neće seljaci da pričaju srpski)...
Koliko kvadrata, stanova, lokala... ima ta "Magnolia", zbog koje most za tunel može ima samo 2+2?
Aj što je ceo grad prinuđen da trpi zbog BnV, aj što zbog četvorospratnice izgrađene preblizu će most za tunel imati od početka i zauvek ograničen kapacitet, ali što će posle izgradnje mosta vrednost te nekretnine drastično opasti... nigde mozga...
 
Da li je objavljen neki vremenski plan? Da li su sa ovom demontažom koja traje ovoliko dugo u rokovima koji se spominju za završetak mosta (prva polovina 2027)?
 
Nema sanse da stignu. Koliko sam procitao, delovi stizu iz Kine na svaka 3 meseca, a ovde se ceka jos poslednji segment + stubovi, tako da kontam da nece biti rascisceno sve do jeseni.
 
 
Vrh