Bulbulderac17
Expert
Dva stuba je na istim pozicijama...čini mi se da jedan svojom pozicijom ne odgovara novom mostu i biće uklonjen.
Данас кажу да че се нови мост градити на старим стубовима
Председник нам је пре десетак дана рекао да су то потпуно трули дрвени стубови који ће се срушити сами од себе…
Pa tako što će se napraviti novi stubovi pored postojećih. Niko sa imalo mozga nije hteo da iskoristi postojeće stubove za veći i teži most. Naročito kada se zna kakvi su šipovi.
Koliko sam razumeo, plan je bio da se ukloni stari savski most i da se napravi novi drumski most koji bi izašao na Nemanjinu ulicu. Znači, ovo što se sad radi nije deo plana iz 70ih.
Odmuljavanje.
Ovako je trebalo uraditi i odmah posle uklanjanja splavova nizvodno od Brankovog mosta. Šapić je haos koji je tamo ostavio iza sebe opravdao izjavom čija je suština da tobože tek treba da nađu odgovarajuću opremu za odmuljavanje. Što je naravno sasvim očigledna laž, kao što se lepo vidi i ovde.
Pogledajte prilog 223537
1. Новца наравно нема. Због тога Гангула и укида све системе: тролејубусе и поједине трамвајске линијеAko ima novca u budzetu za besplatan GSP,
To znaci da se ide na originalnu ideju upotrebe starih stubova?
Vezano za plovnost Save, činjenice su da:Taj čovek lupa gluposti. Tačno je da je još davno postojala dilema da li koristiti stare stubove ili praviti nove, ali to je bilo davno i ideja korišćenja starih stubova je iz više razloga odbačena. Pri čemu su bitno veća težina novog mosta i stanje drvenih šipova samo neki od njih. Tu je i činjenica da je Direkcija za vodne puteve tražila da se koridor plovnog puta pomeri ka levoj obali Save, a bilo je poželjno i da se zbog lakšeg, u budućnosti obimnijeg i manje rizičnog rečnog saobraćaja smanji broj stubova u reci. Zbog toga se pozicija samo jednog starog stuba delimično poklapa sa novim, ali je on na obali, a ne u reci. Pa će čak i on prvo da se poruši i tek onda da se na njegovom mestu pravi novi. Idejno rešenje mosta je već usvojeno, pa bi sada čitavu tu ogromnu proceduru trebalo ponavljati. Radovi na rušenju starog su več počeli i saobraćaj preko njega više nije moguć, pa nema šanse da se tako nešto sada radi, da sve stoji dok neko ponovo smišlja novi most, pravi nove planove i zatim odrađuje čitavu birokratsku proceduru ispočetka. Čak i kada bi Direkcija za vodne puteve pristala da ne insistira na svojim preporukama, što na međunarodnom plovnom putu sigurno neće uraditi jer je to u skladu sa Evropskim preporukama za nove mostove, pa je cela priča bespredmetna.
Nisam ,,pratio na času" , jel ima informacije koja je sudbina stare konstrukcije? Staro gvožđe ili se premešta nedge? I gde? Ima li konkretnih informacija. Izvinjavam se, ako je neko već napisao, nisam pronašao informaciju.
Не знам зашто се уопште расправљало о томе да се конструкција пребаци у целини негде.