Ventilator_BGD
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 05.11.2007.
- Poruke
- 820
- Pohvaljen
- 1.283
Hvala, bice toga jos imam planove samo nemam puno vremena na zalost.Svaka cast za video....prelepo je!!!!
Hvala, bice toga jos imam planove samo nemam puno vremena na zalost.Svaka cast za video....prelepo je!!!!
Испробавају решење па ће исто ово на трг.Не бих знао, имам само приземне информације:
Pogledajte prilog 257401
Pogledajte prilog 257402
Pogledajte prilog 257403
Pitanje za inžinjere. Kako se ruši podvodni deo stuba?
Ja ne vidim drugi način osim da se sve minira pa da voda odnese prašinu...У НС су оградили талпама стуб, испумпали воду и разбијали.
i meni je to prvo palo na pamet, kao što bi rekao Jul Briner beše, kad je rušio most na Neretvi... Dinamitom!Ja ne vidim drugi način osim da se sve minira pa da voda odnese prašinu...![]()
ko je investitor grad ili BWU toku je postupak za izdavanje građevinske dozvole za rekonstrukciju ulica u Savamali. U istom predmetu na CEOP-u se vidi da je prošli zahtev od pre nešto više od godinu dana, bio odbijen. U rešenju Sekretarijata stoji da je prema PPPPN-u planirano da Braće Krsmanovića, Travnička, Mostarska... budu "integrisane ulice", odnosno da su površine za kretanje vozilal i pešaka u jedinstvenom profilu (kao Mišarska i Koče Kapetana na Vračaru npr).
Doduše, u rešenju stoji i da pomenute saobraćajnice u zahtevu nisu uređene u skladu sa PPPPN-om i lokacijskim uslovima, što možda ukazuje na to da kane da ih urede kao obične ulice.
Pogledajte prilog 258355
Ne znam šta će im ova nova ulica ako će da ostanu obične saobraćajnice. Nema mi.logike.U toku je postupak za izdavanje građevinske dozvole za rekonstrukciju ulica u Savamali. U istom predmetu na CEOP-u se vidi da je prošli zahtev od pre nešto više od godinu dana, bio odbijen. U rešenju Sekretarijata stoji da je prema PPPPN-u planirano da Braće Krsmanovića, Travnička, Mostarska... budu "integrisane ulice", odnosno da su površine za kretanje vozilal i pešaka u jedinstvenom profilu (kao Mišarska i Koče Kapetana na Vračaru npr).
Doduše, u rešenju stoji i da pomenute saobraćajnice u zahtevu nisu uređene u skladu sa PPPPN-om i lokacijskim uslovima, što možda ukazuje na to da kane da ih urede kao obične ulice.
Pogledajte prilog 258355
Prodajni salon BNV-a za nove deo od Gazele do mosta na Adi.Hvala. A jos nesto, video sam neku konstrukciju kao hala da je kod Novog zeleznickog mosta, sta je to u pitanju? Verovatno ce jos malo dozvoljavati da se tu uopste ide bici stazom, pitanje je trenutka rekao bih.