[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874328#p874328:3d0pgizs je napisao(la):Kailan » Uto Avg 24, 2021 10:00 pm[/url]":3d0pgizs]Да ли би то заиста умањило гужву? Две главне предности мостова су што:
1. Задовољавају постојећу потребу
2. Смањују потребну раздаљину за прећи како би се та потреба задовољила
У односу на то се доноси одлука да ли је таква инвестиција финансијски исплати и да ли је вредна негативних ефеката (попут нпр. нарушавања визуре и аутомобилизације града).
Рецимо, ја сам апсолутно за повезивање Чукаричке падине и блока 45 (Др. Ивана рибара и Е-763) јер постоји потреба озбиљна потреба да се читав југоисток и североисток Београда повежу а то би уједно смањило скоро 10 километара за прећи од једног од та огромна два дела града до другог. По мени то је вредно и моста (иако бих много радије подржао предложени тунел).
Са друге стране, ово је предлог кривог аутомобилског моста, између два постојећа која су удаљена oко километар (од Савског удаљеног само једну улицу фактички) који би озбиљно оштетио визуру и био скуп а минимално уштедео времена јер се налази фактички одмах поред постојећег моста. Ако добро мерим уштеда би била максимално око километар.
Такође, ми смо пола улица у центру направили једносмернима да би направили контролисани ток јер мрежа паралелно пресечених, двосмерних путања повећава гужве услед укрштања праваца, ово иде у потпуно супротном правцу а ништа баш не решава. Пешачки мост негде и има смисла јер од моста на Ади до Савског моста баш и нема лаког начина за прелаз пешака са једне обале на другу (мада би и он кварио визуру и био упитно исплатив). Мени се овај предлог не свиђа баш, ај да имамо много пара за бацање и да је испод земље и некако али овако ми само делује као америчка аутомобилизација градова где се градови подређују колима што не да не смањује гужве већ их повећава
Sa mnogim stvarima se slažem. Ovo je bilo neko moje zapažanje kako bi mogao da se iskoristi Bul. ZĐ, koji je jedna od glavnih ulica na Novom BG-u, a ostala sasvim u zapećku. I svakako mislim da bi ovo bilo potencijalno rešenje tek ako bi se sigurno krenulo u realizaciju tunela Ekonomski-29., jer mislim da bi tek onda Stari Savski most bio zakrčen.
Ili da se sve ovo zaboravi, pa da se posle rekonstrukcije Stari most nekako poveže sa Bul. ZĐ, pošto sada, sa novobeogradske strane, nekako ne izbija nigde...