Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Pa bilo bi glupo da prodaju stanove po par hiljada evra po kvadratnom metru a da su u stvarnom minusu.

Nas i zanima knjigovodstveni deo, jer je jedno od objašnjena zašto to zemljište nije prodato kao sva ostala po gradu bilo da će nam ovaj projekat doneti više novca na ovaj način, s obzirom da smo vlasnici 33% (?) i da ćemo imati taj deo profita kad se sve završi. Kad kažem mi, mislim na državu Srbiju.

Tužno je da grad Beograd, stanovnici, država Srbija ima veće koristi od prodaje nekog malog placa na obodu grada u odnosu na prodaju nezamislivo velike površine u centru grada pored reke.

Ali dobro, ako je nama dobro, onda ništa.

Moj post je bio odgovor na tvrdnju da su navodi u novinama bez izvora. Zvaničan izvor je dostupan na dva klika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=870822#p870822:192qekje je napisao(la):
Kailan » Uto Avg 10, 2021 10:56 pm[/url]":192qekje][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SacQ2YdVOyk[/youtube]

јако ме асоцирало на овај пројекат стварно не знам зашто
Dobar video, i ja ga odgledah prekjuče. Košnica kiča, neukusa i preterivanja.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872275#p872275:192qekje je napisao(la):
DraganSt » Uto Avg 17, 2021 10:21 am[/url]":192qekje]Setimo se samo prica o tunelu na auto putu prema Cacku koji je napravljen nisko, pa sleperi nece moci da prodju. A onda covek sedne u kamion i otvori auto put prolaskom kroz tunel. :lol:
To je pisao Kurir, koji je sada na platnom spisku i listi drugara Partije.
 
Sve diskusije na stranu,ali reći koga razvija Bg na vodi ako tamo rade samo Turci i Indijci, je vredjanje inteligencije. Taj nije inzenjer.

A balkanci što rade na gradjevini po Nemačkoj, razvijaju koga?
 
Netransparentnost ovog projekta je uzasna ali mi je druga stvar zapanjujuca, odsustvo bilo kakve kriticke misli i osecaja za realnost kod naseg naroda. Nesporno je da ova vlast jako problematicna i vrlo moguce najgora u novijoj istoriji cije posledice cemo da osecamo u godinama koje dolaze, mozda i duze. Ali vecina kritika u vezi sa projektom BW su tako neozbiljne, iracionalne i cak smesne, svedene na tribalizam i licni stav prema autoru, Nasi vs Njihovi, da se pitam da li i zasluzujemo ista bolje posle lutanja u politici poslednih 30 godina. Da ne davim vise, nekoliko kratkih razmisljanja, Kula mi se dopada, oblik je zanimljiv i stakla uzivo deluju jako interesantno i kvalitetno, naravno svaciji senzibilitet je drugaciji ali nisam siguran koliko je svima poznato da su slicni objekti izuzetno skupi za gradnju i da u svetu kostaju od nekoliko stotina do cak vise milijardi dolara, sto je daleko od mogucnosti jedne skromne ekonomije kao nase i privrednika u njoj. Solitere ne zelim da komentarisem, bez ikakve arh.vrednosti no nazalost nista bolje nisu ni ceptere elixiri i ostale kocke na Nbg. Magnolija je zaista lepa zgrada. simpaticne su i Residences i Terase, kojima ce nadam se da se pridruze nove zgrade slicne estetike prema Kuli, tako da dobijemo lep front uz reku, sa kompletiranjem W hotela. Sve u svemu nije lose, za jednu od top 5 najsiromasnijih zemalja u Evropi. Nije da ne zasluyujemo bolje ali zelje i novac retko idu zajedno.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pZf-Z-0rHZ8[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872427#p872427:18jcy5jz je napisao(la):
neven_k » Uto Avg 17, 2021 11:07 pm[/url]":18jcy5jz]Sve diskusije na stranu,ali reći koga razvija Bg na vodi ako tamo rade samo Turci i Indijci, je vredjanje inteligencije. Taj nije inzenjer.

A balkanci što rade na gradjevini po Nemačkoj, razvijaju koga?

U vezi ovog "Taj nije inzenjer" se ne bih slozio. To nema veze da li je inzenjer, to ima veze samo sa inteligencijom. Dakle, ne vredjaju ti sto tako pricaju nikog, oni time samo govore puno o sebi.
 
Креативно-иновативни центар је мога да буде и у некој новоизграђеној згради, која би од старта била адекватнија. А овде су могли да направе музеј локомотива.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872590#p872590:ul5m920m je napisao(la):
Дошљак » 18 Aug 2021 03:05 pm[/url]":ul5m920m]Креативно-иновативни центар је мога да буде и у некој новоизграђеној згради, која би од старта била адекватнија. А овде су могли да направе музеј локомотива.
Tako je, time bi autentičnost objekta (u iznuđenom novom okruženju) bila potpuna. Ovako ostaje nam da se nadamo da izbor materijala, dizajn i završna obrada neće biti "mramorni wc" (Hladno pivo), već da će dočarati stari ambijent.

Velika je šteta što sa raznih strana nisu dovučene lokomotive, vagoni, oprema. I kad već Glavna železnička nije pretvorena u muzej na otvorenom (sa tri ili četiri koloseka od po stotinu metara za eksponate). No, napredne zadnjice imaju neutoljivu gramzivost.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872533#p872533:21so721j je napisao(la):
milos.tro » Sre Avg 18, 2021 1:30 pm[/url]":21so721j]Raspisan konkurs za arhitektonsko-urbanističko rešenje za kreativno-inovativni multifunkcionalni centar Ložionica
https://www.ekapija.com/news/3383885/ra ... -lozionica ceo tekst

Iz onog sto sam tamo procitao, mogu da zakljucim da ce to ustvari biti kancelarije za IT kompanije, sto podrzaumeva moderan dizajn. Ne vidim sta bi drugo vezano za IT mogli da naprave.
 
Šteta samo što su od te ložionice ostali samo dugmići... Iako stoji skoro pa preko puta policijske stanice.
 
Tri puta čitam vest o konkursu, i dalje ne mogu da skontam šta će se tačno nalaziti u Ložionici :D
 
Kreativno-inovativni multifunkcionalni centar Ložionica. :laugh:

...objekat javne namene, fokusiran je pre svega na sadržaje iz domena informacionih tehnologija, kreativnih industrija, inovacija i ekonomije zasnovanju na znanju

mesto stvaranja i susreta talenata i da autentičnošću i kreativnom energijom postane središte novih tendencija u svim vidovima stvaralaštva i ekonomije zasnovane na znanju, kao i da postane obeležje Beograda

Ložionica će ceo vek nakon svog nastanka postati gradski epicentar izvrsnosti i dinamično mesto susreta talenata, inovatora i kreativaca

da ovaj multifunkcionalni prostor bude inovativno i kreativno čvorište, centar urbanog i dinamičnog života i stvaralaštva, ali i fantastična turistička destinacija prestonice

Ložionica će biti kruna, centar koji će povezivati sve ono što je u segmentu digitalizacije urađeno, epicentar kreativnih industrija, stvaralaštva i inovacija


Kao multifunkcionalni centar Ložionica će biti namenjena i stručnoj i opštoj javnosti. U okviru kompleksa planira se izgradnja većeg prostora za IT zajednicu, održavanje događaja i programa, kao i manjih prostora za radionice, istraživački rad kreativaca i inovatora, kao i adaptabilan prostor za izvođačke i primenjene umetnosti.

U fokusu će biti upravo oni sektori kreativnih industrija koji nemaju svoje centre, poput dizajna i mode, kako bi se osnažio njihov razvoj kroz najsavremenije modele fablab radioničarskog prostora za razvoj prototipa proizvoda i kolaborativni rad.

Pored stručne javnosti i profesionalnih udruženja, kojima će na raspolaganju biti i kancelarijski prostor i program za izgradnju kapaciteta, Ložionica će ponuditi veliki javni prostor za rad i okupljanje zajednice, profesionalnih asocijacija, kao i prostor za događaje i program na otvorenom.

S jedne strane, misija Ložionice je da bude prostor za osnaživanje i umrežavanje pojedinaca, udruženja i preduzeća iz oblasti informacionih tehnologija, kreativnih industrija, inovacija i ekonomije zasnovane na znanju, te tako ponudi nove modele razvoja kreativne ekonomije, mogućnost za međusektorsku saradnju i razvoj digitalizacije u skladu sa najsavremenijim svetskim trendovima.

S druge strane, jedan od glavnih ciljeva ovakvog umrežavanja i osnaživanja jeste međunarodna i domaća promocija znanja, izvrsnosti i kreativnosti koje Srbija ima da ponudi, napominje se u saopštenju. Pored toga, Ložionica na taj način postaje i turistička destinacija, obeležje Beograda i prostor za okupljanje domaće i strane publike koji našem gradu nedostaje.
:lool: :lool: :lool: :lool:

Vidim da će od ove "Ložane" na kraju da ispadne još jedan "ugostiteljski objekat" :laugh:
 
full size https://i.postimg.cc/GpLdYYN0/aa-DJI-0239-Pano.jpg

aa-DJI-0239-Pano.jpg
 
duke23":3l225kkc je napisao(la):
Pa bilo bi glupo da prodaju stanove po par hiljada evra po kvadratnom metru a da su u stvarnom minusu.

Nas i zanima knjigovodstveni deo, jer je jedno od objašnjena zašto to zemljište nije prodato kao sva ostala po gradu bilo da će nam ovaj projekat doneti više novca na ovaj način, s obzirom da smo vlasnici 33% (?) i da ćemo imati taj deo profita kad se sve završi. Kad kažem mi, mislim na državu Srbiju.

Tužno je da grad Beograd, stanovnici, država Srbija ima veće koristi od prodaje nekog malog placa na obodu grada u odnosu na prodaju nezamislivo velike površine u centru grada pored reke.

Ali dobro, ako je nama dobro, onda ništa.

Moj post je bio odgovor na tvrdnju da su navodi u novinama bez izvora. Zvaničan izvor je dostupan na dva klika.
Nemoj da gledas u bilansima prihode, vec primljene avanse. Prihod se knjizi u momentu primopredaje stana. Primer: napravis zgradu u ovoj godini i prodas sve stanove za milion evra u decembru, ali primopredaju radis 1. januara sledece godine. Prihod ove godine ti je nula, sto znaci da ces imati veliki gubitak.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
S tim što ovaj projekat nije počeo prošle ili pretprošle godine pa da su takve informacije bitne.
Ugovor je potpisan pre 6 godina i nakon toliko finansijskih izveštaja nema dobiti niti dividende za Srbiju. Firma ne mora da čeka narednu godinu da isplati dividendu.

Ono što je bilo najavljeno i o čemu se i ovde pisalo kada se startovalo sa projektom ostvaruje se korak po korak.
Država i grad ulažu u ovaj projekat na uštrb ostatka grada pa tako zbog ovog projekta 1,5 milion stanovnika ovog grada nema funkcionalnu železničku stanicu, nema funkcionalnu autobusku stanicu, zanemarena su ulaganja u ostatak grada pa tako imamo situaciju sa Vinčom, poplavom u Krnjači, predlozima za rušenje dva mosta, gradskom prevozu koji je u komi, metrou koji se planira prema potrebama ovog naselja ne celog grada...

Sve to zbog 3000 stanova i možda nekih 10000 stanovnika. Za privilegije ovih 10000 plaća ostalih 1,5 milona.
 
Pozdrav svima!
Dugo pratim ovaj forum i želeo bih da iznesem jednu svoju ideju. Nisam saobraćajni inženjer, ni arhitekta, dizajner (stoga i krajnje amaterski prikaz u paintu).
Naime, mislim da bi se Bulevar Zorana Đinđića mogao produžiti pored Kraun plaze, produžiti kroz blok 18, zatim napravio most koji bi se nadovezivao na patrljak od ulice pored Rezidensa i odatle na Savski trg između pošte i bivše železničke i dalje u Nemanjinu. Eventualno bi se mogao napraviti pun kružni tok oko stanice. Mislim da ima dovoljno mesta svuda, naružilo bi se šetalište u tom delu svakako, kao i "ekskluzivnost" (ako je ima) Rezidensa, ali bi se onda moglo preći na radove na Starom mostu, koji bi u budućnosti primarno kupio putnike iz budućeg tunela ka 29om, dok bi ovaj bio primarni za putnike iz Nemanjine.
P.S. Znam da su neki od ovih predloga već postojali, ali mislim da nikada nisam video predlog za ceo potez od Nemanjine do Bul. Z.Đ.
P.P.S. Još jednom se izvinjavam na amaterizmu.
Untitled1.jpg
 
Одличан предлог, да има памети, у старту би прво направили тај мост. С њим би започели и експропријацију у блоку 18.
 
Nije los predlog. Mada ja bi pre stavio pesacki most tu i da zbog vizuelnog momenta bude paralelan sa brankovim
 
Да ли би то заиста умањило гужву? Две главне предности мостова су што:

1. Задовољавају постојећу потребу
2. Смањују потребну раздаљину за прећи како би се та потреба задовољила

У односу на то се доноси одлука да ли је таква инвестиција финансијски исплати и да ли је вредна негативних ефеката (попут нпр. нарушавања визуре и аутомобилизације града).

Рецимо, ја сам апсолутно за повезивање Чукаричке падине и блока 45 (Др. Ивана рибара и Е-763) јер постоји потреба озбиљна потреба да се читав југоисток и североисток Београда повежу а то би уједно смањило скоро 10 километара за прећи од једног од та огромна два дела града до другог. По мени то је вредно и моста (иако бих много радије подржао предложени тунел).

Са друге стране, ово је предлог кривог аутомобилског моста, између два постојећа која су удаљена oко километар (од Савског удаљеног само једну улицу фактички) који би озбиљно оштетио визуру и био скуп а минимално уштедео времена јер се налази фактички одмах поред постојећег моста. Ако добро мерим уштеда би била максимално око километар.

Такође, ми смо пола улица у центру направили једносмернима да би направили контролисани ток јер мрежа паралелно пресечених, двосмерних путања повећава гужве услед укрштања праваца, ово иде у потпуно супротном правцу а ништа баш не решава. Пешачки мост негде и има смисла јер од моста на Ади до Савског моста баш и нема лаког начина за прелаз пешака са једне обале на другу (мада би и он кварио визуру и био упитно исплатив). Мени се овај предлог не свиђа баш, ај да имамо много пара за бацање и да је испод земље и некако али овако ми само делује као америчка аутомобилизација градова где се градови подређују колима што не да не смањује гужве већ их повећава
 
Mogao bi tunel ovde, ne bi ništa naružio. I sad ću to svuda da ponavljam: 1+1 traka uz naplatu, na koncesiju, nije nešto od čega treba bežati.
 
samo bih ja išao još više megalomanski pa bih ukopao tunel ispod stare stanice...kao klinac sam oduvek maštao o tome da se odmah u nastavku Nemanjine napravi tunel koji ide ispod stanice...bio bi to jedan dobar ekspiriens...pogotovo sada sa novim trgom...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vrh