[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656198#p656198:3vw6ff0v je napisao(la):
JarJarBinks » Пон Сеп 02, 2019 1:11 pm[/url]":3vw6ff0v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=655995#p655995:3vw6ff0v je napisao(la):
Дошљак » Mon Sep 02, 2019 12:21 am[/url]":3vw6ff0v]Где је железничка станица и како да дођемо до ње? Који возови возе са ње?
Ene ti je tamo kod/ispod Vukovog spomenika. Nekako ćeš je nađeš iako nema ni jedan znak na nivou ulice koji bi nekako sugerisao da se tu nalazi željeznička stanica.
Значи треба путовати до Вука па нагађати БГ воз па са њега преседати на Прокопу и још стићи на воз за неки други град?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656190#p656190:3vw6ff0v je napisao(la):
DraganSt » Пон Сеп 02, 2019 12:51 pm[/url]":3vw6ff0v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656013#p656013:3vw6ff0v je napisao(la):
Дошљак » Pon Sep 02, 2019 2:47 am[/url]":3vw6ff0v]Путовао сам једном са Прокопа, то ми је једно од најгорих искустава када је путовање железницом у питању. Где ти путујеш друже возом? Где преседаш на 36? БАС је ту још увек, код угашене железничке станице, али су долазни перон толико завукли, кад год сам допутовао тамо, људи су се чудили прво где су, па куда да иду, па би онда псовали што морају да се вуцарај кроз стару железничку станицу.
Па не знам како си то путовао са Прокопа ако у Београду нема железничке станице. Дај изјасни се, сам са собом рашчисти јел Београд има или нема железничу станицу. А такође и нама овде одговори на то питање. :lool:
Путовао сам, и схватио да је т станица свет за себе у односу на град са малим додирним тачкама, фактички као да је нема. Питај било кога са Вождовца, Карабурме, Звездаре, да ли би путовао возом и како?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656013#p656013:3vw6ff0v je napisao(la):
Дошљак » Pon Sep 02, 2019 2:47 am[/url]":3vw6ff0v]БАС је ту још увек, код угашене железничке станице
А видим да си признао да Београд ипак има аутобуску станицу и демантовао ботове који тврде да је Београд остао без аутобуске станице. То је већ за сваку похвалу :kk:
Шта има да признајем, има је али је долазни перон постао скроз нефункционалан из угла путника. Значи у пракси, све више људи ће преседати на Аутокоманди, Сава центру и другим успутним стајалиштима. И опет, није јасно никоме зашто је пребациван паркиг и перон иза БАСа ако је у плану нова станица на НБГ? Чему то бацање пара?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656013#p656013:3vw6ff0v je napisao(la):
Дошљак » Pon Sep 02, 2019 2:47 am[/url]":3vw6ff0v]Где преседаш на 36?
Не знам шта је то 36.
Да ли си икада ишао на прокоп и како? Да ли верујеш да ће неко ко путује возом зато што је јефтинији од аутобуса да плати 300 дин за такси по граду, колико је отприлике повратна за НС била? Како змишљаш национални масовни превоз са таксијима?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656013#p656013:3vw6ff0v je napisao(la):
Дошљак » Pon Sep 02, 2019 2:47 am[/url]":3vw6ff0v]Путовао сам једном са Прокопа, то ми је једно од најгорих искустава када је путовање железницом у питању.
Шта је то било толико лоше? Тоалет на станици, чекаоница, или је зграда станице прокишњавала?
[/quote]
Ево редом. Степеништа за силазак сс плоче су непрактична, много се кружи.
Шалтер сала је очај, мораш да се попнеш степеништем до ње, радила су само два шалтера преспоро, било је десетине људи у реду. Крај реда је био испред некакве полицијске станице, стао сам на крај реда а онда је изашао полицајац и почео да се дере на све што као блокирамо њихов улаз што је било врло непријатно .
Жена на шалтеру је била очајно спора, цене картата је тражила на неком картону, ралунал их на дигитрону а откуцала на компјутеру и правила је проблем око кусура. Замало да закаснимо на воз за Нови Сад, морали смо да истрчимо на колосеке и машемо машиновођи да нас сачека пошто је излаз из шалтер сале лоше постављен у односу на степеништа за потходнике. Све у свему најгоре искуство на железници, и поред ремонта пруге Голубинци-Рума, и поред слања једне нове године воза са само једном локомотивом и вагоном па је у Батајници избила туча, и поред стајања у возу од Новог Сада.
Ова власт је дотукла железницу и понизила је буквално. Од нових имена фирми која су ретардирана до логоа које као да су цртали клинци у вртићу, преко лоше поделе возних средстава, отписа брда средстава која су се могла користит па до изнајмљивања страних локомотива и препуштања доста посла проватнивима, гашења главне станице у земљи без завршетка и пуне функционалности њене замене тј. целокупног система БЖЧ са техничко-путничким станицама и пролазним станицама, теретном обилазницом, са понижавањем баштине железнице њеним препуштањем на милост и немилост секундарцима преко пута друге највеће станице полиције у земљи, поред отпуштања брда радника оперстиве због уштеда што се одразило на свакомесечна испадања возова и то најчешће са опасним отпадом. Толко о железници у граду и земљи.