Šta je novo?

Saobraćajnica T6

Ne znam sto uopste crtaju ove 3d prikaze kada ne umeju da pogode ni prostor ni velicinu. ovo sa slike je fizicki nemoguce uglaviti ovako kako su oni zamislili. A na kraju krajeva zasto bi se i trudili, nacrtace im sapic u pauzi od kafe par kruznih tokova i oni ce tu da kopaju
 
Ma sve je to jasno @Гага , kazem video sam ranije i ovaj projekat, samo mi je cudno to sto se ne nalazi u ovoj prezentaciji. Deluje kao da njega planiraju da rekonstruisu nakon sto zavrse T6 sto mi nema smisla, al dobro videcemo...
U neku ruku ima smisla jer bi T6 po završetku pružio alternativni pravac u trenutku kad zatvore ovaj KT kod Lidla da bi ga uradili kako treba (zajedno sa surdukom).

Ali da budem jasan, ima smisla samo sa trenutno situacijom koju su sami izazvali pošto kr**eni nisu proširili KT pre otvaranja magistralne saobraćajnice ka Milošu velikom (ili zajedno s njom).
 
Čučko je neki dan rekao da će kružni tok kod Lidla u Vojvođanskoj biti proširen do 2027, odnosno magične reči koja počinje na E, a završava se na XPO :D

Do tada bi, veli, trebalo da bude gotov i onaj produžetak Jurija Gagarina do brze saobraćajnice ka Milošu Velikom.
 
Čučko je neki dan rekao da će kružni tok kod Lidla u Vojvođanskoj biti proširen do 2027, odnosno magične reči koja počinje na E, a završava se na XPO :D

Do tada bi, veli, trebalo da bude gotov i onaj produžetak Jurija Gagarina do brze saobraćajnice ka Milošu Velikom.
Produžetak Jurija Gagarina mora da bude gotov pre radova na kružnom toku, inače će biti haos. Da li se radi nešto na tom projektu uopšte?
 
Nekako mi ovo deluje kao logičan nastavak u budućnosti. Da li postoji neki takav plan? Mada pitanje je da li uopšte može da se izvede i koliko bi koštalo. Preko Save i Savskog jezera bi moralo da ide sve na stubovima.
1000053237.jpg
 
Valjda će u nekoj dalekoj budućnosti neko dodati to u plan.
 
Eto prodje 13 godina i dobismo jedino najjednostavnije delove UMP i tek sada je krenuo novi most na Savi....ostala dva mosta na Dunavu ni u planu...
 
Nekako mi ovo deluje kao logičan nastavak u budućnosti. Da li postoji neki takav plan? Mada pitanje je da li uopšte može da se izvede i koliko bi koštalo. Preko Save i Savskog jezera bi moralo da ide sve na stubovima.
Forsira se tunel od Ekonomskog do Botaničke, koji će da preliva gužvu sa jedne na drugu stranu, a taj tunel će imati cca 1,5km.

Da ima mozga forsirali bi ovaj tunel ispod Save i Ade, koji jeste duži, jeste komplikovaniji za izradu jer ne ide kroz greben, već kroz mekše zlo, ali koji bi odvukao mnooogooo saobraćaja sa Gazele, a posledično i sa Brankovog, pa onda ne bi ni postojala potreba za tunelom čija je gradnja izvesna.

Pošto su jako slabe šanse da za života dobijemo UMP po projetku zbog silne eksproprijacije stvarno ne mogu da objasnim sebi što ne dobijamo SMT, čega bi ovaj tunel ispod Ade bio deo. Kad se pogleda deo T6 i trasa pre i posle Laste, Mirijevo, most na Adi Huji. Rasterećenje po pravcima koji prelivaju od saobraćaja.

Danas npr Blokovi, Ledine, Surčin, saobraćaj za A2, sve to ide kroz jedan bulevar (JG) i jedan nakrpljeni bulevar (TB+Vojvođanska). Da zamislimo koliko bi vozila samo produžilo u tunel da izbegne kolone na NBG? No, maštaćemo još.
 
Nekako mi ovo deluje kao logičan nastavak u budućnosti. Da li postoji neki takav plan? Mada pitanje je da li uopšte može da se izvede i koliko bi koštalo. Preko Save i Savskog jezera bi moralo da ide sve na stubovima.
Pogledajte prilog 261028
Чак и да мало искривуда, да обилази само језеро, значилп би, али је далеко у приоритетима иза мостова преко Дунава. Београду фале тачно 4 нова моста преко Дунава, па након њих 3 нова преко Саве.
 
Polako ljudi, još nisu T6 uradili, čiji bi pomenuti tunel bio logičan nastavak. Euforija što se o T6 konačno bar priča u javnom prostoru je razumljiva ali dodajte i dozu skepticizma. Daleko smo i daje i od T6 a kamo li tunela.
 
Ma sve je to jasno @Гага , kazem video sam ranije i ovaj projekat, samo mi je cudno to sto se ne nalazi u ovoj prezentaciji. Deluje kao da njega planiraju da rekonstruisu nakon sto zavrse T6 sto mi nema smisla, al dobro videcemo...
Није приказан зато што ту већ постоји тај кружни ток. Значи само се реконструише/проширује.
 
Poslednja izmena:
Zašto im treba više od mesec dana da pregledaju pristigle ponude za izvođenje radova u Grčkoj ulici?
 
Vidimo da su promenili plan za Grcku Surcinsku i da su ubacili dodatni kruzni tok koji nije bio planiran tamo kod kamiona. Za sad sve to deluje ok i nadamo se da ce promeniti i za t6 i nekako tu saobracajnicu prikljuciti se na Nedeljka Gvozdenovica , Surcinski put. Nadam se da nece cele stare Ledine na pocetku ostaviti izolovane da idu okolo na kruzni tok Ledine pa da se vracaju u slepu ulicu dole. Pritom mora se uzeti u obzir i da sada imamo 2 kakva god ulaza na Ledine. Ako bude jedan pa makar i uredjen ulaz, bice opet problem. Pogotovu ovo vazi za ljude koji idu iz pravda Ivana Ribara, njima se mora ostaviti mogucnost da skrate ulaz direktno u naselje.
 
Vrh