Šta je novo?

Ruzveltova ulica i Mije Kovacevica

Izvor: Beobuild.rs

Otvorena prva faza rekonstrukcije ulica Mije Kovačevića i Ruzveltove

Zatvaranjem prve deonice za saobraćaj ovog vikenda počeli radovi na rekonstrukciji Ulice Mije Kovačevića. Rekonstrukcija koja će obuhvatiti čitav pravac od Vukovog spomenika do kružnog toka kod Bogoslovije, odnosno Ruzveltovu i Ulicu Mije Kovačevića, počela je ove subote i trajaće narednih 180 dana. Ukupna dužina čitave saobraćajnice je oko 1.6 kilometara, a rekonstrukcija će biti podeljena u četiri faze. Radovi su otpočeli na 500 metara dugačkoj deonici od kružnog toka kod Bogoslovije do Ulice Čarlija Čaplina, nakon čega sledi deonica od Čarlija Čaplina do Ulice Sveti Nikola, zatim od Kraljice Marije do Bulevara kralja Aleksandra i na kraju od Ulice Svetog Nikole do Kraljice Marije.

Poprečni profil ove saobraćajnice neće se značajno promeniti nakon ove rekonstrukcije, pošto se zadržava postojeća regulacija saobraćaja uz pojedina funkcionalna poboljšanja. Kolovoz zadržava obostrane tramvajske šine u okviru saobraćajnih traka namenjenih za mešovit saobraćaj, uz središnji deo kolovoza varijabilne širine (2+1 traka). Biće zamenjena kolovozna konstrukcija, kontaktna mreža, tramvajske šine, sistem za odvođenje voda, kao i vertikalna i horizontalna signalizacija. Za poslednju fazu ostavljena je nešto zahtevnija deonica od Ulice Svetog Nikole do Kraljice Marije, koja bi trebalo da obuhvati i sanaciju nadvožnjaka na ukrštanju sa Cvijićevom ulicom. Kolovozna konstrukcija biće rekonstruisana prema parametrima teškog opterećenja.

Celu vest kao i foto reportazu radova mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/otvorena-prva-faza-r ... p2710.html
170503-Ruzveltova-Mije-Kovacevica-02.jpg

170522-ruzveltova-mije-kovacevica-02.jpg

170522-ruzveltova-mije-kovacevica-07.jpg

170522-ruzveltova-mije-kovacevica-17.jpg

Celu vest kao i foto reportazu radova mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/otvorena-prva-faza-r ... p2710.html
 
Ode taksi stanoca pod bager mozemo da se nadamo drugom kolosjeku
 
Jutros bolja situacija, oko 8:30 nije bilo gužve na kružnom toku i okolnim ulicama. Međutim i dalje je bila pola kilometra kolona iznad Novog groblja (doduše manja nego juče) zbog ugla Svetog Nikole i Veljka Dugoševića jer tamo nemaju prvenstvo prolaza nego moraju da čekaju da bi skrenuli levo i tako se formira kolona. Kada bi samo privremeno dok se ne završe radovi zamenili znak prvenstva prolaza ovaj problem bi bio velikim delom rešen.
 
A jel ima negde plan/ tehnički crtež kako rekonstrukcija treba da bude obavljena? Gde će biti prelazi, stanice, šine, koje popločanje će biti korišćeno...
 
Sve ostaje kako jeste u pogledu stanica, pešačkih i šina koje su po boku.
 
Znajuci ko je izvodjac radova i nacin na koji je radjena ulica Vojvode Stepe, ocekujem jednako los kvalitet, probijanje rokova i sve negativno sto prati tu firmu.
 
Da bice zanimljivo videti situaciju oko postovanja rokova pogotovo kada uskoro krene Slavija i Bulevar Oslobodjenja a isti izvodjac je u pitanju. Primetio sam da su na pocetku radova dovezli dosta mehanizacije i sto je lepo za videti deo nove meanizacije.
 
Kaко је регулисан приступ ватрогасној бригади током радова?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453104#p453104:xxaknip8 je napisao(la):
Biciklistkinja » 23 May 2017 11:55 am[/url]":xxaknip8]A jel ima negde plan/ tehnički crtež kako rekonstrukcija treba da bude obavljena? Gde će biti prelazi, stanice, šine, koje popločanje će biti korišćeno...

Meni je isto neverovatno da do sada nemamo render i da bb nema render u svojoj reportaži!
 
Sta ce ti render. Vrse rekonstrukciju a nista se nece promjeniti. Sve ostaje po starom.
 
U svakom slučaju kako god da urade, biće bolje od zatečenog stanja, što manje šminkeraja a što bolji protok tramvajskog saobraćaja i JGP na ovom potezu... :kafa:

A za godinu dve, da dočekamo sličnu rekonstrukciju na potezu Cvetko- Ustanička, bio bi red... :violina: :kk:
 
Na delu od pumpe do raskrsnice Čarlija Čaplina je urađeno najviše, razumljivo da bi se oslobodio prolaz vatrogasnim vozilima. U tom delu je "razbucan" i trotoar i ona grozna "zelena" površina/mini brda/"grobovi" sa desne strane (u pravcu Č. Čaplina). Urbana legenda kaže da su nastala kada su polagane cevi a višak zemlje "raspoređen" duž drvoreda... ko zna. Elem, okretnica od pre jedno sat vremena.
 
Samo jos da krenu sa uglanjanjem ovih lokala.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453197#p453197:20qka2lu je napisao(la):
RioBL » 23 May 2017 07:34 pm[/url]":20qka2lu]Sta ce ti render. Vrse rekonstrukciju a nista se nece promjeniti. Sve ostaje po starom.

Odakle ti to, iz rendera?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453950#p453950:2chvsut4 je napisao(la):
Igor » 26 May 2017 07:57 pm[/url]":2chvsut4]Samo jos da krenu sa uglanjanjem ovih lokala.

Jel to zelja ili insajderska informacija :D
 
Mora da se stavi drugi kolosjek i pociste kucice pogtovo sa spratom od crijepa strasno
 
Koliko znam u planu je rusenje ali dok ne vidimo bagere nije za verovati :)
 
Off topic: skretnica na banjičkoj okretnici unutrašnji krug se ne koristi jer je skretnica pokvarena već dugo vreme i očigledno ne planiraju da je u skoru budućnost osposobe.
 
Bio tramvaj na tom kolosjeku na banjici u aprilu vjerovatno ima i fotka negdje
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454020#p454020:xs5zrx8x je napisao(la):
Cuburac93 » 27 May 2017 02:02 am[/url]":xs5zrx8x]Off topic: skretnica na banjičkoj okretnici unutrašnji krug se ne koristi jer je skretnica pokvarena već dugo vreme i očigledno ne planiraju da je u skoru budućnost osposobe.

Nije dobra informacija, koriste se obe. spoljni kolosek iskljucivo za tramvaje sa brojem 9, unutrasnji za tramvaje sa brojem 10 i 14. Gledam svaki dan sa prozora.
Problem im je i dalje sama skretnica pa sve rade rucno, a i cesto se vracaju u rikverc tramvaji, posto promase skretanje (najcesce kad je neko nov).

Sveukupno mnogo losa organizacija, tehnika zakazala, gsp standardno lose vodi pricu, a iskreno mislim i da ih ne interesuje.
 
Koj je odlucujuci faktor bio da se šine ne stave u sredini ulice (i tako udalje od pešaka i biciklista ) ? :roll:
 
Vrh