zexland
Advanced
Pozdrav svima
Naime znamo svi koliko je Beograd opterecen grad sa postojecim sistemom gradskog prevoza i da bez metroa vrlo tesko funkcionise...medjutim iako su to sve poznanice koje su nasa svakodnevnica, nikome od nadleznih u GSP-u / Almaquatro i ne pada na pamet da makar malo olaksa ionako tesku situaciju u prevozu.
Dugo sam posmatrao ubedljivo najprometnije stajaliste u gradu - Beogradski sajam (u oba pravca).
Nit prometnijeg nit manjeg stajalista u gradu reklo bi se.
Poenta cele price je ugrozavanje bezbednosti putnika (minimum nekoliko desetina hiljada dnevno) zbog potpuno nerealnog postavljanja bilborda na stajalistu BG sajma (u pravcu ka centru pogotovo).
Ukupna sirina trotoara u zoni ovog stajalista iznosi oko 3.7m sto je ionako malo, dok sa bilbordima koji dodatno suzavaju prolaz na samom trotoaru, sirina je tolika da morate strogo da vodite racuna da nekoga ne oborite ili udarite dok doslovce trcite za svojim brojem autobusa, jer je stajaliste potpuno nepregledno.
Putnik pored ugrozene bezbednosti, uopste ne moze da vidi od bilborda koji broj autobusa mu dolazi u susret!
Naravno nijedna strana GSP i AQ se nisu ni setile da povedu racuna o ovom ogromnom propustu.
Ideja nije nista spektakularna, vec je primerena i prakticna za najvece i najprometnije stajaliste u gradu.
Imajuci u vidu da AQ postavlja stajalista sa bilbordima, (GSP dobija stajaliste, a AQ reklamni prostor) problem marketinga u ovom slucaju je itekako resiv jedbostavnim premestanjem bilborda na deo stajalista koji je inace predvidjen za staklene elemente. Pored reklama, putnici bi mogli da pogledaju i mape prevoza, a u sklopu samih stajalista, nalazilo bi se makar po tri Busplus displeja o redu voznje GSP-a.
Smer ka centru grada
Umesto postojeca svega dva stajalista sa po 3 konstrukciona elementa, ovde bi zbog izuzetno velikog broja putnika trebalo postaviti minumum tri stajalista sa po 12 konstrukcionih jedinica, sto u prevodu znaci da bi napokon imali veliko stajaliste dugo skoro 50m (maltene do samog podzemnog prolaza) sa ukupno 9 Busplus displeja o redu voznje. Zastitnu ogradu pored stajalista bi trebalo zameniti za prikladniju i postaviti barem 10-12 specijalno dizajniranih djubrijera sa pepeljarama.
Smer ka B.brdu/Obrenovcu
Takodje umesto postojeca svega tri stajalista sa po 3 konstrukciona elementa, ovde bi zbog izuzetno velikog broja putnika trebalo postaviti minumum tri stajalista sa po 12 konstrukcionih jedinica, dok bi jedno od ova tri stajalista imalo dupli kapacitet tj. 12+12 konstrukcionih jedinica sa ukupno 9 Busplus displeja o redu voznje. Ovo stajaliste bi trebalo i adekvatno ograditi sa gradskom ogradom (prikladnog i modernog dizajna) zbog parkinga koji se nalazi odmah pored stajalista, i postaviti barem 10-12 specijalno dizajniranih djubrijera sa pepeljarama, kao i na stajalistu prekoputa.
Postojeci drvored ili dovesti u red ili posaditi novi ukrasni drvored, o kome bi za razliku od postojeceg neko vodio racuna. U perspektivnim prikazima moze se videti i mali urbani dzep sa dodatim klupama.
Naime znamo svi koliko je Beograd opterecen grad sa postojecim sistemom gradskog prevoza i da bez metroa vrlo tesko funkcionise...medjutim iako su to sve poznanice koje su nasa svakodnevnica, nikome od nadleznih u GSP-u / Almaquatro i ne pada na pamet da makar malo olaksa ionako tesku situaciju u prevozu.
Dugo sam posmatrao ubedljivo najprometnije stajaliste u gradu - Beogradski sajam (u oba pravca).
Nit prometnijeg nit manjeg stajalista u gradu reklo bi se.
Poenta cele price je ugrozavanje bezbednosti putnika (minimum nekoliko desetina hiljada dnevno) zbog potpuno nerealnog postavljanja bilborda na stajalistu BG sajma (u pravcu ka centru pogotovo).
Ukupna sirina trotoara u zoni ovog stajalista iznosi oko 3.7m sto je ionako malo, dok sa bilbordima koji dodatno suzavaju prolaz na samom trotoaru, sirina je tolika da morate strogo da vodite racuna da nekoga ne oborite ili udarite dok doslovce trcite za svojim brojem autobusa, jer je stajaliste potpuno nepregledno.
Putnik pored ugrozene bezbednosti, uopste ne moze da vidi od bilborda koji broj autobusa mu dolazi u susret!
Naravno nijedna strana GSP i AQ se nisu ni setile da povedu racuna o ovom ogromnom propustu.
Ideja nije nista spektakularna, vec je primerena i prakticna za najvece i najprometnije stajaliste u gradu.
Imajuci u vidu da AQ postavlja stajalista sa bilbordima, (GSP dobija stajaliste, a AQ reklamni prostor) problem marketinga u ovom slucaju je itekako resiv jedbostavnim premestanjem bilborda na deo stajalista koji je inace predvidjen za staklene elemente. Pored reklama, putnici bi mogli da pogledaju i mape prevoza, a u sklopu samih stajalista, nalazilo bi se makar po tri Busplus displeja o redu voznje GSP-a.
Smer ka centru grada
Umesto postojeca svega dva stajalista sa po 3 konstrukciona elementa, ovde bi zbog izuzetno velikog broja putnika trebalo postaviti minumum tri stajalista sa po 12 konstrukcionih jedinica, sto u prevodu znaci da bi napokon imali veliko stajaliste dugo skoro 50m (maltene do samog podzemnog prolaza) sa ukupno 9 Busplus displeja o redu voznje. Zastitnu ogradu pored stajalista bi trebalo zameniti za prikladniju i postaviti barem 10-12 specijalno dizajniranih djubrijera sa pepeljarama.
Smer ka B.brdu/Obrenovcu
Takodje umesto postojeca svega tri stajalista sa po 3 konstrukciona elementa, ovde bi zbog izuzetno velikog broja putnika trebalo postaviti minumum tri stajalista sa po 12 konstrukcionih jedinica, dok bi jedno od ova tri stajalista imalo dupli kapacitet tj. 12+12 konstrukcionih jedinica sa ukupno 9 Busplus displeja o redu voznje. Ovo stajaliste bi trebalo i adekvatno ograditi sa gradskom ogradom (prikladnog i modernog dizajna) zbog parkinga koji se nalazi odmah pored stajalista, i postaviti barem 10-12 specijalno dizajniranih djubrijera sa pepeljarama, kao i na stajalistu prekoputa.
Postojeci drvored ili dovesti u red ili posaditi novi ukrasni drvored, o kome bi za razliku od postojeceg neko vodio racuna. U perspektivnim prikazima moze se videti i mali urbani dzep sa dodatim klupama.