zexland
Advanced
Evo sad gledam, oni su izgleda namerno stavili tram stanice da kazem "nizvodno" ka gradu jer bi se u slucaju sastavljanja stanica bus+tram napravila jos veca guzva...moze i opcija pomeranja pre podzemnog...ali onda nema mesta da se prodje, jedino da se ide kroz podzemni, a to je smor...
Mogu da skiciram na brzinu osnovu bus+tram stanica, ali ulazimo onda u drugu temu...
EDIT : Mislim da je zidar mislio na stanicu ka Brdu, tu svakako mora da ima prolaza, ali ona prica o prestrojavanju vozila ka gradu tesko da ce moci, jer ne postoji 4. traka...
Primera radi:
Ako bi stajaliste podelili na dva dela, tipa na jednom staju 23.37.52.53.56 a na drugom : 51,511...itd autobusi bi pravili velikeeee guzve zbog prestrojvanja, jer tu jednostavno nema mesta, usporio bi se automobilski saobracaj (sto mi i nije zao) ali onda je to kontra efekat...tu su jedva ubudzili i one podzemne prolaze.
Sve pricam iz jednostavno prostog iskustva i posmatranja tog cvorista vec dugi niz godina...ajmo za sada makar stajalista da prosirimo i napravimo ih dostojnim za putnike, a za reorganizaciju cemo drugom prilikom...
Mogu da skiciram na brzinu osnovu bus+tram stanica, ali ulazimo onda u drugu temu...
EDIT : Mislim da je zidar mislio na stanicu ka Brdu, tu svakako mora da ima prolaza, ali ona prica o prestrojavanju vozila ka gradu tesko da ce moci, jer ne postoji 4. traka...
Primera radi:
Ako bi stajaliste podelili na dva dela, tipa na jednom staju 23.37.52.53.56 a na drugom : 51,511...itd autobusi bi pravili velikeeee guzve zbog prestrojvanja, jer tu jednostavno nema mesta, usporio bi se automobilski saobracaj (sto mi i nije zao) ali onda je to kontra efekat...tu su jedva ubudzili i one podzemne prolaze.
Sve pricam iz jednostavno prostog iskustva i posmatranja tog cvorista vec dugi niz godina...ajmo za sada makar stajalista da prosirimo i napravimo ih dostojnim za putnike, a za reorganizaciju cemo drugom prilikom...