Šta je novo?

Rekonstrukcija najprometnijeg stajalista u gradu - Stajaliste BG Sajam

Evo sad gledam, oni su izgleda namerno stavili tram stanice da kazem "nizvodno" ka gradu jer bi se u slucaju sastavljanja stanica bus+tram napravila jos veca guzva...moze i opcija pomeranja pre podzemnog...ali onda nema mesta da se prodje, jedino da se ide kroz podzemni, a to je smor...

Mogu da skiciram na brzinu osnovu bus+tram stanica, ali ulazimo onda u drugu temu...

EDIT : Mislim da je zidar mislio na stanicu ka Brdu, tu svakako mora da ima prolaza, ali ona prica o prestrojavanju vozila ka gradu tesko da ce moci, jer ne postoji 4. traka...

Primera radi:

Ako bi stajaliste podelili na dva dela, tipa na jednom staju 23.37.52.53.56 a na drugom : 51,511...itd autobusi bi pravili velikeeee guzve zbog prestrojvanja, jer tu jednostavno nema mesta, usporio bi se automobilski saobracaj (sto mi i nije zao) ali onda je to kontra efekat...tu su jedva ubudzili i one podzemne prolaze.

Sve pricam iz jednostavno prostog iskustva i posmatranja tog cvorista vec dugi niz godina...ajmo za sada makar stajalista da prosirimo i napravimo ih dostojnim za putnike, a za reorganizaciju cemo drugom prilikom...
 
ok onda da ostanemo da dosadasnjoj osnovnoj ideji
 
Мој предлог основе за израду решења.

Циљеви:
- Омогућити улаз на Сењак из правца Савске и излаз са Сајма у правцу Београда.
- Омогућити што пре прилаз Београду на води, Дилду и Шопинг молу, без железничких рампи и без обзира на динамику изградње Контејнерског терминала, обилазне теретне пруге, техничке путничке станице, Прокопа итд.
- Обезбедити повезивање свих видова јавног превоза, градске железнице, трамваја, аутобуса са минимално пењања и спуштања. По свим предлозима метро линије ка Бановом брду, и Јовин 1976, и Ежис 2012 и "Имамо план 2012" постоји излазак линије од Прокопа до Сајма, а најбезболнији излазак из тунела је на јужном делу садашње Сењачке пијаце.
- Обезбедити уљудну пешачко-бициклистичку комуникацију сењачког брда и приобаља.
- Трајно решење денивелисаног прелаза преко Булевара војводе Мишића чак и ако сви колосеци из "Београда на води" буду уклоњени.
- Добит од локала који се могу накалемити на пешачки део овог објекта, са обзиром да је надземни и да би требао имати 30.000 до 60.000 корисника дневно.

Црвеном бојом су означени перони, наранџастом пешачко-бициклистички простори са степеништима, жутом правац пружања денивелисане друмске саобраћајнице, светложуто минимални потребни лифтови.
5f5jxv.jpg


Сугеришем групи "Имамо план" да припреми нешто овако за Миксер, наравно нашминкано и секси. Надам се да сте сагласни са концептом, а на Сењаку можемо направити неку "пијацу-трг". :gobb:
 
Vrh