Nikola NS
Higher intermediate
Када је „Србија воз“ у питању, петиције и писма не значе ништа. Ево два примера - први је за возове Нови Сад – Врбас (http://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/ ... -kuci.html), а други за воз Оџаци – Сомбор (http://www.novosti.rs/vesti/srbija.73.h ... tanak-voza). Ниједан од ова два предлога није усвојен иако су потпуно логични – обезбедити воз којим се ујутру иде на посао, у школу, код лекара, а поподне враћа кући. Уместо тога се уводе неки вампирски поласци без путника (вероватно тако да одговара искључиво сменама железничара).
Лично сам два пута у претходних годину дана слао мејлове са примедбама на ред вожње и услугу. Први пут су ми се једном реченицом захвалили и ништа нису одговорили, а други пут сам само добио аутоматску поруку да је мејл примљен, а одговор никад није стигао.
Мој закључак је да је тај систем потпуно труо и да у железничким предузећима седи гомила људи без икакве мотивације да се издигну из уобичајене свакодневице и учмалог окружења. Могу они променити име у Србија воз, Инфраструктуру итд., али јавашлук остаје. Не помажу ту никаква реструктурирања предузећа ако је систем годинама исти.
Србија воз нема никакве амбиције да уведе линије које имају потенцијал (Шабац – Београд, Панчево – Београд центар – Нови Сад,...), већ им је једина идеја да уцењују локалне самоуправе. Они би најрадије да примају плату, а да ниједан воз не саобраћа. Ни на памети им нису даљински возови као нпр. Суботица – Ниш. У интервјуу из августа (http://www.rtv.rs/sr_ci/drustvo/srbija- ... 48424.html) директор Србија воза чак каже да њима не требају путничка кола осим за међународне линије, што значи им у плану није увођење било каквих комфорнијих возова у унутрашњем саобраћају (Флирт свакако није синоним за удобност на дужим релацијама).
Извињавам се уколико ово излази из оквира теме.
Лично сам два пута у претходних годину дана слао мејлове са примедбама на ред вожње и услугу. Први пут су ми се једном реченицом захвалили и ништа нису одговорили, а други пут сам само добио аутоматску поруку да је мејл примљен, а одговор никад није стигао.
Мој закључак је да је тај систем потпуно труо и да у железничким предузећима седи гомила људи без икакве мотивације да се издигну из уобичајене свакодневице и учмалог окружења. Могу они променити име у Србија воз, Инфраструктуру итд., али јавашлук остаје. Не помажу ту никаква реструктурирања предузећа ако је систем годинама исти.
Србија воз нема никакве амбиције да уведе линије које имају потенцијал (Шабац – Београд, Панчево – Београд центар – Нови Сад,...), већ им је једина идеја да уцењују локалне самоуправе. Они би најрадије да примају плату, а да ниједан воз не саобраћа. Ни на памети им нису даљински возови као нпр. Суботица – Ниш. У интервјуу из августа (http://www.rtv.rs/sr_ci/drustvo/srbija- ... 48424.html) директор Србија воза чак каже да њима не требају путничка кола осим за међународне линије, што значи им у плану није увођење било каквих комфорнијих возова у унутрашњем саобраћају (Флирт свакако није синоним за удобност на дужим релацијама).
Извињавам се уколико ово излази из оквира теме.