Šta je novo?

Red vožnje Srbija Voz

@Došljak: ne troluj.
BG voz: NBG-Prokop (još uvek ide na 15 minuta, do Prokopa mu treba 3-4 minuta, od proleća će ići na sat), pa odatle za Užice.
Čak je isplativija varijanta nego da se ide na Glavnu i rizikuje zaglavljenje u nadzemnom saobraćaju.
 
Zašto onda piše da se u Resniku hvata veza za Niš i Užice?
 
Loše je napisan članak.
Pogledaj ovde:
https://www.polazak.rs/sr/red-voznje/Be ... esedanjem/
Imaš šest dnevnih polazaka, što je za naše uslove, složićeš se, dosta dobro. E, sad, što do UE treba da se klackaš preko tri sata je druga strana medalje.
P.S: Na stranu što bi se toliko klackao i busom. Tako da, vozom ti je makar udobnije.
 
до Ужица воз иде 3 сата? стварно? значи да иду новопројектованом брзином
 
Da li neko zna zasto voz iz Novog Sada u 14:05 ide samo do Novog Beograda?
 
4) Vozovi na relaciji Pančevački most – Pančevo Vojlovica, odnosno Ovča – Pančevo Vojlovica se ukidaju. Takođe se ukida i stanica Pančevo varoš, a vezu između Beograda i Pančeva činiće samo vozovi za Vršac i Zrenjanin. Čini se da je autobuski lobi preovladao na ovoj relaciji. :(

https://www.polazak.rs/sr/blog/Zeleznic ... 2017-2018/
 
Pa nemoze da se odluci na koju ce stanicu
Ovo za vozove za pancevo je cist bezobrazluk nadleznih
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499640#p499640:2e34c9gg je napisao(la):
DzonTravolta » 10 Дец 2017 02:03 pm[/url]":2e34c9gg]Loše je napisan članak.
Pogledaj ovde:
https://www.polazak.rs/sr/red-voznje/Be ... esedanjem/
Imaš šest dnevnih polazaka, što je za naše uslove, složićeš se, dosta dobro. E, sad, što do UE treba da se klackaš preko tri sata je druga strana medalje.
P.S: Na stranu što bi se toliko klackao i busom. Tako da, vozom ti je makar udobnije.

Slažem se da je bolje. Autobusom treba 3-3,5 sata, tako da je ovo veliki pomak za železnicu, AKO se poštuje red vožnje. :grand:
 
Zna li neko koliko se ovaj red voznje postuje? Uskoro treba da putujem do severa Crne Gore (Bijelo Polje). Po ovome ispadne slicno (~8h ako se krene uz Rakovice, sto mi odgovara), a mislim da je udobnije (u vozu nisam bio bar 20 godina pa i u to nisam siguran).
 
Inače noćas je voz Solun - Beograd kasnio (ili još uvek kasni) 10 sati, a Beograd - Solun 6 sati, jer su radovi u Hanskom tunelu potrajali duže od predviđenih.

Pritom u telegramu Srbija Voza od 1. februara i na sajtu TrainOSE stoji da voz ne saobraća od 1/2. aprila do 31. maja/1. juna. Na sajtu Srbija Voza ne postoji nikakva informacija o tome. Na online redu vožnje stoji da uredno saobraća. Zar je moguće da je nemoguće čak ni pravu informaciju dobiti?

Sećam se legendarne anegdote kada je putnik na šalteru informacija pre nekih 6-7 godina pitao da li vagon za Istanbul saobraća, rekli mu ne, on izlazi na peron, gde u sastavu voza za Sofiju uredno stoji turski spavaći vagon sa sve turskim pratiocem brkom koji stoji nasmejan, ali bez putnika jer na stanici misle da ne saobraća... :lool:
 
Jel moguce napraviti kartu linija kao sto postoji za GSP, samo za celu Srbiju? Danas sve sto postoju su redovi voznje i sinski sistem.
 
Misliš, kao propusnicu?
Teško sa ovakvim rukovodstvom. Vrati se sa tim pitanjem za jedno 10 godina. :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550170#p550170:2bkygs7z je napisao(la):
B.Vladimir » 08 Jul 2018 06:31 pm[/url]":2bkygs7z]Jel moguce napraviti kartu linija kao sto postoji za GSP, samo za celu Srbiju? Danas sve sto postoju su redovi voznje i sinski sistem.

Nacrtao ja davne 2012. samo zeleznica je od tada toliko osakacena da me je sramota da azuriram.

srbija-mapa-putnicki-vozovi.png
 
Више нема возова до Сарајева, Москве и Прага, укинути су и Вршац–Темишвар, Кикинда–Жомбољ, Суботица–Хоргош–Кањижа(Реске), а уведен је воз Сомбор–Ердут, тј. Богојево–Осијек, Краљево–Сталаћ–Јагодина. Пједини возови Краљево–Пожега продужени до Ужица, а воз за Звечан до Косовске Митровице. Могуће да има још измена. Ако буде среће, за који месец и Шабац–Лозница, Нови Сад–Орловат–Зрењанин, а можда и Пожаревац–Мајданпек.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550171#p550171:j1jitz86 je napisao(la):
DzonTravolta » Нед Јул 08, 2018 8:33 pm[/url]":j1jitz86]Misliš, kao propusnicu?
Teško sa ovakvim rukovodstvom. Vrati se sa tim pitanjem za jedno 10 godina. :mrgreen:
Ако се под пропусницом подразмуева нешто као претплатну карту, то постоји одавно. За изабране релације постоји месечна, полумесечна и седмодневна карта, а за вожњу у периоду од 8 дана без обзира на релацију постоји Србија Флексипас (цене су од 2000 до 3500 дин. у зависности од узраста путника).
 
Не, Србија флексипас омогућава бесплатну вожњу осим у возовима са глобалном ценом (мислим да је тренутно једини такав воз ИЦ Авала), где се доплаћује додатак. А за попусте (30%) је картица СРБ плус, која кошта 400-800 дин. и важи годину дана. Ових 30% не важи на цену повратне карте јер је се попусти за повратну карту (20%) и СРБ плус (30%) не сабирају. Иначе, услов за куповину Србија флексипаса је поседовање СРБ плус картице тако да флексипас практично кошта 3500 + 800 (за млађе од 26 и старије од 60 је јефтинија), али се може користити попуст од 30% када се искористи Србија флексипас, а може се опет купити Србија флексипас. СРБ плус има слику и основне податке, а Србија флексипас личи на карту за међународне возове или карте које су се до пре неколико година користиле и у унтрашњем саобраћају.
 
Eeee kad je Srbija fleksi bila 1500 din do 26 godina, dva puta sam se izvozao samo tako za mesec dana. 2 puta do CG, Sofija i Skoplje, 5 puta povratna NS-BG :D Sad se ne isplati.
 
A karte za Avalu su do Budimpešte smešne. A nešto sam čuo da će od narednog reda vožnje izgubiti EC status, jer će biti skraćen, a možda i privremeno ukinut
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550263#p550263:3jiqzbyi je napisao(la):
tragac » Pon Jul 09, 2018 9:20 am[/url]":3jiqzbyi]A karte za Avalu su do Budimpešte smešne. A nešto sam čuo da će od narednog reda vožnje izgubiti EC status, jer će biti skraćen, a možda i privremeno ukinut

EC status je samo na papiru kroz Mađarsku na delu od Budimpešte do Heđešhaloma, a od Kelebije do Budimpešte je putnički. U Austriji se vodi kao brzi, a kod nas kao IC. Od decembra prošle godine nema više vagon restoran, a od decembra ove godine će ići samo sa 3 vagona, od čega će samo 1 ići do Beča. 2 vagona se skidaju u Budimpešti, a Mađari do Beča će dodavati 3-4 vagona.
 
Vrh