Šta je novo?

Razvoj novobeogradskih blokova

Надам се да ће следећа власт после доктора Шапића да крене у масовно ширење трамваја по НБГ што гушће.​
Ima jedan mali problem. Da bi se to izvelo, neophodno je da se ukinu parking mesta koja su nakrcali prethodnih godina.​
 
Има места и поред њих. Где год су са 2 на 3 проширили, може да се уради трамвајска баштица.
 
Mislim da to nije najbolja logika. Ako svi rade na istom mestu onda i svi putuju na isto mesto ujutru i vraćaju se sa istog mesta uveče. Ne postoji saobraćajna infrastruktura koja bi ovo podržala. Mnogo je bolje da poslovne zgrade budu na različitim mestima po gradu.sta
Sta znaci na razlicitim mestima po gradu?! Umetati u stambene blokove? Ajde da uradimo jednu anketu medju stanovnicima ovog bloka kada se Dunav preseli tamo da li im se kvalitet zivota pogorsao ili poboljsao.
To ce biti najbolji LOGICKI test. Mada ne moramo toliko ni da cekamo. Imamo primer zgradu sa helipadom pored auto puta. Prosetajte se i pitajte ih.
 
То није градња у стамбеним блоковима него по ободима истих, где би дати пословни / комерцијални простори били повезани огромним булеваром као што и има смисла да буду у једном граду. Повећан број људи није знак да би то било лоше решење већ управо да је добро и да је људима по вољи. Тренутни проблем је што власт не ради довољно да развија јавни превоз који би то изнео и што се то не ради по прописима градње који поштују постојећу урбанистичку логику блокова већ блокирају погледе, сунце итд. Такође би било смислено да град подстиче или тера инвеститора да у приземљима тих пословних простора стављају комерцијалне објекте а он сам улаже у огромне дрвореде како би и шетња / вожња бајса по ободима тих блокова постала пријатна и смислена. И уједно, да бар део тих 30.000 људи добију радна места близу својих домова (што је иронично, оригинално и био план при градњи тих блокова а пре него што су фабрике пропале).

Дошљак је у праву и треба ширити трамвајску мрежу ту, Вучко је у праву и треба линија метроа да иде испод ЈГ и генерално треба радити на томе да се финализира развој тог дела града како би се испунио његов потенцијал и град смислено развијао. Власници аутомобила свеједно неће имати довољно паркинг места као што већ немају довољно места као што ће свеједно имати све мање места и правити себи саобраћајне гужве што не треба да буде туђ проблем. Не треба град да буде таоц власника аутомобила нити да се њима прилагођава, приватна кола у вишемилионском граду треба да буде луксуз а не потреба
 
Pravljenjem gužvi od strane vozača kola se automatski stvara i problem efikasnog funkcionisanja gradskog prevoza. Da bi smo imali funcionalan gradski prevoz, moramo apsolutno svaku saobraćajnicu kojom ide gradski prevoz da fizički odvojimo od kolskog i ostalog saobraćaja, što je prektično nemoguće.​
 
Upravo kako je navedeno, ovde se ne radi o gradnji u stambenom već po obodu istog. Cela linija uz JG je bolje da bude komercijalna nego da bude stambena, pa to je valjda realno jasno. da ostanu prazne parcele teško...
Gradnja ovog objekta i nadogradnja AC Stojanović nije ista stvar, pošto se ne radi o još 200 stanova koji treba negde da parkiraju u večernjim satima...
 
Kada budu popunjene sve te obodne parcele, preći će se na prazne unutar blokova, pa nakon toga na šetalište uz reku (zavisno od pozicije bloka), pa će nakon toga verovatno krenuti i na parkove... , a i dalje će biti ljudi koji će to opravdavati.​
 
Блокови не треба да имају "празнине" већ наменске површине које служе грађанима. Ако је парк нека је парк са дрвећем и биљкама, не гола ледина.

Пола беса због развоја града је због чињенице да се губи "ничија земља" која се може присвајати за дивљи паркинг, нехигијенско насеље, дивљу депонију итд. То се најбоље види у одсуству протеста када се јавне површине стихијски отимају "од стране народа". Па нема никад протеста против дивљег паркинга али стамбени простор је скандал чак и ако је уређенији и има зеленило, паркове, игралишта -> јер се не дели џаба а на "зеленој површини" могу да паркирам кола џаба уместо да плаћам силне паре за тако нешто
 
Блокови не треба да имају "празнине" већ наменске површине које служе грађанима. Ако је парк нека је парк са дрвећем и биљкама, не гола ледина.
Hajde onda jednom da postane park. Kad vec kazes moze park neka naprave park a ne odmah soliter.
 
Pa nije prazna livada, ovo je već servis.
A ko je rekao da će se na praznoj livadi graditi?

Пола беса због развоја града је због чињенице да се губи "ничија земља" која се може присвајати за дивљи паркинг, нехигијенско насеље, дивљу депонију итд. То се најбоље види у одсуству протеста када се јавне површине стихијски отимају "од стране народа". Па нема никад протеста против дивљег паркинга али стамбени простор је скандал чак и ако је уређенији и има зеленило, паркове, игралишта -> јер се не дели џаба а на "зеленој површини" могу да паркирам кола џаба уместо да плаћам силне паре за тако нешто​
Gde su svi ti silni pobornici protiv stihijskog otimanja od strane naroda, da protestvuju na ulici, obzirom da su ih forumi, društvene mreže i portali prepuni?
 
Vrh