Da li vi prolazite ulicom Zemunskom ulicom, na koju ce gravitirati ovaj "klaster". Jel znate koji ce to pakao napraviti za ceo taj kraj. O cemu vi pricate. Ne treba gledati samo vizuelno kako to sve deluje. Nego celu infrastrukturu. Vodovod, kanakizaciju, skole, puteve. Ako postoji tilika trwznja za kvadratima, neka krenu da prave neki novi Beograd. Ali cvrc, tu ne mogu tako brzo pare da se obrnu.Meni je ovo ok, bilo bi normalno da se na west kulu nadoveze jedan ovakav klaster.
Airport city je imao plan (ne znam da li je i dalje aktuelna ideja) da izgradi dve kule tik uz Omladinskih brigada, pa bi sa W65 bile 3 u nizu, to jeste okej.Meni je ovo ok, bilo bi normalno da se na west kulu nadoveze jedan ovakav klaster.
Београд је и даље једини град у коме сам био да постоји овај аргумент и људи га неиронично користе. Да су се том логиком водили Менхетн би још увек овако изгледаоDa li vi prolazite ulicom Zemunskom ulicom, na koju ce gravitirati ovaj "klaster". Jel znate koji ce to pakao napraviti za ceo taj kraj. O cemu vi pricate. Ne treba gledati samo vizuelno kako to sve deluje. Nego celu infrastrukturu. Vodovod, kanakizaciju, skole, puteve. Ako postoji tilika trwznja za kvadratima, neka krenu da prave neki novi Beograd. Ali cvrc, tu ne mogu tako brzo pare da se obrnu.
Gospodine, kada se vec pozivate na Menhetn, jel znate kada je tamo napravljena prva linija metroa? Jel mozete da pretpostavite kako bi danas izgledao taj isti grad, da je prvo isao u visunu, pa tek onda pod zemlju. Verovatno bi bio pustara i slican onome sto ste sada poslali, jer bi bio nemoguc za zivot. Jel imate vi malo dete? Jel setate nekad kolicima trotoarom? Jel vi vidite na sta nam grad izgleda? Trotoari su sada vec u 70% neupotrebljivi. Ili ovako delite komentare sa neke daleke uredjene destinacije. Dodjite ovde da zivite na par meseci, pa da vas cujem. Mora da se zna neki redosled u urbanizmu, kao i u gradjevinarstvu. Prvo se temelj napravi, a tek onda krov...Београд је и даље једини град у коме сам био да постоји овај аргумент и људи га неиронично користе. Да су се том логиком водили Менхетн би још увек овако изгледао
Jel vi zivite u Beogradu? Gde da se gradi? Na ono malo preostalih zelenih povrsina?! I da, divno je ziveti u solitercini na 35 spratu, okruzen sa istim takvima. Mozda, ukoliko u istom stanu provodite dva meseca godinje, ostatak na putovanjima ili nekom rancu. Prosto je poznata cinjenica da su ljudi najsrecniji kada zive u zgradurinama u 50ak kvadrata. Zato prvo trpaj betone i kvadrate gde stignes. A za infrastrukuru cemo lako. I da, najbolje da Novog Beograda i nema, da je zamenjen neboderima na vracaru i dorcolu. Sasvin sigurno bi svi nasi problemi nestali. Pa iole i dalje jedini koliko toliko pristojan deo grada je upravo taj Novi Beograd, planski gradjen, ciji deo je Bezanisjka kosa, koju sada nastoje da unakaze vasom gradnjom u visinu. Svima nama sa Kose ce zivot svako biti kvalitetniji sa ta tri "diva".Највећи разлог за саобраћајни колапс Београда је управо та логика развоја где се, уместо у инфраструктуру за постојећа насеља и потребе ишло на грађење нових насеља ван центра из којих су се онда сливали људи у центар. Шта вреде широки булевари на Новом Београду ако ће 200.000 људи да се слију на 2 моста по 2-4 траке да би сваки дан прешли реку?
Да је Београд рационално грађен ишао би у висину кад је за то било потребе и где је за то било потребе а новац од тих улагања би онда управа трошила на унапређивање инфраструктуре и јавног превоза. Тако је рађено у Њујорку и тако је рађено у сваком нормалном граду. Последње што нам треба су нова насеља ван центра из којих ће се људи сливати на закрчену инфраструктуру. Нека се гради у оквиру постојећих насеља а новац троши на унапређење инфраструктуре јавног превоза, услуга и деаутомобилизацију града будући да су кола најзаслужнија за гужве и колапс.
Развој у висину а не даљину + жуте траке са камерама + метро + трамваји + бициклистичке стазе + беовоз + већи возни парк јавног превоза + већи трошкови за аутомобилце и Београд ће продисати
Na Novom Beogradu ima dosta solitera sa 15-20 spratova, sabijeni jedan do drugog, sa malo prostora izmedju.Pa iole i dalje jedini koliko toliko pristojan deo grada je upravo taj Novi Beograd, planski gradjen
Jel vi zivite u Beogradu? Gde da se gradi? Na ono malo preostalih zelenih povrsina?! I da, divno je ziveti u solitercini na 35 spratu, okruzen sa istim takvima. Mozda, ukoliko u istom stanu provodite dva meseca godinje, ostatak na putovanjima ili nekom rancu. Prosto je poznata cinjenica da su ljudi najsrecniji kada zive u zgradurinama u 50ak kvadrata. Zato prvo trpaj betone i kvadrate gde stignes. A za infrastrukuru cemo lako. I da, najbolje da Novog Beograda i nema, da je zamenjen neboderima na vracaru i dorcolu. Sasvin sigurno bi svi nasi problemi nestali. Pa iole i dalje jedini koliko toliko pristojan deo grada je upravo taj Novi Beograd, planski gradjen, ciji deo je Bezanisjka kosa, koju sada nastoje da unakaze vasom gradnjom u visinu. Svima nama sa Kose ce zivot svako biti kvalitetniji sa ta tri "diva".
Druze, ti ocigledno nisi skoro bio u BG. Navodis primer blok 45?! Pa to ti je najzeleniji urbani deo ovo grada. To je primer gradnje kakva treba da bude i ostane. Idi malo u blok 65, da vidis kako izgleda to sto zagovaras. A sto se tice teze da vise gradnje znaci vise ulaganja infrastrukturu, mozda u teoriji. U beogradu ne. A ako ta nova gradnja donosi samo losiji kvalitet zivota svima, a profit jednom kartelu, cemu onda ista sluzi. Broj stanovnika nam ne ide na gore, naprotiv.Зелене површине и постоје управо тамо где је грађено у висину, зато што је грађено у висину. Блокови 70 и 45 имају већу густину насељености од Врачара па су вам пример зелених оаза.
Рођен сам и одрастао у блоку 45 и апсолутно ми ништа није фалило, штавише много ми је драго што сам живео тако а не у некој кући где не би било простора за зеленило ни честите улице јер сеоски модел насеља није компатибилан са милионским градом.
Правиш лажни аргумент и дихотомију која у пракси не постоји (градња у висину ближе центру значи да се не улаже у инфраструктуру, грађење нових насеља далеко од центра значи да се улаже у инфраструктуру). Ја предлажем да се гради у висину ближе центру и улаже у инфраструктуру која би то учинила још бољим. Свакако неће бити већег улагања у инфраструктуру ако се блокира раст у висину нити раст у висину спречава развој инфраструктуре. А без нових улагања у инфраструктуру грађење у висину ће свакако бити мање болно од грађења у даљину.
На крају крајева, видећемо ако СНС-у план прође и на месту водоизворишта узму да граде ново насеље, колико је то одрживије и боље за саобраћај него градња где већ постоји инфраструктура јавног превоза.
Oaza Mirijevo, 17. AprilDa li ima neko novi info o projektu Oaza Mirijevo ili ako je neko u prolazu da ufotka neku sliku da vidimo kako napreduju?
Ja sam ih zvala pre nedelju dana kazu ostao jedan trosoban u prvoj fazi, predprodaja druge faze pocinje krajem aprila....
Na sajtu nemaju nikakvu informaciju u vezi materijala,samo uopsteni opis,gradimo od betona...
Menhetn nije nesto na sta se treba ugledati. Bio tamo, video. Interesantno da se poseti i dozivi, ali na njega mogu da se ugledaju samo ljudi koji ga nisu videli uzivo, sa svim svojim i vrlinama ali i brojnim manama. Isto vazi i za mnoge druge karakteristike i odlike americkog drustva i nacina zivota. Te stvari su romanticne samo u serijama i filmovima. Realnost je cesto drukcija i mnogo toga se precutkuje.
Pride, ispada da su ljudi koji su protiv megalomanskih i/ili nesmotrenih projekata i/ili investitorske kaubojstine (ne mislim na ovaj nego na druge slucajeve) u Beogradu u stvari protiv svake gradnje. Sto naravno nije tacno.
Ja podrzavam gradnju nebodera na Novom Beogradu, samo dok se gradi razumno i promisljeno. O ovom projektu se nisam nesto informisao a i ne poznajem mnogo taj deo grada pa ne komentarisem za sad. Ali se osvrcem na te neke demagogije,inspirisane igranjem SimCityja i gledanjem Beverly Hillsa 555333, iz kojih ispada da Beograd treba da se tovari zgradama i populacijom u beskraj, a svako ko je protiv toga, on zeli povratak i ostanak u srednjem veku.
Da nema primera pretrpanih nehumanih kosnica po svetu pa i da razumem takve stavove. Ali ima ih na pretek, kao i informacija o njima, i opet se ovde namecu ideje da treba tako da bude i ovde.