....Ne znam kako bi tu moglo da se popravi stanje.
ovo je više za dr. temu
al ajd malo OFtopika , kad si vec pitao :kk:
Ugrinovačka moze ,,ladno,, da se proširi za po jednu saobracajnu traku obostrano i da ostane uz trotoar zelene baštice
avaj problem je
silazak sa ,,Gornjeg grada,,
ista problematika kao i kod
Prvomajske
Cara Dušana
Prvomajska ima
usko grlo u ulici Prilaz pri velikom nagibu gde se susrece sa Ivicevom (produžetak Bezaniske)
Cara Dušana ima
usko grlo sa velikim nagibom pri susretu sa Muharom
Te Ugrinovačka ima
usko grlo sa velikim nagibom pri susretu sa Senskim trgom i raskrsnicom sa Bežaniskom
Opcija koja ide na NS i ZG put otpada zbog preopterecenosti istih.
Svaki saobracajni silazak sa Gornjeg grada je pravljen u obliku sužavajuceg levka
te ta suženja ,,koče,, saobracaj
Proširenje levkastih suženja je skopčano sa svim obostranim objektima koj su podignuti u ulici
Sva rešenja koja sadrže rušenje objekata su ne realna , zbog dukotrajsnosti procesa i cene .... :evil:
Jeftinije mada ne i jeftino rešenje :!:
namece se kao neka posebna ne zavisna saobracajnica Gornjeg grada (koj vec sadrži velika mnogoljudna naselja i blokove)
a moze biti u vidu
tunela ili u vidu
vijadukta i tako bi Gornji Zemunski grad preskočivši sam Zemun
direktno se povezao sa Novim Beogradom
gde tačno...pa...negde gde ima mesta za ul-iz pristupnice .... :roll:
Ako se nekom učini da preoptereceni Gornji Zemunski grad
moze svojim predlogom da osavremeni ubrzanjem protoka saobracaja
bilo bi dobro to nastaviti
na nekoj od tema BBa , Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura