Šta je novo?

Raskrsnica Jurija Gagarina i Omladinskih brigada

IMa boga ima boga!!!!!

Upravo na "studiju B" objaviše da kad završe ove rehabilitacije kolovoza kreću sa dislokacijom stajališta :kk: za linije koje skreću levo.
Nisam razumeo da li će da rade i uvlačenje postojećeg, ali je objašnjenje koje je novinarka pročitala identično onom iz mog pisma.


Ne znam i verovatno da nikad nećemo saznati da li se toga neko ranije setio ili sam ih ja "inspirisao" nije ni važno bitno je da uspevamo da unapredimo saobraćaj zajedno i da neko ko odlučuje ima sluha.

Inače ja sam pismo poslao sekretarijatu 26.03. :kk:
 
Mogao si da im napišeš da ne prelaze valjkom preko ivičnjaka, možda to ne bi uradili jutos (zdrobio ga je na moje oči).


Šta reći osim - svaka čast! :kk:
 
Кад помену дробљење ивичњака, јел знате како су са друге стране ЈГ (у односу на поменуту станицу, дакле са стране медицине рада) скидали асвалт??? :D

Залети багер неколико метара и он одвали 10цм дужине горњег асвалта, подигне мало кашику и опет залети и лупи у асвалт, зарије се испод, подигне и откине још 10цм и тако у круг, а док покушава да дигне кашику и откине асвалт, подигну му се задњи точкови, онда асвалт пукне, багер падне итд...тим темпом је за оно парченце тротоара код медицине рада требало да се залеће бар пола дана...:D
 
ретардињо":1tflggz9 je napisao(la):
Кад помену дробљење ивичњака, јел знате како су са друге стране ЈГ (у односу на поменуту станицу, дакле са стране медицине рада) скидали асвалт??? :D

Залети багер неколико метара и он одвали 10цм дужине горњег асвалта, подигне мало кашику и опет залети и лупи у асвалт, зарије се испод, подигне и откине још 10цм и тако у круг, а док покушава да дигне кашику и откине асвалт, подигну му се задњи точкови, онда асвалт пукне, багер падне итд...тим темпом је за оно парченце тротоара код медицине рада требало да се залеће бар пола дана...:D
Ja sam samo tako i video da rade ovde po blokovima, kako inače treba? :D :D
 
Постоји машина за скидање асфалта:

asfaltiranje-u-bavanistu-pr.jpg
 
relja":14i3za5m je napisao(la):
Mogao si da im napišeš da ne prelaze valjkom preko ivičnjaka, možda to ne bi uradili jutos (zdrobio ga je na moje oči).


Šta reći osim - svaka čast! :kk:
Pa valjda i oni imaju neke šefove da kontrolišu svoje radnike, ne mogu ja svugde da stignem: :D

Sve će to narod pozlatiti, šta je jedan ivičnjak 1700 din...sića
 
@piglet
Bravo covece,bila ovo slucajnost ili ne,drago mi je da se unapredjuje taj kraj i grad uopste,gledajuci stvari u zadnje vreme koje se desavaju u gradu mislim da neki od nadleznih gledaju sta se ovde piskara :kk:

Ispade jedan ivicnjak=1 akcija :)
 
Zašto ja volim da pešačim do posla:

Blok 70, kod Piramide. Obratite pažnju na cisternu u sredini fotografije

slika0231.jpg


Kod Kineza, cisterna je još uvek ispred mene

slika0232.jpg


prešišao sam cisternu, sad sam kod perionice, autobusi su na stanici koja bi po Pigletovom predlogu trebalo da se preseli posle semafora

slika0233.jpg


Pogled u nazad, cisternu sam ostavio u oblaku prašine mojih tabana :)

slika0234.jpg


Konačno popravljaju stanicu u suprotnom smeru, više neće biti bara i blata.

slika0235.jpg


Ali, ne može sve da bude savršeno u ovoj zemlji - slepi trotoar, ko zna koliko još dugo

slika0236.jpg


Semafor koji pravi čep. Da vas ne zavara zatvorena traka posle semafora, 2 od 3 trake su otvorene, a 2 i produžavaju pravo. Pošto je patrola na vidnom mestu, svi poštuju propise i stanje je danas možda i bolje nego kada su sve trake otvorene.

slika0237.jpg


Jpš jednom pogled u nazad, eto gde je cisterna u odnosu na mene koji idem peške

slika0238.jpg


A ovde negde će biti ta nova stanica.

slika0239n.jpg
 
Slika govori hiljadu reči, sve ono o čemu sam pisao ti si lepo uslikao. Svaka čast. :kk:
 
azbuki":11zvmk5u je napisao(la):
Ne razumem, jel ova 73ojka ima vrata i na desnoj strani? Osim toga, zasto autobusko stajaliste uvlaciti ovoliko, kad je dovoljno metar-dva (zelenog ostrva). Ostalo je ok.
Izvini, radih na brzaka, pa nisam bas sve detalje zapazio...:D
Evo ispravke:

140gftj.jpg


A zasto sam toliko uvukao stajaliste. Pa pre svega, ima mesta, putnicima ne jurcaju kola ispred nosa, i sto je najbitnije, hteo sam da stanicu sto vise "priblizim" blokovima!

@ Direktor TAcno je da Srbi ne vole pasarele. kao sto ne vole ni kruzni tok, ali cu ponoviti komentar koji sam postovao na temi o kruznim tokovima. Treba nauciti stoku kako se koristi nesto, sto se u svetu pokazalo kao mnogo bolje resenje, a ne losa resenja prilagodjavati lenjim i zaostalim korisnicima.

@ Piglet Svaka cast, mislim da je ipak tvoje pismo uticalo na resenje problema, jer zasto bi on inace tako dugo stajao neresen.To znaci da na gradjansku inicijativu mogu da se realizuju neke stvari, ali samo u slucaju da su one jeftine, tj. mi mozemo uticati samo na sitnice.
 
Sad još samo da dočekamo da se ideja i realizuje u praksi.

Ovo bi bio samo deo rešenja problema, neophodno je promeniti i rad semafora, i to u oba smera, za početak za vreme špica.

Popodne se, kada se ljudi vraćaju sa posla, stvaraju kolone, pre svega zato što semafori kod Kineza i kod Piramide drže crveno po nekoliko minuta.
 
Колико сам видео ,,на блиц", склонили су пешачки семафор у ЈГ између Др. Агостина Нета и Омл. бриг. у смеру од града ка блоковима, а исцртаће се претпостављам зебра на самој раскрсници Др. Агостина Нета / ЈГ, где се од увек претрчавало...
 
stf":mj130wzy je napisao(la):
Treba nauciti stoku kako se koristi nesto, sto se u svetu pokazalo kao mnogo bolje resenje, a ne losa resenja prilagodjavati lenjim i zaostalim korisnicima.
Ne rayumem cemu ovakav stav, pogotovo kada se ima u vidu da je vec godinama medju saobracajnim strucnjacima dominantan trend cestitanja mile nove godine pesacima. Ostavljaju se intervali na semaforima sa kojima bi i Husein Bolt baldisao posle 3 raskrsnice, mesta na kojima su pesacki prelazi potpuno bespotrebno (sem da bi se titralo automobilistima) presecaju logicke tokove pesaka (u slucaju petlji i kruznih tokova to su pravi prokleti lavirinti - znam ljude koji su se godinama gubili na Mostaru i sa stanice 17 ili 18 izlazili dole kod one perionice), postavljaju stajalista na mesta na kojima prosto mole da neko pretrci raskrsnicu da mu bus ne bi pobegao itd.
 
ретардињо":3r7zdgp9 je napisao(la):
Колико сам видео ,,на блиц", склонили су пешачки семафор у ЈГ између Др. Агостина Нета и Омл. бриг. у смеру од града ка блоковима, а исцртаће се претпостављам зебра на самој раскрсници Др. Агостина Нета / ЈГ, где се од увек претрчавало...
Mislim da je već bio iscrtan danas. One kocke koje se sa stanice spuštaju u nivo kolovoza izgledaju čudno, ali šta sad...pretpostavljam da one igraju ulogu ostrva za pešake, iako tu prelaze šine ka depou(mada se retko koriste).
 
ретардињо":v2pk0gvc je napisao(la):
Колико сам видео ,,на блиц", склонили су пешачки семафор у ЈГ између Др. Агостина Нета и Омл. бриг. у смеру од града ка блоковима, а исцртаће се претпостављам зебра на самој раскрсници Др. Агостина Нета / ЈГ, где се од увек претрчавало...
Коначно да ураде паметну ствар. Оно како је сада је ван памети, нико није блесав да прави пун круг да би кад иде трамвајем из града у Блок 70а обишао целу раскрсницу. :notok:
 
Prijave i samo prijave sutra idem da ih posjetim jos nisu ispunili 3 od 26 prijava i ona rupa kod etf :kafa:
 
direktor":3ndgxjv2 je napisao(la):
Prijave i samo prijave sutra idem da ih posjetim jos nisu ispunili 3 od 26 prijava i ona rupa kod etf :kafa:
Свака част! Не знам да ли овакве ствари имају резултат, али је чињеница да се неке ствари мењају баш онако како се напише у писму ,,власти"...могуће је да неко и прати овај форум...
Пиглет им је послао ово, раде како им је послао....Ја сам послао писмо градоначелнику, послато је и на још многе друге адресе за возила на блоковском кеју са конкретним решењем, после месец-два дана су поставили високе ивичњаке скоро свуда, београдпут је пар сати после послатог меила поставио неке ишчупане знакове за које сам послао и захвалио се. Још неколико ствари, можда нису вредне помена, па ми је и глупо да пишем, али после таквих писама, баш су урадили оно што им је написано...

Делује ми да тамо мало ко шта прати по улицама, па им супер дође да добију меил са готовим решењима која могу да преиспитају и примене брзо...У сваком случају, поздрављам ако неко из управе прати ово!
 
connect":20n88sos je napisao(la):
stf":20n88sos je napisao(la):
Treba nauciti stoku kako se koristi nesto, sto se u svetu pokazalo kao mnogo bolje resenje, a ne losa resenja prilagodjavati lenjim i zaostalim korisnicima.
Ne rayumem cemu ovakav stav, pogotovo kada se ima u vidu da je vec godinama medju saobracajnim strucnjacima dominantan trend cestitanja mile nove godine pesacima. Ostavljaju se intervali na semaforima sa kojima bi i Husein Bolt baldisao posle 3 raskrsnice, mesta na kojima su pesacki prelazi potpuno bespotrebno (sem da bi se titralo automobilistima) presecaju logicke tokove pesaka (u slucaju petlji i kruznih tokova to su pravi prokleti lavirinti - znam ljude koji su se godinama gubili na Mostaru i sa stanice 17 ili 18 izlazili dole kod one perionice), postavljaju stajalista na mesta na kojima prosto mole da neko pretrci raskrsnicu da mu bus ne bi pobegao itd.
Potpuno se slazem da se ovaj grad kriminalno odnosi prema pesacima i da je sve podredjeno automobilu. Ali, da se ne lazemo, i vozaci i peaci su ista bag**......pa da se sve povinuje pesacima, mi ne bismo imali ni jednu zelenu povrsinu, vec bismo sve betonirali. Vozace mozes da sprecis da ne gaze po zelenoj povrsini stubicima, ali pesake nemozes ni sa cim. Zato su nam svi parkovi ispresecani ``stazama``, da bi neko sebi skratio pesacenje 13 sekundi! Pravi primer je Voislava Ilica pre Plavog mosta. Pesacki prelaz je na svakih 50-100 metara, a razdelno ostrvo je blatiste, jer ljude mrzi da otpesace do zebre!
 
stf":1yn48mzy je napisao(la):
Potpuno se slazem da se ovaj grad kriminalno odnosi prema pesacima i da je sve podredjeno automobilu.
Нажалост, то је једна од последица ретардираног трамвајско-аутомобилског концепта за 21. век. :rolleyes:
stf":1yn48mzy je napisao(la):
Ali, da se ne lazemo, i vozaci i peaci su ista bag**......pa da se sve povinuje pesacima, mi ne bismo imali ni jednu zelenu povrsinu, vec bismo sve betonirali. Vozace mozes da sprecis da ne gaze po zelenoj povrsini stubicima, ali pesake nemozes ni sa cim. Zato su nam svi parkovi ispresecani ``stazama``, da bi neko sebi skratio pesacenje 13 sekundi! Pravi primer je Voislava Ilica pre Plavog mosta. Pesacki prelaz je na svakih 50-100 metara, a razdelno ostrvo je blatiste, jer ljude mrzi da otpesace do zebre!
Зато је познато да Енглези не бетонирају стазе док их пешаци не направе, па онда бетонирају угажену стазу. Ето откуд код њих неговани травњаци.
 
Sto se tice sprecavanja pjesaka negdje sam procitao da je dovoljno da ogradica oko zelene povrsine bude visine 40 cm pa da ludi pocinju da zaobilaze ja bi na NBG oko pruge posadio zivu ogradu kao na jos mnogo mjesta em bi lijepo izgledala em bi manje gazili ali treba saditi vec razvijenu zivu ogradu recimo simsir
 
Wile E. Coyote":3vqfwhno je napisao(la):
Зато је познато да Енглези не бетонирају стазе док их пешаци не направе, па онда бетонирају угажену стазу. Ето откуд код њих неговани травњаци.
Pokusaj da primenis taj nacin na zeleno ostrvo u Vojislava Ilica.......celo bi bilo betonirano.....
Sta tek reci za svaki cosak u parku gde se ukrstaju dve staze.....niko tu nije ustedeo ni stotinku sekunde, a trava je unistena.
Pomenutim sistemom nikada ne bi dobio "urbanisticke" parkove,a vecina engleskih je upravo takva. Kod njih je veci zlocin zgaziti travnjak, nego ubiti coveka, zato imaju takve parkove.
 
@stf
To nema nikakvog smisla, sve studije o kretanju ljudi pokazuju da se oni obično kreću putanjom koja je najkraća od tačke A do tačke B, ukoliko takav put zadovoljava njihove potrebe (idu tamo gde im odgovara, u hladu je, zaklanja od kiše, itd itd)

Ono što je Wile napisao ima dosta smisla, mislim da je to čak primenjeno u jednom parku kod nas i nije bilo mnogo problema.

Ne vidim problem u gađenju trave, već u neodržavanju dotične. U Americi i svuda gde sam bio, ljudi šetaju preko trave i uživaju redovno, to se smatra normalnim, a nisam toliko video nekih sad utabanih staza kao korena "necivilizacije".
 
Још неке безбедносне мере које сам послао секретаријату за саобраћај (латинични део је копиран из писма):

jgobpaint.jpg

Vozilo 1 kretajući se nepropisanom brzinom ne može da napravi željen luk pri skretanju i nastavlja kroz stanicu i ljude na stanici, kao što se desilo 16.05.2006. Skoro postavljena kamera će usporiti pojedine vozače, ali ne i sprečiti, pogotovo ne vozače sa opijatnim supstancama u krvi ili alkoholom, pa su fizičke prepreke neophodne.
Rešenje: postaviti bankinu kao za autoput na potezu od pešačkog prelaza do kraja stanice gledano ka Gandijevoj.

Vozilo 2 nastavlja pravo iz trake predvidjene za skretanje levo. Vozilo 3 koje se propisano kreće ne uspeva da izbegne vozilo 2 zbog teretnog vozila koje mu se nalazi sa desne strane i izgurava vozilo 2 na stanicu sa mnogo ljudi.
Rešenje: Postaviti ogradu kao što već postoji na tramvajskoj stanici u suprotnom smeru koja bi posle nekoliko pregaženih stubića zaustavila vozilo 2



Podsećanje na 16.05.2006:
image135y.jpg


image136e.jpg


image139h.jpg
 
ретардињо":3pmplag2 je napisao(la):
Skoro postavljena kamera će usporiti pojedine vozače, ali ne i sprečiti, pogotovo ne vozače sa opijatnim supstancama u krvi ili alkoholom, pa su fizičke prepreke neophodne.
BTW, kamera postavljena ispred semafora je okrenuta ka semaforu pa može da snimi samo vozila koja prođu na crveno, ili žuto što je verovatno i cilj, prema praksi sprovođenja novog zakona (naplata kazni).
Zašto nema kamere koja je usmerena ka pravcu iz kojeg dolaze vozila? Mnogo besnih tipova tuda voze i 80-100 na sat.
Skoro sam video Mercedes ML koji je kod IDEA-a projurio 100 na žuto, prošišao na crveno kod IMT-a. Ja oduševljen, mislio da će Kamera da ga snimi, kao ono - ona okrenuta u suprotnom smeru, 'vata boraniju koja se ne zaustavlja na trepćuće zeleno na sledećem semaforu.
 
Vrh