PIGLET
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 13.06.2007.
- Poruke
- 903
- Pohvaljen
- 1.582
Poštovani forumaši, otvorio sam ovaj topic da bi zajedno (možda) uspeli da proguramo novo saobraćajno rešenje na pomenutoj raskrsnici jer je ona postala usko grlo na celom potezu od bloka 45 do Vladimira Popovića.
Oni koji žive na NBGD osećaju problem na svojoj koži.
Poslao sam pismo sekretarijatu za soabraćaj ali kao što smo navikli niko me nije udostojio odgovora iako sam tobož čovek od struke a u sekretarijatu rade kolege sa fakulteta (ili bi trebalo da rade). Pomenuta raskrsnica se rekonstruiše, što je netačan termin, pravilnije je reći radi se rehabilitacija kolovoza tj, frezovanje starog i polaganje novog asfalta za zamenom oštećenih ivičnjaka. Obzirom da nema izmene projektnih elemenata i situacionom i saobraćajnom smislu ne može se govoriti o rekonstrukciji. Ovo se radi samo radi poboljšanja forme, dizajna dok na suštinu veoma malo utiče. (čitaj radi se zbog maratona)
Za predmetnim radovima recimo vapi Gandijeva ulica koja posle postavljanja fekalne kanalizacije pre 3-4 godine je nestručno zakrpljena i sad je više poligon za teretna vozila...no ona nije tema pa neću daviti.
evo pisma koje sam poslao sekretarijatu, pa molim za komentare, analize jer nisam sujetan smatram da su uvek dve glave pametnije nego jedna..
PREDLOG UNAPREĐENJA FUNKCIONISANJA SAOBRAĆAJA NA POVRŠINSKOJ RASKRSNICI ULICA OMLADINSKIH BRIGADA I JURIJA GAGARINA (Novi Beograd)
Poštovani,
Obraćam vam se povodom identifikovanog problema-zagušenja protoka saobraćaja na pomenutoj raskrsnici.
Obzirim da svakodnevno prolazim pomenutom raskrnicom , svedok sam nezadovoljavajućeg protoka na ovoj raskrsnici.
Režim voznih i manipulativnih traka je 2+2 (dve za levo skretanje u Omladinskih brigada i dve za glavni pravac-nastavak duž Jur. Gagarina. Problem stvara autobusko stajalište (linije 73,95) u ulici JG pre samog ukrštaja.Naime svi autobusi koji skreću ulevo u Oml.brig. imaju kratku deonicu da se prestroje u levo i već pri malo većoj gužvi oni to ne mogu da učine (zbog već formiranih kolona vozila koja čekaju otvaranje semafora za levo) i ostaju u traci za pravo čekajući zeleno za skretanje ulevo. Time za kretanje glavnim pravcem (smer ka gradu) na raspolaganju od 4 trake u profilu raskrsnice ostaje samo jedna-krajnja desna koja je praktično žuta traka jer je koriste vozila JGS i taxi.
Predlog unapređenja:
1. Premestiti stajalište za vozila JGS koja se kreću ulevo posle raskrsnice (linija 73), tj u ulicu Omladinskih brigada, čime će ona biti u mogućnosti da manevar prestrojavanja obave na daleko dužem putu i daleko ranije, ne remeteći tok.
2. Uraditi uvučeno stajalište -nišu za linije JGS koje nastavljaju pravo (95) čime se krajnja desna traka oslobađa za protok dok vozila JGS primaju putnike.
3. Levu traku koja je u osnovnom profilu traka za pravo a u profilu raskrsnice isključivo traka za levo dodeliti joj i smer pravo tako da u profilu raskrsnice bude za levo i pravo.
Na ova tri načina sve tri postojeće trake povećavaju svoj kapacitet za glavni smer-nastavak kretanja pravo duž ulice Jurija Gagarina.
Molio bih vas da ovo pismo prosledite odgovornima za planiranje režima saobraćaja na raskrsnicama jer su veliki vremenski gubici i nepotrebno zagađenje, ugrožena bezbednsot zbog neprotočnosti ove raskrsnice.
Oni koji žive na NBGD osećaju problem na svojoj koži.
Poslao sam pismo sekretarijatu za soabraćaj ali kao što smo navikli niko me nije udostojio odgovora iako sam tobož čovek od struke a u sekretarijatu rade kolege sa fakulteta (ili bi trebalo da rade). Pomenuta raskrsnica se rekonstruiše, što je netačan termin, pravilnije je reći radi se rehabilitacija kolovoza tj, frezovanje starog i polaganje novog asfalta za zamenom oštećenih ivičnjaka. Obzirom da nema izmene projektnih elemenata i situacionom i saobraćajnom smislu ne može se govoriti o rekonstrukciji. Ovo se radi samo radi poboljšanja forme, dizajna dok na suštinu veoma malo utiče. (čitaj radi se zbog maratona)
Za predmetnim radovima recimo vapi Gandijeva ulica koja posle postavljanja fekalne kanalizacije pre 3-4 godine je nestručno zakrpljena i sad je više poligon za teretna vozila...no ona nije tema pa neću daviti.
evo pisma koje sam poslao sekretarijatu, pa molim za komentare, analize jer nisam sujetan smatram da su uvek dve glave pametnije nego jedna..
PREDLOG UNAPREĐENJA FUNKCIONISANJA SAOBRAĆAJA NA POVRŠINSKOJ RASKRSNICI ULICA OMLADINSKIH BRIGADA I JURIJA GAGARINA (Novi Beograd)
Poštovani,
Obraćam vam se povodom identifikovanog problema-zagušenja protoka saobraćaja na pomenutoj raskrsnici.
Obzirim da svakodnevno prolazim pomenutom raskrnicom , svedok sam nezadovoljavajućeg protoka na ovoj raskrsnici.
Režim voznih i manipulativnih traka je 2+2 (dve za levo skretanje u Omladinskih brigada i dve za glavni pravac-nastavak duž Jur. Gagarina. Problem stvara autobusko stajalište (linije 73,95) u ulici JG pre samog ukrštaja.Naime svi autobusi koji skreću ulevo u Oml.brig. imaju kratku deonicu da se prestroje u levo i već pri malo većoj gužvi oni to ne mogu da učine (zbog već formiranih kolona vozila koja čekaju otvaranje semafora za levo) i ostaju u traci za pravo čekajući zeleno za skretanje ulevo. Time za kretanje glavnim pravcem (smer ka gradu) na raspolaganju od 4 trake u profilu raskrsnice ostaje samo jedna-krajnja desna koja je praktično žuta traka jer je koriste vozila JGS i taxi.
Predlog unapređenja:
1. Premestiti stajalište za vozila JGS koja se kreću ulevo posle raskrsnice (linija 73), tj u ulicu Omladinskih brigada, čime će ona biti u mogućnosti da manevar prestrojavanja obave na daleko dužem putu i daleko ranije, ne remeteći tok.
2. Uraditi uvučeno stajalište -nišu za linije JGS koje nastavljaju pravo (95) čime se krajnja desna traka oslobađa za protok dok vozila JGS primaju putnike.
3. Levu traku koja je u osnovnom profilu traka za pravo a u profilu raskrsnice isključivo traka za levo dodeliti joj i smer pravo tako da u profilu raskrsnice bude za levo i pravo.
Na ova tri načina sve tri postojeće trake povećavaju svoj kapacitet za glavni smer-nastavak kretanja pravo duž ulice Jurija Gagarina.
Molio bih vas da ovo pismo prosledite odgovornima za planiranje režima saobraćaja na raskrsnicama jer su veliki vremenski gubici i nepotrebno zagađenje, ugrožena bezbednsot zbog neprotočnosti ove raskrsnice.