PIGLET
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 13.06.2007.
- Poruke
- 901
- Pohvaljen
- 1.565
Pozdrav koleze,
Svi koji žive ili rade u ovom kraju su svedoci da usled povećanog obima saobraćaja (geneza ovoga je različita i nema svrhe ulaziti zašto je to tako) obim saobraćaja je dostigao i prevazišao kapacitete ove rsakrsnice. Svedoci smo da se u usled nedovoljne propusne moći ove konkretne raskrnice zagušenje prenosi i na susedne pa nije radak slučaj da i raskrnica u Omladinskih brigada ostane blokirana.
Obzirom da me jako nervira i svrbi to što više nema garantovane protočnosti na NBGD koja je bila jedna od bitnih prednosti bivstvovanja na ovoj lokaciji, razmišljam šta može da se uradi da se unapredi ova raskrsnica.
Dođoh na ideju koju bih da podelim sa vama a vi je prihvatite kritički, tj nalazite joj mane, odnosno argumente zašto ovako rešenje ne bi bilo dobro, pa da probamo ovako javno da uradimo pro/contra analizu.
Naime sinulo mi je da treba uraditi dva kružna toka u Gandijevoj ulici-prvi već pominjani od prošle godine na delu bliže Savi a drugi na delu bliže Bež Kosi, i pri tom ukinuti leva skretanja iz JG u Gandijevu.
Leva skrtanja bi se obavljala tako što bi se iz JG išlo desno u Gandijevu i radilo polukružno na kružnom toku, a onda čekalo zeleno da bi se prešla JG pod pravim uglom.
Mislim da bi ovo znatno unapredilo kapacitet jer bi se dobila jedna nova faza (čista za leva skretanja iz Gandije u JG).
Faze svetlosne signaliazcije:
1. Zeleno pravac duž JG i Tramvaj- crveno ortogonalno na ovaj pravac.
2. Zeleno Gandijeva-Gandijeva-oba smera (pešaci zeleno u istom pravcu). Crveno leva skretanja u JG.
3. Zeleno-Leva skretanja iz Gandijeve u JG bi imala sopstvenu nezavisnu fazu i time bi kapacitet bio osetno povećan.Ovu treću fazu ne bi remetili ni pešaci jer bi tada njima bilo crveno, pa ne bi bilo usporenja saobraćaja usled propuštanja pešaka.
Znak koji bi na vreme obaveštavao o levi kretanjima bi izgledao ovako:
Svi koji žive ili rade u ovom kraju su svedoci da usled povećanog obima saobraćaja (geneza ovoga je različita i nema svrhe ulaziti zašto je to tako) obim saobraćaja je dostigao i prevazišao kapacitete ove rsakrsnice. Svedoci smo da se u usled nedovoljne propusne moći ove konkretne raskrnice zagušenje prenosi i na susedne pa nije radak slučaj da i raskrnica u Omladinskih brigada ostane blokirana.
Obzirom da me jako nervira i svrbi to što više nema garantovane protočnosti na NBGD koja je bila jedna od bitnih prednosti bivstvovanja na ovoj lokaciji, razmišljam šta može da se uradi da se unapredi ova raskrsnica.
Dođoh na ideju koju bih da podelim sa vama a vi je prihvatite kritički, tj nalazite joj mane, odnosno argumente zašto ovako rešenje ne bi bilo dobro, pa da probamo ovako javno da uradimo pro/contra analizu.
Naime sinulo mi je da treba uraditi dva kružna toka u Gandijevoj ulici-prvi već pominjani od prošle godine na delu bliže Savi a drugi na delu bliže Bež Kosi, i pri tom ukinuti leva skretanja iz JG u Gandijevu.
Leva skrtanja bi se obavljala tako što bi se iz JG išlo desno u Gandijevu i radilo polukružno na kružnom toku, a onda čekalo zeleno da bi se prešla JG pod pravim uglom.
Mislim da bi ovo znatno unapredilo kapacitet jer bi se dobila jedna nova faza (čista za leva skretanja iz Gandije u JG).
Faze svetlosne signaliazcije:
1. Zeleno pravac duž JG i Tramvaj- crveno ortogonalno na ovaj pravac.
2. Zeleno Gandijeva-Gandijeva-oba smera (pešaci zeleno u istom pravcu). Crveno leva skretanja u JG.
3. Zeleno-Leva skretanja iz Gandijeve u JG bi imala sopstvenu nezavisnu fazu i time bi kapacitet bio osetno povećan.Ovu treću fazu ne bi remetili ni pešaci jer bi tada njima bilo crveno, pa ne bi bilo usporenja saobraćaja usled propuštanja pešaka.
Znak koji bi na vreme obaveštavao o levi kretanjima bi izgledao ovako: