Izvinjavam se ako je vec pisano na ovu temu. Nisam nasao.
Radi se o zakrcenju koje se vec godinama desava u jutarnjem spicu i nedeljom popodne kod nekadasnje Secerane.
Veliki deo saobracaja iz juznog dela grada, obodnih naselja i manjih gradova bas ovim pravcem ulaze u grad i nemaju alternativu. To su: Banovo brdo, Zarkovo, Bele vode, Cerak, Vidikovac, Petlovo i Labudovo brdo, Rusanj, Barajevo i dalje magistralom do Lazarevca, pa Cukaricka padina, Zeleznik, Sremcica, Makis, Umka i dalje obrenovackim putem do Obrenovca... Ne znam koliko tu ukupno ima stanovnika ali nije ih malo i mnogi svakodnevno putuju ka gradu.
Zakrcenje se stvara bas kod autobuske stanice ispred Secerane tj. nekadasnje kafane Seceranac a sad "event centra" koji svako malo menja ime. Na toj stanici staje 16 gradskih i nekoliko prigradskih linija i prakticno u svakom trenutku stoji bar jedno, uglavnom 2-3 autobusa. To znaci da od 3 saobr. trake u praksi postoje dve i da sav saobracaj mora da se "stisne" u te dve.
A nije ga malo - neposredno ispred stanice se ukljucuje Kirovljeva koja sa 2 saobr. trake "dovlaci" vozila s B.Brda, Golfa, Filmskog grada... 200ak met. ispred Radnicka se ukljucuje u vec opterecen Obrenovacki put sa 3 saobr. trake u koji se 2 km ranije spojila Ibarska magistrala sa svoje dve trake.
Na svim ovim prilazima jutarnje cekanje je od 20-30 minuta ali cim se prodje Secerana vise nema kolone, ubrzava se bez problema.
Istina, situacija se dosta popravila od kada je izgradjen most jer gore preko hipodroma odvlaci saobracaj prema N.Bgd ali ovde i dalje ostaju oni koji ne idu tamo.
Ok, tako je manje-vise na svim prilazima gradu i to bih prihvatio kao neminovnost da ne postoji resenje toliko ocigledno i jevtino da mi je neverovatno da ga za ovoliko godina niko nije primenio.
Iza autobuske stanice ima dovoljno prostora da se napravi ne samo autobuska nisa vec mini peron sa pratecim sadrzajima. Nema cak ni zelenila koje bi tom nisom bilo unisteno vec samo par malih stabala uz ulicu umesto kojih bi na prosirenju moglo da se posadi desetine novih.
Sve to kosta nekoliko desetina ivicnjaka, par radnih dana za dva valjka i malo asfalta. U svakom slucaju manje nego sto sva vozila u kolonama pogore kroz auspuhe za samo jedno jutro. Da ne pricamo o izgubljenim radnim satima i stresovima, o zagadjenju, bezbednosti...
Kome i kako predati inicijativu za izgradnju autobuske nise na ovom mestu?
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Radi se o zakrcenju koje se vec godinama desava u jutarnjem spicu i nedeljom popodne kod nekadasnje Secerane.
Veliki deo saobracaja iz juznog dela grada, obodnih naselja i manjih gradova bas ovim pravcem ulaze u grad i nemaju alternativu. To su: Banovo brdo, Zarkovo, Bele vode, Cerak, Vidikovac, Petlovo i Labudovo brdo, Rusanj, Barajevo i dalje magistralom do Lazarevca, pa Cukaricka padina, Zeleznik, Sremcica, Makis, Umka i dalje obrenovackim putem do Obrenovca... Ne znam koliko tu ukupno ima stanovnika ali nije ih malo i mnogi svakodnevno putuju ka gradu.
Zakrcenje se stvara bas kod autobuske stanice ispred Secerane tj. nekadasnje kafane Seceranac a sad "event centra" koji svako malo menja ime. Na toj stanici staje 16 gradskih i nekoliko prigradskih linija i prakticno u svakom trenutku stoji bar jedno, uglavnom 2-3 autobusa. To znaci da od 3 saobr. trake u praksi postoje dve i da sav saobracaj mora da se "stisne" u te dve.
A nije ga malo - neposredno ispred stanice se ukljucuje Kirovljeva koja sa 2 saobr. trake "dovlaci" vozila s B.Brda, Golfa, Filmskog grada... 200ak met. ispred Radnicka se ukljucuje u vec opterecen Obrenovacki put sa 3 saobr. trake u koji se 2 km ranije spojila Ibarska magistrala sa svoje dve trake.
Na svim ovim prilazima jutarnje cekanje je od 20-30 minuta ali cim se prodje Secerana vise nema kolone, ubrzava se bez problema.
Istina, situacija se dosta popravila od kada je izgradjen most jer gore preko hipodroma odvlaci saobracaj prema N.Bgd ali ovde i dalje ostaju oni koji ne idu tamo.
Ok, tako je manje-vise na svim prilazima gradu i to bih prihvatio kao neminovnost da ne postoji resenje toliko ocigledno i jevtino da mi je neverovatno da ga za ovoliko godina niko nije primenio.
Iza autobuske stanice ima dovoljno prostora da se napravi ne samo autobuska nisa vec mini peron sa pratecim sadrzajima. Nema cak ni zelenila koje bi tom nisom bilo unisteno vec samo par malih stabala uz ulicu umesto kojih bi na prosirenju moglo da se posadi desetine novih.
Sve to kosta nekoliko desetina ivicnjaka, par radnih dana za dva valjka i malo asfalta. U svakom slucaju manje nego sto sva vozila u kolonama pogore kroz auspuhe za samo jedno jutro. Da ne pricamo o izgubljenim radnim satima i stresovima, o zagadjenju, bezbednosti...
Kome i kako predati inicijativu za izgradnju autobuske nise na ovom mestu?
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk