Šta je novo?

Radnička ulica

Oce to pešaci sad kao da koriste pasarelu
 
Ukinuta je zuta traka sa obe strane, kao i semafor za pesake kod beo gume. Ta skroz leva traka je iskoriscena da bi zuta postojala samo u zoni stajalista. Na taj nacin autobusi dok primaju putnike ne ometaju saobracaj.
Најбоље да укину све пешачке прелазе. Ма нека укину пешаке, они су само нужно зло.
Пешачки код „Беогуме“ је био део најкраћег пута са Брда до Аде. Тај пешачки прелаз је био пешацима проблематичан само када се прелази са Аде ка Падини и Брду јер су возачи и са Аде и из Радничке пролетали преко пешачког иако нису имали предност. Када се прелази ка Ади, није било проблема јер, док је зелено за пешаке, возила из Радничке имају црвено.
Могу они да повећају проточност те раскрснице укидањем пешачког тако што ће возила из смера Чукаричке падине, из Радничке ће имати дуже зелено светло, али џаба када је чеп на раскрсници са Паштровићевом и само ће додатно напунити возилима део Радничке од „Беогуме“ до Паштровићеве.

И да ли су генијалци укинули и жуту траку? Није да се нешто много поштовала, али сад нема шансе да се аутобуси укључе у некадашњу жуту траку иза раскрснице када се у шпицу читава раскрсница напуни возилима. Џаба и трамвајски семафор, који вероватно дозвољава аутобусима пролаз пре других возила, када ће раскрсница бити закрчена.

Да ли ће икад схватити да ће непрестаним повећањем капацитета за аутомобиле само направити још већу гужву? И да се у граду људи ефикасно могу превести само ако се побољшају услови за јавни превоз и пешачење.

Oce to pešaci sad kao da koriste pasarelu
Зашто би користили кад остаје један од два пешачка прелаза у оквиру раскрснице? Онима који се спуштају Кировљевом пасарела није успут. Онима који се спуштају Паштровићевом јесте.
 
Poslednja izmena:
@Nikola NS e kad bi malo mucnuo glavom shvatio bi da je taj pesacki skoro nepotreban, plus pesacki kod Ada Mola, jer imamo pasarelu. Skretanje levo iz Pastroviceve je takodje nepotrebno i moguce je vratiti se ka Obrenovcu na petlji Radnicka preko kruznog toka. Sa izgradnjom cetvrte trake u nedostajucih 100 m izmedju Pastroviceve i Knez Petrola, kao i na nedostajucih 100 m sa druge strane ulice izmedju mosta i odvajanja za Banovo brdo taj deo bi potpuno prodisao i ne bi bilo guzve, a na raskrsnici kod Beo gume i OMV izgraditi dva kruzna toka. Uz eliminisanje semafora kod Ruske i izgradnju Pasarele imali bi situaciju da od skretanja za Zeleznik do Kneza Milosa i Savske nemamo prevazidjene semafore.
 
Какве везе има пешачки код „Беогуме“ са пасарелом која је удаљена скоро 300 метара? Нема шта да се мућне главом, сулудо је терати пешаке да круже око читаве расакрснице због некаквог безначајног повећања протока саобраћаја (ако таква мера уопште доноси повећање). Број аутомобила је све већи баш зато што Град најгоре третира пешаке и јавни превоз, а предност даје аутомобилима па људи све више користе аутомобиле у граду који није предвиђен за толико аутомобила.

Да, семафори су презиђени и главни су узрок гужве, а онда, гле чуда, највећа гужва је баш на Мостару, на скретању од Сајма ка Аутокоманди, где даље (на мото-путу, тј. некадашњем ауто-путу) нема ниједног семафора.
 
Ljidi su pod jedan ukinuli zutu traku...top. Postavili su je kad je pocela korona i dok na nijednom mestu u gradu pred policijski cas nije bilo nikoga tu je instant pocela da se stvara guzva. Odmah sam pomislio - sto se ispostavilo tacno da ce kad se sve zavrsi oko korone da bude saobracajnog kolapsa svaki dan. Tako je i bilo, 3 godine agonije svako jutro i svako popodne. Kako su obrisali zutu traku odmah evo vec verovatno 7 dana se znacajno oseca poboljsanje i pre i popodne. Kapiram jos se nisu vratili ljudi sa odmora ali se vec osetno bolje prolazi nego u avgustu.
Pesacki je skinut samo tacno ispred beogume dok je ostao ispred nis pumpe tako da pesaci nista nisu izgubili, samo treba da predju 10 metara dalje.Time automobili koji iz radnicke skrecu desno nemaju cekanje da pesaci predju kojima se u isto vreme pali zeleno.
Dodavanjem jos jedne trake levo obilazi se stajaliste tako da se povecala protocnost i 3 trake nastavljaju u 3.
Daj boze da ukinu pesacki i skretanje sa banovog brda levo kod ada mola i da taj semafor ukinu skroz. Svi sa banovog brda na kruzni na mostu na adi pa nazad, a pesaci preko pasarele.
I na kraju kad bi i stanicu na Adi ubacili unutra i traku nastavili do knez petrola to bi bio pun pogodak.
U suprotnom smeru ka zelezniku kad bi stanicu na adi uvukli unutra ili je pomerili na prosirenje pre semafora pre lidla bi bilo savrseno.
Svakako svaka cast za ovo sto su sada izmenili konacno se neko setio.
Za sada ovih 7 dana ujutru umesto da cekam na 3 semafora po 3 puta (ukupno 9 puta) kao u npr julu, svako jutro sam prosao sa zelenim talasom bez ijednog zadzavanja.
Jos jednom bravo za osobu koja je to pogurala, zaista bi voleo da se zahvalim licno kad bi se znalo ko je odgovoran. (kazem bez zezancije i sarkazma).
 
svako jutro sam prosao sa zelenim talasom bez ijednog zadzavanja.
Ovo je tačno.
Ja sam se isto iznenadio pre neko jutro kad sam prošao praktično bez gužve iako je bilo pola 7 ujutru kad je ranije znalo da bude zagušeno sve do onog izlaza sa Čukarice kod crkve.
 
1000035919.jpg

Промена режима на раскрсници је много помогла. До прве кишице или хладног времена.
 
Vrh