Ukinuta je zuta traka sa obe strane, kao i semafor za pesake kod beo gume. Ta skroz leva traka je iskoriscena da bi zuta postojala samo u zoni stajalista. Na taj nacin autobusi dok primaju putnike ne ometaju saobracaj.
Најбоље да укину све пешачке прелазе. Ма нека укину пешаке, они су само нужно зло.
Пешачки код „Беогуме“ је био део најкраћег пута са Брда до Аде. Тај пешачки прелаз је био пешацима проблематичан само када се прелази са Аде ка Падини и Брду јер су возачи и са Аде и из Радничке пролетали преко пешачког иако нису имали предност. Када се прелази ка Ади, није било проблема јер, док је зелено за пешаке, возила из Радничке имају црвено.
Могу они да повећају проточност те раскрснице укидањем пешачког тако што ће возила из смера Чукаричке падине, из Радничке ће имати дуже зелено светло, али џаба када је чеп на раскрсници са Паштровићевом и само ће додатно напунити возилима део Радничке од „Беогуме“ до Паштровићеве.
И да ли су генијалци укинули и жуту траку? Није да се нешто много поштовала, али сад нема шансе да се аутобуси укључе у некадашњу жуту траку иза раскрснице када се у шпицу читава раскрсница напуни возилима. Џаба и трамвајски семафор, који вероватно дозвољава аутобусима пролаз пре других возила, када ће раскрсница бити закрчена.
Да ли ће икад схватити да ће непрестаним повећањем капацитета за аутомобиле само направити још већу гужву? И да се у граду људи ефикасно могу превести само ако се побољшају услови за јавни превоз и пешачење.
Oce to pešaci sad kao da koriste pasarelu
Зашто би користили кад остаје један од два пешачка прелаза у оквиру раскрснице? Онима који се спуштају Кировљевом пасарела није успут. Онима који се спуштају Паштровићевом јесте.