Karlo del Ponte
Advanced
Svakako, ta "arhitektura devedesetih stil šešeljizam" se može porušiti i ponovo napraviti na drugi način, pogotovu što bi sa širenjem sokaka na bulevar trebalo rešavati pitanja parkinga, u suterenu nekog novog tržnog centra ili slično. Ali vezano za isplativost, ta vrsta investicije ima vrlo jak karakter "sve ili ništa", u smislu da isplativost zavisi od formiranja celine, i to u minimalnom vremenskom intervalu.
Celina je da se formira sistem od novobeogradskih bulevara do Novosadskog puta sa nekom vrstom identitetskog javnog prevoza, minimum brendirani BRT (sistem brzog autobusa sa upravljanjem i bez deljenja traka sa privatnim automobilima). A u razmatranju su i tramvaj i trolejbus u žutoj traci. Ta neka linija koja se ne meša sa automobilskim zastojima i brendirana je bi morala da prodre dublje na desnu obalu Save od Zelenog venca. Odnosno, projekti se ne mogu posmatrati odvojeno i isplativo, jer što je grad veći to je konflikt prostora potrebno pažljivije rešavati.
Celina je da se formira sistem od novobeogradskih bulevara do Novosadskog puta sa nekom vrstom identitetskog javnog prevoza, minimum brendirani BRT (sistem brzog autobusa sa upravljanjem i bez deljenja traka sa privatnim automobilima). A u razmatranju su i tramvaj i trolejbus u žutoj traci. Ta neka linija koja se ne meša sa automobilskim zastojima i brendirana je bi morala da prodre dublje na desnu obalu Save od Zelenog venca. Odnosno, projekti se ne mogu posmatrati odvojeno i isplativo, jer što je grad veći to je konflikt prostora potrebno pažljivije rešavati.