Karlo del Ponte
Advanced
Центар за регионални развој из Суботице је извршио алтернативно истраживање саобраћаја и саобраћајних решења у Суботици. Сугерисали су бициклистичке стазе дуж траса пруга у Суботичком чвору, као и градско-приградски воз.
http://www.cekor.org/pdf/Pruge i bicikli.pdf
За мене, као железничара, има ту одређених пропуста. А по питању стратегије, не свиђа ми се што су се оријентисали само на општину Суботица. Возови до Сомбора, Сенте, Кањиже, Врбаса би се такође могли сматрати градским, а значили би утолико више што оријентишу мања насеља и на Суботицу, и на друге вароши и градове. Самим тим, у шпицевима би имали бољу попуњеност у сваком од праваца. Евентуално, возови Таванкут-Бачки виногради би могли бити појачање у самом граду, односно приграду, како би се такт појачао на 30 минута.
http://www.cekor.org/pdf/Pruge i bicikli.pdf
За мене, као железничара, има ту одређених пропуста. А по питању стратегије, не свиђа ми се што су се оријентисали само на општину Суботица. Возови до Сомбора, Сенте, Кањиже, Врбаса би се такође могли сматрати градским, а значили би утолико више што оријентишу мања насеља и на Суботицу, и на друге вароши и градове. Самим тим, у шпицевима би имали бољу попуњеност у сваком од праваца. Евентуално, возови Таванкут-Бачки виногради би могли бити појачање у самом граду, односно приграду, како би се такт појачао на 30 минута.