Papir je jedno, realnost je drugo. Vozila se ne održavaju, već popravljaju. Delova nema, vozila se kupuju sa svih strana, ne znam ni ko odlučuje o tome šta se kupuje. Verovatno neki burekdžija koji nema pojma o vatrogastvu, al zna da uzme procenat. Nemamo naše majstore, kao ranije nego se za sve vozila šalju u servis koji ne odrade ništa. Fapa njuškaša smo 3 puta ove godine slali u servis jer dimi i ne vuče nikako, nije hteo ni da pali. Mi, kao vozači, kažemo da je otišla glava motora, da mora da se ravna i zameni dihtung, oni u servisu očiste dizne i zamene podloške prvi put, drugi put opet ne urade šta mi kažemo nego prešteluju paljenje, treći put izgleda nisu ništa ni pipnuli. Sad izbija tečnost na pumpi za vodu jer nabija pritisak iz motora i opet je neispravan. Isuzua sam juče skinuo iz operativnosti jer su mu akumulatori mrtvi, takvi su od kako je došao. Kažu mi da ga stavim na punjač i da ga držim u funkciji, ja sam odbio da držim vozilo operativno jer ne znam da li će za 15 minuta ako zatreba za intervenciju da upali, a drugo vozilo, Fap, kao što rekoh je neispravan. Tako je svuda, vozila se poluispravna na silu drže, amo da se kaže da je sve u redu. Malo sutra.