Šta je novo?

Proširenje Savske ulice

Vidim da se tema stalno vrti kako trg nije popunjen i kako je promasaj. Ali sa druge strane sta bi tu trebalo da bude? Zar nije lepse da bude neka mini zelena oaza a cak i ako nema toliko ljudi? Oni su oduvek hteli da pomere sve stanice iz okoline koje su bile glavni generator "guzvi" ranije. Bas ne vidim sta je alternativa. Meni licno je bolje da bude zelenilo.

Inace ove linijske bastice u Savskoj ce realno biti promasaj u funkcionalnom smislu a posebno u zoni stanica jer ce ljudi preko toga gaziti da bi preprecili. Eventualno ako iza njih stave ogradu celom duzinom.
 
Дате су силне паре за онај уздигнути плато без сврхе.
Обесмишљен је главни улаз у зграду бивше железничке станице, будући музеј, тиме што је тај плато виши од свих степеника.
Главни најшири део трга је ван свих токова кретања пешака.
Обесмишљен је преостали јавни превоз позицијама стајалишта.
Мини зелена оаза је парк. Немам ништа против паркова и поздрављам прављење истих. Али ово је направљено као трг, а не као мини зелена оаза. У близини постоји више мини зелених оаза, нови БнВ парк, парк код Бристола, парк код ЕКОФа, Финансијски парк на углу Балканске и Немањине, парк испред управе железнице на углу Немањине и Сарајевске.
 
U redu je da ti se ne sviđa, ali neselektivna kritika potpuno oduzima legitimitet kritike. Uzdignut plato je glupost, postavljanje Nemanje na žiru je glupost. Ali trg lepo izgleda, uklapa se u okolinu, ne ometa pešačke tokove i donosi mnogo više zelenila nego što je ikad tu bilo i prilagođen je novim klimatskim uslovima. Tako da mislim da bi rušenjem nepotrebnog platoa i pomeranjem Nemanje na Slaviju trg bio potpun. Šta je tvoj predlog za poboljšanje trga?
 
Каква је околина у коју се уклапа?
Који су пешачки токови?
Мени је зеленило плус. Број трака, распоред стајалишта, изведба црпне станице и комуникација са зградом ГЖС велики промашај.
Слажем се са предлогом да се све сведе у један ниво (рушење платоа) и да се Немања попне на врх Немањине, на плато Славије.
 
Što se tiče pešačkih tokova, tramvajske stanice i bolnica sa jedne strane i Ekonomski i Zelenjak sa druge. Takođe, Balkanska-Savska. Ovo sam prolazio i nisam primetio prepreke, jedino je pešački kod Milovana Milovanovića malo smaknut, pretpostavljam jer su hteli njim da obuhvate i Mihaila Bogićevića, ali bašta kafića bi mogla da se makne jer ga zaklanja.
 
Нема пуно препрека, али нема ни потреба за кретањем пешака од Бристола до бивше поште.
 
Što se tiče pešačkih tokova, tramvajske stanice i bolnica sa jedne strane i Ekonomski i Zelenjak sa druge.

Samo još da se pojave i pešaci, ko na renderima, nego neće da prođu ološi, sabotiraju jednu super ideju.

Ali lep smo i još triput skuplji nego što je lep napravili park BW stanarima.
 
Samo još da se pojave i pešaci, ko na renderima, nego neće da prođu ološi, sabotiraju jednu super ideju.

Ali lep smo i još triput skuplji nego što je lep napravili park BW stanarima.
Jutarnja doza crnila. Hajde da kukamo godinama kako Beograd nema trgove pa hajde da seruckamo kada se neki napravi kako nema ljudi iako sadrzaji tek treba da dodju.
 
Mnogo bolje je seruckanje kako treba da sačekamo da sadržaji dođu i da se završi sve planirano, pa da onda dajemo sud, a od završetka II svetskog rata pa naovamo, imamo maltene samo gomilu čekanja i na pojedinim mestima i odustajanja od tih projekata.​
 
Ta gomila cekanja je zapravo fenomen da sta god da se uradi nakon 3 dana se uzima zdravo za gotovo kao da je oduvek tako bilo.
Ako cekas da dodje dan kada ces reci "e sad je sve dobro" imam lose vesti, nece nikad doci.
Sutra ako se napravi metro, ako se otvori muzej i ljudi dodju na trg nece niko reci "vidi sad je super" nego ce se okrenuti kritici neceg drugog, kako neka metro stanica prokisnjava, kako je muzej trebao biti ovakav onakav itd.
 
Ako cekas da dodje dan kada ces reci "e sad je sve dobro" imam lose vesti, nece nikad doci.​
Ne čekam, nego radim na tome, koliko je u mojoj moći, da dođem do tog dobrom, odnosno da mu se približim koliko je to moguće. Oni koji su čitali moja ranija pisanja znaju o čemu pišem i šta sam uspeo da, na ovaj ili onaj način, uradim, nevezano za to kakvo je njihovo mišljenje o tome.
Sutra ako se napravi metro, ako se otvori muzej i ljudi dodju na trg nece niko reci "vidi sad je super" nego ce se okrenuti kritici neceg drugog, kako neka metro stanica prokisnjava, kako je muzej trebao biti ovakav onakav itd.​
Ako nešto treba da se kritikuje, to će se i kritikovati. Ja prvi kritikujem sve one koji samo čekaju da neko napiše nešto neafirmativno vezano za aktuelnu vlast pa da se na istog obruše sa tipskim komentarima. Takođe sam i veliki kritičar onih koji okreću glavu kada god se pojavi neki komentar koji je afirmativan po aktuelnu vlast, a dolazi od stane onih koji imaju i dobar broj zamerki na rad aktuelne vlasti. I po pitanju muzeja i po pitanju metroa, kad smo već kod toga, više puta sam rekao svoje mišljenje (izneo i pozitivno i negativno vezano za celu stvar) i učestvovao u javnim raspravama...​
 
Skretanje kod Palate Pravde više nije na tramvajskoj baštici, što je OK, međutim sada je na drugoj traci, što znači da je samo jedna traka traka prohodna za pravo ka Mostarskoj petlji, u prevodu težak čep.

Ne kapiram, mogli su da izuuzmu 6-7 parking mesta i da naprave 2 trake za pravo i jedno za skretanje odvojeno, a ne ovako. Moram priznati da ni ime teme više nije odgovarajuće s obzirom da je ovde sve suženo ništa prošireno. :rolleyes: :D
 
20241119_123200.jpg
20241119_123108.jpg

20241119_123225.jpg

20241119_123500.jpg
 
Meni ovo liči na neku stubastu varijaciju drveta, što mi nikako ne ide za parking mesta, obzirom da oni imaju grane koje idu u visinu a ne u širinu i pogodniji su za formiranje žive ograde nego za pravljenje hlada automobilima.​
 
Vrh