Šta je novo?

Proširenje Savske ulice

Negde sam procitao da je planirana ziva ograda u ove bastice kraj tramvajskih sina. Da li ima potvrda negde za to , ili so tu samo pretpostavke, zbog ovih starih rendera?
Ne deluje mi da ima prostora za sve to. Oni su isplanirali parking i valjda neko zelenilo sa obe strane tramvajske baštice ka kolovozu, ali ne i između šina. Videćemo svakako.
 
Šta se ovde dešava?!? 😍🤣

Screenshot_20241113_001706_Chrome.jpg
 
Kapiram da je zelenilo lepo,smanjuje zagrevanje itd...ali mislim da je ovde ipak bio prioritet 3+3 a ne 2+2 ili 3+2,ne znam kako ce na kraju biti...cak ce i stanari prvi to traziti...ali dobro...koja je logika da ulice u okviru celog kompleksa glavne, budu 3+3 a ovamo uze a moraju u nju da se uliju???sve to lepo izgleda...ali to ce uvenuti do proleca...mi kolovoz neozdrzavamo kako treba,kamoli zelene povrsine...ali ako radi provatna firma,onda ce biti mozda i odrzavano...
 
Kapiram da je zelenilo lepo,smanjuje zagrevanje itd...ali mislim da je ovde ipak bio prioritet 3+3 a ne 2+2 ili 3+2,ne znam kako ce na kraju biti...cak ce i stanari prvi to traziti...ali dobro...koja je logika da ulice u okviru celog kompleksa glavne, budu 3+3 a ovamo uze a moraju u nju da se uliju???sve to lepo izgleda...ali to ce uvenuti do proleca...mi kolovoz neozdrzavamo kako treba,kamoli zelene povrsine...ali ako radi provatna firma,onda ce biti mozda i odrzavano...
Vala baš. Ako su mogli na NBG, i gde treba i gde ne treba, da šire na 3+3, zaista je nerazumljivo što to nisu odmah i ovde uradili, kad je već kompletna rekonstrukcija.

Biće za par godina i tu proširivanja, radova na već odrađeno, pod saobraćajem i pravljenje gužve mesecima (kao sada u Tošinom i Z. Đinđića). I tad će opet da budže oko postojećeg drveća nekako (daj Bože da se isto primi i opstane) umesto da su u startu isplanirali 3+3 (plus tramvaj) i drveće i parking u skladu s tim.
 
Samo da sklone onaj parking preko puta policije. Bio je pravo ruglo.
I da zamene vise ove raspale tramvaje. Bazel nam poklonio tramvaje pre 100 godina i mi kao poslednji bednici ne umemo da kupimo nove. Ipak je Nacionalni stadion prioritet.
 
Originalno je trebalo da ide travnata baštica sa živicom po sredini, jednu su i posadili kad su radili trg, odmah pre stanice u Savskoj. Onda su promenili i odlučili da idu kocke. U ovo što su ostavili može da se posadi žbunje, ne znam koji id*** izigrava pejzažnog arhitektu, ali pola toga što su posadili će da umre od soli kad krenu da posipaju.

Što se tiče broja traka, ne postoji nikakva potreba za više od dve trake kad postoji ceo bulevar paralelan Savskoj, da ne pominjem još dve paralelne ulice u BNVu i Sarajevsku iznad.
 
Ako se budu držali projekta i uradili i drugu stranu Savske, biće dve trake.
 
Gledajte dugorocno, kada se otvori muzej, metro stanica, deciji sadrzaji u obnovljenoj zgradi poste kao i skola i vrtic u blizini trg ce da zivne.
 
Слабо ће да живне. Метро преседања ће се одвијати под земљмом, мало ко ће преседати на трамваје, 78 и 83, дечији садржаји се посећују колима углавном, долазиће се до њих из правца Галерије где је паркинг.
 
Doći će tu još dosta ljudi da živi, biće i muzej i biće turista. Lepo je videti neki deo Beograda gde nije gužva kao u gradskom autobusu. Mislim da ljudi koji konstantno žive u Beogradu nisu svesni koliko se on napunio ljudima i koliko je svuda gužva u odnosu na pre. Grad je izuzetno centralizovan i iako u kontekstu odvratnog mi BNVa, ovaj trg je lep dodatak gradu.
 
Где ће доћи да живе, на трг? Музеј као и остали музеји у граду, неће бити генератор гужви. Туристе ће довести аутобус иза зграде бивше железничке станице.
Трг је промашај, леп је само за снимак из дрона. Ако се зажмури на недовршене зграде око њега, и неприкладне зфраде иза њега. Цео потез Савски трг-Зелени венац је умртвљен селидбом станица. Биће гужва онолико колико је на Дорћолу због Музеја науке и технике, и колико је на Врачару због Теслиног музеја.
 
Да подсетим, пешачки трг ту није ни постојао, углавном су, прибијени уз зграде ЖСт, БАС, Ластине АС и стајалишта ГСП, те на семафорима преко Карађорђеве, циркулисали преседачи на линијама градског, приградског и међуградског саобраћаја.
 
Где ће доћи да живе, на трг? Музеј као и остали музеји у граду, неће бити генератор гужви. Туристе ће довести аутобус иза зграде бивше железничке станице.
Трг је промашај, леп је само за снимак из дрона. Ако се зажмури на недовршене зграде око њега, и неприкладне зфраде иза њега. Цео потез Савски трг-Зелени венац је умртвљен селидбом станица. Биће гужва онолико колико је на Дорћолу због Музеја науке и технике, и колико је на Врачару због Теслиног музеја.​
Ako će da bude kao sa Muzejem Nikole Tesle, onda smo na konju. Nije sarkazam u pitanju.​
 
Опет није ни у Крунској гужва која би попунила оволики трг.
 
Опет није ни у Крунској гужва која би попунила оволики трг.​
Nisam na to ni aludirao, nego da Muzej Nikole Tesle ima posetioce, dok se ne sećam da sam ikada video nekog da posećuje Muzej nauke i tehnike, a na Dorćolu se zateknem češće nego u Krunskoj.​
 
Истина. Опет, када је ико видео гужву испред улаза у историјски музеј.
 
Vrh