Šta je novo?

Privatni prevoznici

Može i zato su privatnici i tražili aneks ugovora da im omoguće da Mazovi ostanu barem kao rezerve
Bogami, na 59 redovni 24501, 24502 i 24507, konstantno su tu a na 57 24506 i 24508. Na 49 je 24512, on je noviji, baš baš utegnut i prijatan za vožnju. Mada, on je valjda noviji, 2018 god fazon. Jedino taj valja. Tako da, uopšte ih ne koriste kao rezerve nego kao redovna vozila.
 
Evo spisak svih njihovih buseva i zaduženja, ako nekoga zanima. Minibuse ne znam, ne idem na taj potez.

24501 maz (09) ex 41529 lin 59
24502 maz (17) ex 45404 lin 59
24503 maz (18) ex 45401 kupio CLC
24504 maz (19) ex 45403 lin rezerva
24505 maz (20) ex 45407 Danin - rezerva
24506 maz (22) ex 45410 lin 57
24507 maz (08) ex 41528 lin 59
24508 maz (10) ex 41530 lin 57
24512 maz (21) ex 45409 lin 49
24513 - akia (11) lin 59
24514 - akia (12) lin 59
24515 - akia (13) lin 59
24518 - e otokar lin 59
24519 - otokar 2023 lin 57
24520 - otokar 2023 lin 59
24521 - e otokar lin 59
24522 - otokar 2024 lin 59
24523 - otokar 2024 lin 59
24524 - otokar 2024 lin 59
24525 - otokar 2024 lin 59
24526 - otokar 2024 lin 59
24527 otokar 2024 lin 59
24528 - otokar 2024 lin 59
24529 - otokar 2024 lin 59
24530 - otokar 2024 lin 59
24531 - otokar 2024 lin 59
 
Не знам ни ја минибусе. Али једно је сигурно, све ново иде на 59 са изузетком 24519.
Tako je. On je pod prisilom i prinudom na 57, pošto je 3 vozila, jedno mora biti novo. Inače ne bi nikad ni to. Baš me zanima šta će da voze posle 1.1.2026 ako je istina da ti mazovi ne smeju biti redovni. Fali im fazon 6 novih buseva.
 
Наводно су купили 3 Отокара. Ја мислим да ће ставити 3 Ракије јер су 2021/2022 годиште. А можда и остане тај један Отокар.
 
Ajd, videćemo. Ja bih pre više voleo da prebace tog jednog maza što valja sa 49 na 57 (24512) nego Rakiju koja nema grejanje. Ako i ostane taj otokar tu što je sad, i to je pitanje. Jednu rakiju će morati, to je neminovno, verovatno 24513 pošto je ta ubedljivo najgora. To je ova.
20250504_194848.jpg
 
Све 3 Ракије су ужас. Намерно неће да реше проблем грејања ма колико год они уградили калорифера. И даље ми није јасно зашто неће то да реше. Смрзавамо се већ трећу зиму.
 
Ma ne znaju ni oni sami sta i za koga rade, debilna firma. Evo u turskoj pustili zglobne sa novom maskom.
meni uopšte nije teško da zamislim da ne vlada baš veliko interesovanje za ovu varijantu koja je uvaljena gsp-u. jasno mi je da neko dođe i kaže gsp-u od koga mora da kupi vozila, ali da ih natera da od dva modela u aktivnoj ponudi izaberu onaj čija je konfiguracija putničkog prostora (uključujući tu i poziciju vrata) lošija... stvarno ne znam kako je do toga došlo. ako je tu neko iz gsp-a imao pravo glasa i svesno izabrao ono što je izabrao, onda stvarno nemam reči.
inače ovi cng otokari za dumeco nisu baš kao oni klasični (kneževićevi, tj-ovi, tp-ovi...). sedišta ispred drugih vrata su okrenuta leđima ka prozoru (niskopodna), dok je naspram njih par 2+2 (isto niskopodna). i između 2. i 3. vrata ima izmena u odnosu na klasičan solo kent.
što se otokara tiče, tamo stvarno raspored putničkog salona radi neko pogubljen i očigledno lutaju s rešenjima. npr. kent je godinama iznad levog prednjeg točka (iza kabine) imao neki mrtav i neupotrebljiv prostor, umesto da tu na podestu bude jedan par sedišta okrenut unazad. territo (i srednji i skraćeni, za produženi ne znam) ima vrlo naporno mali razmak među sedištima (tj. malo prostora za noge), a radi se o busu koji je namenjen za duže relacije i koji bi morao da putnicima pruža više komfora... ni zglob 18,75 mi nikad nije bio baš najsrećnije rešen unutra, ali dobro...
 
Poslednja izmena:
Ma oni su katastrofa od firme i tek vidiš kako imaju očajna rešenja kad uzmeš da voziš to čudo. Vozači iz Strele su jedva čekali da ih se rese i da odu u Lastru, a mi iz Gsp-a biramo da vozimo zglobne linije, ali i tu će nam ruke biti vezane ako uzmu ove kante i u zglobnoj varijanti
 
Плава жена је у Ариви радила. Марка Жвака су били код Данице на 531 пре 2-3 године, има снимак на Јутјубу.
 
ja je ne vidoh ni na 75 ni na 76. Jel se sećaš na kojoj liniji si je video ili si čuo da je bila na ovim linijama?
Prešla je negde u Junu letos, bila je na 75 i 71 na obuci za zgloba u SP NBG. A sada tačno na kojoj je liniji, ne znam tačno. Ali u NBG je najverovatnije i dalje.
Ta plava ženica je druga, ona je davno vozila 53 dok je držao NBG, a ima i jedna u Kosmaju, divna je. Ne znam joj ime ali vozi 37 i 27E, kako kad.
 
Prešla je negde u Junu letos, bila je na 75 i 71 na obuci za zgloba u SP NBG. A sada tačno na kojoj je liniji, ne znam tačno. Ali u NBG je najverovatnije i dalje.
Ta plava ženica je druga, ona je davno vozila 53 dok je držao NBG, a ima i jedna u Kosmaju, divna je. Ne znam joj ime ali vozi 37 i 27E, kako kad.
Ima jedna plava koji vozi na 17, viđao sam je kad sam radio 31
 
Prešla je negde u Junu letos, bila je na 75 i 71 na obuci za zgloba u SP NBG. A sada tačno na kojoj je liniji, ne znam tačno. Ali u NBG je najverovatnije i dalje.
Ta plava ženica je druga, ona je davno vozila 53 dok je držao NBG, a ima i jedna u Kosmaju, divna je. Ne znam joj ime ali vozi 37 i 27E, kako kad.
Ima takođe i jedna onako srednjih godina na 15. Vozi IK218M
 
Vrh